Owwwwww.......quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Blue curaçao... puurZo slecht dat ik het maar wegdronk
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij suggereert ze dat ze een melk-achtige substantie drinkt dan!
Een poging mijn boek te zoeken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga ook een poging doen, gewoon omdat het kan
Dude gewoon nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bord pasta naast de pc.
Af en toe een hap.
Fappen tot je bijna komt.
Dan stoppen en weer wat eten.
Fappen kost energie.
Ik weet dus niet hoe het boek heetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:49 schreef ValHallen het volgende:
Samzz, zit je titel hier tussen?
http://www.boekmeter.nl/book/searchresults#results
Moet ik lachen of huilen nu?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit mijn warme sappen gedronken in ieder geval...
Nee ze vind zaad ranzig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij suggereert ze dat ze een melk-achtige substantie drinkt dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jawel man !quote:
KLinkt goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
En Silk, nu heb ik trek in naturel chips met een zelfgemaakt kerrie/kruidendipsaus.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze vind zaad ranzig.Dan moet je eens wat meer fruit eten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze vind zaad ranzig.Ranzig. Dan heb je te weinig gefapt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ran·zig bn, bw 1 in het eerste stadium van bederf verkerendBeter onethisch dan oneetbaar
...waarna je ff 5 minuten een break neemt en weer van voren af aan begint!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jawel man !
Sterker nog als je je orgasme uitstelt elke keer.
Dan is het uiteindelijk veel heviger.
En dan heb je uiteraard net je bord leeg.
En dan kom je luid kreunend en schokkend keihard klaar over je toetsenbord.
Terecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit mijn warme sappen gedronken in ieder geval...
10.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
...waarna je ff 5 minuten een break neemt en weer van voren af aan begint!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
10.
Want ik moet ook weer een nieuw bord pasta pakken en weer goed gaan zitten.
Maar jij bent een jongen en ik ook. Ik zou mijn eigen sappen ook nooit nemen. Al heb ik het wel eens stiekem geproefd onder de douche.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Terecht.
Ik vind de geur alleen al ranzig.
OMG M.Iquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jawel man !
Echt heel lang geleden ging ik dat altijd maken met mayo, water, kerrie en dan gewoon wat kruiden pakken die op dat moment lekker lijken, curry, zout, shaormakruiden whatever. Altijd fucking lekker.quote:
Nou, als jij de saus meeneemtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
En Silk, nu heb ik trek in naturel chips met een zelfgemaakt kerrie/kruidendipsaus.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zaterdag wordt het ook gekkenhuis, dus we gaan maar op tijd die kant op
De wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat toch wel met de Trois Cents?
Ja uitstellen doe ik niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jawel man !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |