quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het plafond raken en 10 minuten nagenieten in een soort van roes horen ook bij het effect.
Kom maar keer helpen.quote:
Je moeder woont er?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel mooi land
Ik ga een weekje bij mijn moeder logeren
vlakbij Obidos (Caldas da Rainha)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar in Portugal? Ik ben er vaak geweest. Erg mooi en lekkere wiefkes ook.
Zou dat lekker zijn, chips ontbijten?quote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard ga je naar de Algarve en zie je niets van het land. Wel lekker in de avond aan het strand hangen. Heb ik ook nog een leuke anekdote over maar dat hoor je nog wel eens. Ooit.
Je koos er ook wel een uit he schat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
WAAROM IS MIJN VRIEND ZO'N RANSBAK!?
Ligt er aan hoe laat je op Schipolski bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef SiIk het volgende:
Heloef, jij komt me dus persoonlijk uitzwaaien morgen?
En dan genieten van je druipsteengrot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het plafond raken en 10 minuten nagenieten in een soort van roes horen ook bij het effect.
Arme koequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]! Dat klopt.
[..]
Kom maar keer helpen.
Dan testen we het
Ah, jij komt ook op de Frontpage!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan genieten van je druipsteengrot.
10 minuten na genieten omdat t weer naar beneden druipt op je hoofd vind ik geen nagenieten hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je haalt me de augurk woorden uit de mond.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je koos er ook wel een uit he schat.
8 uurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je koos er ook wel een uit he schat.
[..]
Ligt er aan hoe laat je op Schipolski bent.
Project is al af dus ik kan aankakken wanneer ik wil op school.
Daarom ook altijd een leeg bord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krijgt die koe ook nog eens melkquote:
Ja hoe de laatste restjes er uit druppelen terwijl je hijgend na geniet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
omdat man/vent/jongetjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
WAAROM IS MIJN VRIEND ZO'N RANSBAK!?
Hoe zou de kaas dan smaken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daarom ook altijd een leeg bord.
Kan het daarop druppelen in plaats van op mij.
[..]
Krijgt die koe ook nog eens melk
Hmzz dat zegt me geen reet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vlakbij Obidos (Caldas da Rainha)
Ah lekker daar heen gegaan na dr pensioen?quote:
Heuj ik doe niets.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat man/vent/jongetje
maar insom is erger
Zout en romigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe zou de kaas dan smaken?
Insom, Heloef en Outpost om precies te zijn!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat man/vent/jongetje
maar insom is erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |