Gaat wel lukken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
red je het 11 uur of moet ik iets langer doorgaan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent een jongen en ik ook. Ik zou mijn eigen sappen ook nooit nemen. Al heb ik het wel eens stiekem geproefd onder de douche.
Ik ga het dus nooit proeven he.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent een jongen en ik ook. Ik zou mijn eigen sappen ook nooit nemen. Al heb ik het wel eens stiekem geproefd onder de douche.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]het visje wat ik vanavond gegeten hebt komt nu ff naar boven zwemmen om te kijken of ik dit echt lees!
quote:
Als je het lang genoeg uitstelt kan je er een koe mee omver schietenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja uitstellen doe ik niet meer.
Tering dat geeft een effect zeg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Als je het lang genoeg uitstelt kan je er een koe mee omver schieten
Oh gaaf, daar wil ik ook nog wel eens heen. Mooi land volgens mij.quote:
Noem het "bourgondisch douchen".quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef SiIk het volgende:
'Snel douchen' staat ook gewoon niet in mijn woordenboek heBijna 11 uur alweer.
Het plafond raken en 10 minuten nagenieten in een soort van roes horen ook bij het effect.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
wedden van niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Heel mooi landquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh gaaf, daar wil ik ook nog wel eens heen. Mooi land volgens mij.
Uiteraard ga je naar de Algarve en zie je niets van het land. Wel lekker in de avond aan het strand hangen. Heb ik ook nog een leuke anekdote over maar dat hoor je nog wel eens. Ooit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh gaaf, daar wil ik ook nog wel eens heen. Mooi land volgens mij.
Dat heb je wel vaker met die vrome Christelijke types!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
WAAROM IS MIJN VRIEND ZO'N RANSBAK!?
twitter:ThE_ED twitterde op donderdag 13-10-2011 om 22:49:38oud eTED talk van Melinda Gates (vrouw van) http://t.co/vAiVM1Iy (weet u ook dat al dat Windows geld goed besteed wordt) reageer retweet
Jij moet je gewoon gedragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
WAAROM IS MIJN VRIEND ZO'N RANSBAK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |