Dat sowieso!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ging me niet eens zo zeer om de relatie maar meer om Faye zelf. Als je zo een toppertje hebt moet je er imo juist alles aan doen om haar te houden en niet andersom.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Fee komt 18 november gezellig bij mij teuten voor we de stad in gaan, we zullen haar eens omvormen tot de prinses die er van binnen echt wel zit.
KOM HOL DAS LASSO RAUSquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog 'kom pak je lasso maar' enzo horen?
ik vind Moskau trouwens ook wel in dit genre passen
Gaat er ook aan komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
Melting, wil je Otto Orgel draaien?
Helemaal top!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Fee komt 18 november gezellig bij mij teuten voor we de stad in gaan, we zullen haar eens omvormen tot de prinses die er van binnen echt wel zit.
Alle vrouwen willen kneden hè.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga trouwens na de vakantie weer in een band spelen
Dat lasso gebeuren is gewoon een überslecht nummer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog 'kom pak je lasso maar' enzo horen?
ik vind Moskau trouwens ook wel in dit genre passen
Woei!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga trouwens na de vakantie weer in een band spelen
Mooi zoquote:
De Duitse versie nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lasso gebeuren is gewoon een überslecht nummer.
Inderdaad, daarvoor ga je maar naar zo'n apres skihutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lasso gebeuren is gewoon een überslecht nummer.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Woei!![]()
Als meubilair of toch iets spannenders?
Ruim je het zelf even op? Straks glijdt er iemand over uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gewillige roostermiep hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zijn er gewillige roostermiepen die dat willen vereeuwigen in de agenda?
Hebben een nieuwe tune hoorde ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |