Ik ken wel een duitse top notch spezialklasse grietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duits bier.![]()
Ok die dame ziet er aardig uit maar is imo geen toppertje.
Te oud voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duits bier.![]()
Wat een zwaktebod zeg..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik handel dan misschien atm niet als een wijs man, maar als ik in perioden daarvoor wel steeds als een wijs man moet handelen, word je daar wel een beetje moe van. Nee, ik doe atm niet al het mogelijke, maar dat komt ook omdat naar mijn mening Faye moet leren omgaan met dat ik niet al het mogelijke kan geven. Zo ben ik niet, was ik niet en zal ik ook nooit worden. Ik heb vlagen dat ik heel erg emotioneel betrokken ben, dat heb ik haar verteld, dat ben ik atm niet. ATM, at the moment, op dit moment.
Ik vraag me af wie hier de plaat voor de kop weg moet halen, maar dat komt omdat alleen ik weet wat ik gedaan heb en hoe Faye is. Althans, ik weet meer hoe Faye is dan sommige van jullie misschien.
Dus dat wijze gedoe is een rol?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik handel dan misschien atm niet als een wijs man, maar als ik in perioden daarvoor wel steeds als een wijs man moet handelen, word je daar wel een beetje moe van. Nee, ik doe atm niet al het mogelijke, maar dat komt ook omdat naar mijn mening Faye moet leren omgaan met dat ik niet al het mogelijke kan geven. Zo ben ik niet, was ik niet en zal ik ook nooit worden. Ik heb vlagen dat ik heel erg emotioneel betrokken ben, dat heb ik haar verteld, dat ben ik atm niet. ATM, at the moment, op dit moment.
Ik vraag me af wie hier de plaat voor de kop weg moet halen, maar dat komt omdat alleen ik weet wat ik gedaan heb en hoe Faye is. Althans, ik weet meer hoe Faye is dan sommige van jullie misschien.
Goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Mij persoonlijk kan het weinig boeien hoe jullie in elkaar zitten, alleen dat geruzie hier, of dat passief-agressief langs elkaar heenpraten maar toch over elkaar bitchen hier, of dat privégedrama hier, dat komt iedereen de strot uit en het helpt niemand.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Onmogelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken wel een duitse top notch spezialklasse griet
Ze is idd geen 15 meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duits bier.![]()
Ja, kut, ik was nog aan het typenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was het laatste wat ik er hier over zeg, verder in DM, PM of w /e. Let there be fun.
Kan er niet meer aan toevoegen sorry.quote:
Het allermooiste gebit dat ik heb gezin in de hele wereld (inclusief alle geshopte fotomodellen).quote:
Vanwege de dochters?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet hoor. Ik heb nog steeds een date staan met een 47 jarige getrouwde vrouw.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet hoor. Ik heb nog steeds een date staan met een 47 jarige getrouwde vrouw.
altijd pappiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben meteen pedo hier ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |