Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou me ooit voor doen als Sven Helsingborg.
Maak ik nu weer kans nu je dat weet?
Ik lijk een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?
nou dan heb ik je gewoon steeds gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben maar een week weg geweest hoor.
Dat had ik vanmiddag ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
Oeh, een gemiste oproep en een smsje, ik lijk wel populair
Is VH je aan het stalken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
Zozo, druk sociaal leven heb jijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
half Nederland in de rouw omdat ze een paar dagen niet konden pingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zozo, druk sociaal leven heb jij
Dat kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan heb ik je gewoon steeds gemist
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
half Nederland in de rouw omdat ze een paar dagen niet konden pingen
Je gaat toch wel met de Trois Cents?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Nee, het was mijn papa. Dat het morgen druk is op schiphol, wekker toch maar op 6 uur dus.
daarvoor was ik idd ook ff wat minder hier, druk met wat dingen enzo en daarvoor was de vakantie en en en enquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan.Ik heb jou ook een tijd niet gezien. Iig niet tot ik mn ban kreeg. Toen kwam jij ineens weer frequenter tevoorschijn.
zaterdag wordt het ook gekkenhuis, dus we gaan maar op tijd die kant opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Nee, het was mijn papa. Dat het morgen druk is op schiphol, wekker toch maar op 6 uur dus.
Wat moet u op mijn achtertuin?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |