veel plezier!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Dit is een verhaal met geen happy ending
So long my friends.. ik ga douchen... en ik zie jullie na de 25e wel weer![]()
mee eenschquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vooral geen zin in dat gezeik en gezeur constant, het interesseert me geen flikker en het beheerst vaak wel de hele sfeer in het topic.
Maar goed, dat ben ik maar.
Als dat door meerderen gewenst is, kan dat zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
Melting, kun je niet jouw grandioze apres-ski meuk draaien?
Ja, dat is zo. Nou ja, vraag geldt eigenlijk ook voor Fee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, ik ben het niet die de ditjes en datjes hier op internet gooitIk ga er alleen maar op in, of niet. Als ik er niet op inga is het niet goed voor haar, ga ik er wel op in, dan is het niet goed voor jullie.
Bye byequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaaa, fijne vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Je zei happy ending hihihiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Die muziek krijg je gewoon bij niemand anders hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Als dat door meerderen gewenst is, kan dat zeker.
In dat geval.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg het gerust hoor, zoals je weet is internet mijn speeltuin en vat ik alles wat hier gezegd wordt luchtig op, dus mij zal je niet schaden.
Fijne vakantie en douche ze!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eensch
en zo gij spreekt... nu echt douchen
Het heeft ook een reden dat ze die ditjes en datjes hier pleurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, ik ben het niet die de ditjes en datjes hier op internet gooitIk ga er alleen maar op in, of niet. Als ik er niet op inga is het niet goed voor haar, ga ik er wel op in, dan is het niet goed voor jullie.
Fijne vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
De stand is idd nu 1 tegen 0.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die muziek krijg je gewoon bij niemand anders hier.
Ik hoor geen tegenstem toch?
100% eensch!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vooral geen zin in dat gezeik en gezeur constant, het interesseert me geen flikker en het beheerst vaak wel de hele sfeer in het topic.
Maar goed, dat ben ik maar.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dat geval.
Van wat ik er van mee krijg ben je een behoorlijke zak hooi op het emotionele vlak.
Maar nogmaals dat is alleen wat ik hier meekrijg.
Als ze werkelijk zit te huilen hier en je weet het en je doet er niets aan dan klopt er serieus iets niet.
Je zegt net dat je druk bent met andere dingen maar wel hier kan zitten.
Vind je het dan raar dat ze het idee krijgt dat je niets om haar geeft en haar niet waardeert?
Verder weet je ook dat ze bevestiging nodig heeft en de nodige issues te verwerken heeft.
Als je dat weet en je kan het niet aan wees dan eerlijk erover.
Als je het weet en je doet er wel wat mee laat haar dan ook weten dat je er bent voor haar.
En niet alleen als ze leuk en gezellig is maar ook als ze niet lekker in haar vel zit.
Als je relatie belangrijk is voor je dan doe je daar wat voor.
En dan laat je daar ook bepaalde dingen voor liggen.
Want in een relatie wil je elkaar gelukkig maken.
Maar wat ik er nu van meekrijg straal jij uit " Tja boeiend. "
En persoonlijk erger ik mij eraan.
Maar nogmaals ik ken natuurlijk niet de hele situatie.
Maar dit is wat ik ervan denk.
Maar dan heb je nu wel weekend, toch?quote:
quote:
quote:
Met een beetje selectief citeren kom ik al tot 3--0!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |