Welkom terug !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Zo eindelijk mag ik weer!
Ik netjes een mailtje gestuurd naar de admins vorige week. Zijn ze m op de 1 of andere manier (tot gister avond) m vergeten te lezen. Gister een mailtje gehad van Ivonne dat ik vandaag weer los mocht.
Goed en Avond
Welkom terugquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik netjes een mailtje gestuurd naar de admins vorige week. Zijn ze m op de 1 of andere manier (tot gister avond) m vergeten te lezen. Gister een mailtje gehad van Ivonne dat ik vandaag weer los mocht.
Goed en Avond
Hoiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Oh meeeenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In die boekentop mag je geen series zetten. Alleen de afzonderlijke boeken
Tja, HP is ook 1 verhaalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh meeeen. Dat is stom. Het is gewoon een verhaal verdomme
.
Nooit onder een naam uitgebracht, echter. Lord of the Rings wel.quote:
Punt voor jouw. Maar ik heb de regels ook niet bedacht verder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit onder een naam uitgebracht, echter. Lord of the Rings wel.
Fight Club?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Aaaaah fuck, ik heb ooit eens een prachtig boek gelezen over schizofrenie, kan niet op de titel komen.
Nog lang niet man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gelukkig nog niet dood zie ik.
hey jij ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi
Nee, het gaat over een vrouw wiens broer een misdaad heeft begaan (dacht ik) maar welke dus lijdt aan schizofrenie. Uiteindelijk gaat die broer dood en wordt het uiteindelijk ook bij haar geconstateerd.quote:
webee enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi
Malle gekkies.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig idd maar door VH zn topic zou je wat anders kunnen denken.
Nee gelukkig ook nog lang niet. Ik had een ban omdat Fok! een foto verkeerd had ingeschat.quote:
Er gingen ook mensen huilen in FBquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig idd maar door VH zn topic zou je wat anders kunnen denken.
Whehehehehehe stelletje kneuzen ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er gingen ook mensen huilen in FB
[niet lullig bedoeld] Die waren ook niet zo heel handigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee gelukkig ook nog lang niet. Ik had een ban omdat Fok! een foto verkeerd had ingeschat.Ik plaats maar geen foto's meer.
Ik heb geen foto's meer geplaatst, de rest volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef SiIk het volgende:
Heb ik nog leuke foto's gemist of is het de moeite niet om bij te lezen?
Ik zeg ook niet dat ze handig waren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[niet lullig bedoeld] Die waren ook niet zo heel handig[/niet lullig bedoeld]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's meer geplaatst, de rest volgens mij ook niet.
Goed woord welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 woord: bleg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.
Ik ben geen Zweed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.
Ik zou me ooit voor doen als Sven Helsingborg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een noorman?
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou me ooit voor doen als Sven Helsingborg.
Maak ik nu weer kans nu je dat weet?
Ik lijk een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?
nou dan heb ik je gewoon steeds gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben maar een week weg geweest hoor.
Dat had ik vanmiddag ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
Oeh, een gemiste oproep en een smsje, ik lijk wel populair
Is VH je aan het stalken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
Zozo, druk sociaal leven heb jijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
half Nederland in de rouw omdat ze een paar dagen niet konden pingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zozo, druk sociaal leven heb jij
Dat kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan heb ik je gewoon steeds gemist
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
half Nederland in de rouw omdat ze een paar dagen niet konden pingen
Je gaat toch wel met de Trois Cents?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Nee, het was mijn papa. Dat het morgen druk is op schiphol, wekker toch maar op 6 uur dus.
daarvoor was ik idd ook ff wat minder hier, druk met wat dingen enzo en daarvoor was de vakantie en en en enquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan.Ik heb jou ook een tijd niet gezien. Iig niet tot ik mn ban kreeg. Toen kwam jij ineens weer frequenter tevoorschijn.
zaterdag wordt het ook gekkenhuis, dus we gaan maar op tijd die kant opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Nee, het was mijn papa. Dat het morgen druk is op schiphol, wekker toch maar op 6 uur dus.
Wat moet u op mijn achtertuin?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Eensch al vind ik Drunken Lullabies nog beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kelopt. Vooral Swagger is ultiem gaaf.
Hoe meer naar het einde, hoe meer modern-trance-achtig het gaat klinken.quote:
Whehehehe dan heb je het goed voor elkaar!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarvoor was ik idd ook ff wat minder hier, druk met wat dingen enzo en daarvoor was de vakantie en en en en
nhja morgen ga ik weer op vakantie dus
sorry![]()
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, had je trouwens dat jung van mij toevallig nog aan zijn lurven getrokken?
weekje luxemburg... omdat de andere vakantie in duigen was gevallenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe dan heb je het goed voor elkaar!Waar ga je heen?
we zullen zaterdag zwaaien als we over je heen vliegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarvoor was ik idd ook ff wat minder hier, druk met wat dingen enzo en daarvoor was de vakantie en en en en
nhja morgen ga ik weer op vakantie dus
sorry![]()
Ik pleit voor een keiharde aanpak.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zullen zaterdag zwaaien als we over je heen vliegen
Oh lekker! Wel in een huisje oid hoop ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weekje luxemburg... omdat de andere vakantie in duigen was gevallen
ja huisje, 3 slaapkamers badkamer met bad en douchequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh lekker! Wel in een huisje oid hoop ik?
Klinkt leuk! Ik wens je veel plezier!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja huisje, 3 slaapkamers badkamer met bad en douche
Hoi vlaatje_1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
OUTPOST! Welkom terug jongen. Voor zover je bent weggeweest.
Dat gaat zeker wel lukken hoor, voorlopig zijn de weersvooruitzichten goed en mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik wens je veel plezier!
Jij ook Naat!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
OUTPOST! Welkom terug jongen. Voor zover je bent weggeweest.
IK ZAT NET TE ETEN TOENquote:
Oh das wel beter! All1 maar binnen zitten is ook niks als vakantie....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat zeker wel lukken hoor, voorlopig zijn de weersvooruitzichten goed en mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |