Nee gelukkig ook nog lang niet. Ik had een ban omdat Fok! een foto verkeerd had ingeschat.quote:
Er gingen ook mensen huilen in FBquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig idd maar door VH zn topic zou je wat anders kunnen denken.
Whehehehehehe stelletje kneuzen ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er gingen ook mensen huilen in FB
[niet lullig bedoeld] Die waren ook niet zo heel handigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee gelukkig ook nog lang niet. Ik had een ban omdat Fok! een foto verkeerd had ingeschat.Ik plaats maar geen foto's meer.
Ik heb geen foto's meer geplaatst, de rest volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef SiIk het volgende:
Heb ik nog leuke foto's gemist of is het de moeite niet om bij te lezen?
Ik zeg ook niet dat ze handig waren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[niet lullig bedoeld] Die waren ook niet zo heel handig[/niet lullig bedoeld]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's meer geplaatst, de rest volgens mij ook niet.
Goed woord welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 woord: bleg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.
Ik ben geen Zweed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.
Ik zou me ooit voor doen als Sven Helsingborg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een noorman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |