Ik dacht even dat VH dit had gepost.quote:
doe ik die een volgende keerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
Deze is alvast minder dan het origineel. Maar het origineel is ook wel heerlijk
Als je geïnteresseerd bent naar mijn lijst: Post #38quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed idee! Even lezen...
[..]
Ik vind de humor geweldig. En de duidelijke duistere sfeer.
Mooie lijstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent naar mijn lijst: Post #38
Ik heb er ook schandalig veel gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie lijst. Ik kan de titels van alle boeken die ik heb gelezen niet meer herinneren... Ik denk dat ik een top 20 maak of zo.
vroeger las ik heel veel maar de laatste tijd niet meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er ook schandalig veel gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik lees nog steeds vrij veel, nu bezig in The Boys from Brazil.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger las ik heel veel maar de laatste tijd niet meer
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Internettis terug
ik voelde me niet compleet zonderHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Die noem ik gewoon samen op 1: The Lord of the Rings. Zo heet het boek dat ik heb ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
1. The Fellowship of the Ring
2. The Return of the King
3. The Two Towers
True!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon samen op 1: The Lord of the Rings. Zo heet het boek dat ik heb ook.
In die boekentop mag je geen series zetten. Alleen de afzonderlijke boekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon samen op 1: The Lord of the Rings. Zo heet het boek dat ik heb ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |