SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
I can.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een man, ik kan niet MSN'en en FOK!ken
een pikpeuterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Insomnium het volgende:
HEUJ
Ik was heul geen kutkoter.
Ik was een lulkleuter.
Dat deed ik ook altijdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Gelukkig wel @ TT
Maïs jatten en dan van die pvc pijpjes maken, ballon kapotknippen en aan die buisjes vastplakken. Perfecte katapults voor dat maïs.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Vooral ValHallen was een Naer Aepje.
quote:
quote:
Oh, ja, dat is wel leuk ja. Van die PVC-mofjes. En dan met besjes ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
Gelukkig wel @ TT
Maïs jatten en dan van die pvc pijpjes maken, ballon kapotknippen en aan die buisjes vastplakken. Perfecte katapults voor dat maïs.
Erwtenschieterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd. Een erwtenschieter
Alleen dan met mais
.
Erwtschieten deed ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen dan met mais
.
Je weet dus nu wel dat je ValHallen nooit je huis in mag laten waar je zoon bij is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
mijn zoon begint ook al van die rare streken uit te halen
Pijnlijk? Ik schoot nooit op mensen en dierenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ErwtenschieterDat was pijnlijk
Gewoon laten doen, komt vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ewrtenschieters jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen dan met mais
.
Ik ook niet maar tis wel eens gebeurt dat ik geraakt werd, niet fijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pijnlijk? Ik schoot nooit op mensen en dieren.
Nu heb je wat ontketend vriend.quote:
Blaaspijp.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ewrtenschieters jaIk was de naam kwijt
En altijd rennen voor je leven op die korte beentjes voor boze maïsboeren
VH is nu wel lief hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet dus nu wel dat je ValHallen nooit je huis in mag laten waar je zoon bij is.
Doet me denken dat ik ooit eens mijn supersoaker heb opgeofferd om hem zwart te spuiten en er een PVC-pijp op te monteren. Dat was een ruige pijltjesschieter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Erwtschieten deed ik ook.
En dan andere beschieten van uit onze zelf gebouwde boomhut.
Met sanitair.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Wij hadden altijd een groot maisland voor de paardenstallen, daar haalden we 't gewoon uit. Mocht van de boer, want onze paarden kregen ook maisstengels en zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ewrtenschieters jaIk was de naam kwijt
En altijd rennen voor je leven op die korte beentjes voor boze maïsboeren
Lekker laten gaan (tot op bepaalde hoogte uiteraard)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Als de Flippo rechtop tegen de muur stond dan won je vaakquote:
Ik had ook nog een katapult.quote:
Nu wel, maar als 'ie dan ziet hoe je zoontje aan het "prutsen" is dan kan hij het natuurlijk niet laten om even te laten zien hoe het hoort. Met alle gevolgen van dien.quote:
Nooit mee gespeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef STING het volgende:
Gelukkig was er vroeger nog LEGO, autootjes, straaljagers, soldaatjes, straatkrijt, speelgoedgeweertjes, supersoakers, stiften & MS-DOS
daar heeft mijn zoon geen VH voor nodig hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu wel, maar als 'ie dan ziet hoe je zoontje aan het "prutsen" is dan kan hij het natuurlijk niet laten om even te laten zien hoe het hoort. Met alle gevolgen van dien.
Heb jij nu eigenlijk werk? Want je bent toch al heel oud enzo en je had toch al een studie afgerond?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit mee gespeeld.
Buiten, boeken en een voetbal was meer mijn ding.
Oh man!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef STING het volgende:
Gelukkig was er vroeger nog LEGO, autootjes, straaljagers, soldaatjes, straatkrijt, speelgoedgeweertjes, supersoakers, stiften & MS-DOS
Een groot deel daarvan was buitenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit mee gespeeld.
Buiten, boeken en een voetbal was meer mijn ding.
Marketingteam +succesvol!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vrat mezelf dood van de chips puur voor die Flippo's
Geen, duh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
Welke consoles hadden jullie eigenlijk als kind/puber?
Ik heb onder m'n bed nog een hele bak met LEGO staanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh man!
Lego ! UREN mee gespeelt! Dat kan ik nu ook nog waarderen![]()
Atariquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
Niks afgerond, werk nu part-time als tuinmanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nu eigenlijk werk? Want je bent toch al heel oud enzo en je had toch al een studie afgerond?
Gameboy, SEGA Mega Drive II. Ik dacht dat die succesvoller zou worden dan de SNES, EPIC FAIL!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
commodore 64 man super hi techquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
Wat ga je dan doen? Weer iets in de geschiedkundige hoek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks afgerond, werk nu part-time als tuinman
Morgen solliciteren voor een baan met meer uren en hopelijk volgende zomer weer studeren.
NES, SNES, Gameboy, Playstation 1.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
anders was het een versie van 12 minuten geworden, dat vond ik wat te gortigquote:
MSX en Sega Master System IIquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
In het boek doet ie niet veel meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef STING het volgende:
Toch jammer dat Gandalf als Wizard alleen maar een beetje licht kan laten schijnen en verder alleen maar met zwaard vecht, even kort door de bocht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
C64quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
De Paboquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Weer iets in de geschiedkundige hoek?
Gandalf is een eindbaas manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef STING het volgende:
Toch jammer dat Gandalf als Wizard alleen maar een beetje licht kan laten schijnen en verder alleen maar met zwaard vecht, even kort door de bocht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Hadden jullie van de kermis ook van die plakhandjes?
Kom maar met mij buiten spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
geen![]()
ik speelde gewoon buiten
Jaaa !quote:
Dat is ook mijn favoriete scene ja, idd kippenvelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gandalf is een eindbaas manIn deel 2 alstie terugkomt als Gandalf The White, kippenvel
Nou, ik hoop dat je het niveau een beetje omhoogtrekt. Ik ken nu een aantal figuren die de pabo doen, maar van allen heb ik nu niet het idee dat het de pinnacle is van de maatschappij om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De PaboDus weer in de lesgeefhoek
Ja je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete scene ja, idd kippenvel
Maar toch jammer, ik verwacht van een wizard toch meer kunsten zoals van Dumbledore. Maar maakt ook verder niet uit, doet zeker niet af aan de films
Ja hallo, HP en LotR vergelijken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete scene ja, idd kippenvel
Maar toch jammer, ik verwacht van een wizard toch meer kunsten zoals van Dumbledore. Maar maakt ook verder niet uit, doet zeker niet af aan de films
Nu herinner ik me weer hoe verwend ik ben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik heb een Gamecube en PS2 van mijn eigen geld gekocht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kom maar met mij buiten spelen.
Ik durf nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jaaa !
En van die stinkbommetjes
En van dat gooi vuurwerk zooi.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef STING het volgende:
Walter Bishop..uhh The Stewart of Gondor
Ze zijn al een heel eind bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga mezelf naar mn slaapkamer verplaatsen, ik moet nu LotR zien
Ik niet. Maar ik heb dan ook het boek gelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Even een willekeurig voorbeeld. Van een wizard verwacht ik gewoon veel meer magie.
Hij heeft ook in The Bold and The Beautiful gespeeld begin jaren 90quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Toen ik de eerste keer naar Fringe keek had ik echt zoiets van WACHT WAT ?
Die opleiding wordt inderdaad overspoeld door ZOMG KUSJEKROEL KOETSIEKOETSIE meisjes die het liefst met kleuters willen werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je het niveau een beetje omhoogtrekt. Ik ken nu een aantal figuren die de pabo doen, maar van allen heb ik nu niet het idee dat het de pinnacle is van de maatschappij om het zo maar te zeggen.
Dat kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft ook in The Bold and The Beatifull gespeeld begin jaren 90
Ik ken ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die opleiding wordt inderdaad overspoeld door ZOMG KUSJEKROEL KOETSIEKOETSIE meisjes die het liefst met kleuters willen werken.
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die opleiding wordt inderdaad overspoeld door ZOMG KUSJEKROEL KOETSIEKOETSIE meisjes die het liefst met kleuters willen werken.
Mijn zusje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw mening boeit niet in dezequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd
Jullie weten mijn mening hierover
Dat vind ik niet boeiend. Of hij in het boek nu ook zo weinig magie gebruikt, als in de films. Blijft staan dat ik een ander beeld van een wizard heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik heb dan ook het boek gelezen.
en zo leuk zijn kleuters niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit zet je mening geen kracht bijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.
Allemaal van die domme hupelkutjes.
En als ik zeg dat ik de LotR boeken wel heb gelezen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje.
[..]
Jouw mening boeit niet in deze.
vertel mij wat, en je hebt gelukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en zo leuk zijn kleuters niet hoor
Fuuuuuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit zet je mening geen kracht bij.
Ik zou er ook niet kunnen werken. Gewoon bovenbouwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij ons op school haal je de SPW meisjes er moeiteloos tussenuitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje de standaard studie waar je in terechtkomt als je op de vraag "wat wil je graag later doen" antwoord geeft met "iets met mensen".quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In post #89 heb ik iets gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor paardenliedjes
ja nee DAT geeft me hoop en krachtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vertel mij wat, en je hebt geluk
HEt worden vanzelf pubers
Dat is dan jammer voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik niet boeiend. Of hij in het boek nu ook zo weinig magie gebruikt, als in de films. Blijft staan dat ik een ander beeld van een wizard heb.
Er staat een paard in de gang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Je stijgt in mijn achtigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik de LotR boeken wel heb gelezen?
Juh, op dit moment ben ik al blij als we het halen tot aan danquote:
Das Rote Pferd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
paardenliedjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij heb jij sowieso nog geen enkel leesboek uitgelezen, of welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben tot pagina 10 gekomen denk ik.
Horse with no name. Zo heet hij, dacht ik...quote:
De film is heel, heel, heel goed verfilmd. Dus dat snap ik niet zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn afkeer van de films. De boeken vond ik echt goed en leuk.
dat was de vorigequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Horse with no name. Zo heet hij, dacht ik...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Horse with no name. Zo heet hij, dacht ik...
Uhm. Ik heb HP 1 t/m 3,5 gelezen geloof ik. En ik heb taal is zeg maar echt mijn ding gelezen, die was leuk. En Maarten 't Hart natuurlijk, maar da's gewoon een opperbaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij sowieso nog geen enkel leesboek uitgelezen, of wel.
Ik luister heul niet ook, dus geen idee waar het precies over gaatquote:
Oh, ik luister niet want ik kijk Lord of the Ringsquote:
Ja, niks dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm. Ik heb HP 1 t/m 3,5 gelezen geloof ik. En ik heb taal is zeg maar echt mijn ding gelezen, die was leuk. En Maarten 't Hart natuurlijk, maar da's gewoon een opperbaas
owquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Themashow van Symph: 3 of a kind
Die laatste heb ik vorige week nog gekekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb opeens zin om The last unicorn te kijken![]()
En Ferngully.
En The neverending story
Valt wel mee hoor, zoals ik al zei, de films doen er voor mij niet voor af en Gandalf vind ik coolquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor jou.
Gandalf gebruikt overigens nog aardig wat magie... Tegen Saruman, tegen de Balrog, toen ging hij 'dood'. Als Gandalf the White gebruikt hij magie tegen Aragorn, Gimli en Legolas, vervolgens om Theoden te bevrijden en in het eindgevecht bij Helmsdeep.
Nu net nog om de Nazgul te verjagen.
Ik vond de films eigenlijk aanvoelen als een saaie registratie. Veel stukken uit de boeken werden bijna letterlijk overgenomen, maar het is allemaal zo statisch en saai gefilmdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De film is heel, heel, heel goed verfilmd. Dus dat snap ik niet zo.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste heb ik vorige week nog gekeken.
Ferngully, die wil ik ook zien![]()
![]()
. Jeugdsentiment is dat. Met Robin Williams als die vleermuis
.
WAUWquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm. Ik heb HP 1 t/m 3,5 gelezen geloof ik. En ik heb taal is zeg maar echt mijn ding gelezen, die was leuk. En Maarten 't Hart natuurlijk, maar da's gewoon een opperbaas
die ken ik helemaal nietquote:
ik ga weer beginnen aan de ontdekking van de hemelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind 't helemaal niet statisch en saai gefilmd. Het boek is heel ouderwets, de film heeft meer vaart, de gevechten zijn veel meer uitgewerkt. Al zijn de scene's op Mount Doom wel te lang naar mijn smaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond de films eigenlijk aanvoelen als een saaie registratie. Veel stukken uit de boeken werden bijna letterlijk overgenomen, maar het is allemaal zo statisch en saai gefilmd![]()
En ik mistte Tom Bombadil in de films
Jaaquote:
Hij heeft wel het beste dieetboek geschreven aller tijden. En die is niet boring.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
Oh en de boeken van 't Hart zijn best boring
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Okeequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan MOETEN we die echt een keer kijken
Ja, ik heb de Kroongetuige gelezen, wat een schijtboek was datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
Oh en de boeken van 't Hart zijn best boring
Ik heb boek vier bijna weer uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, gewoon bij boek 4 op de helft stoppen met lezen
Nja, de taal is ouderwets ja, maar de feel die in de boeken zat voelde heel levendig en dynamisch aan. En die gevechten zijn juist mijn grootste kritiekpuntquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't helemaal niet statisch en saai gefilmd. Het boek is heel ouderwets, de film heeft meer vaart, de gevechten zijn veel meer uitgewerkt. Al zijn de scene's op Mount Doom wel te lang naar mijn smaak.
Tom mis ik niet, die voegt niet echt veel toe en hij had de films alleen maar veel langer gemaakt. Al is dat wel een baas natuurlijk, met zijn Goudbezie.
Ik een vlucht Regenwulpenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb de Kroongetuige gelezen, wat een schijtboek was dat
Deel 4 en 7 zijn mijn favorietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb boek vier bijna weer uit. Twee en drie daarna lezen, mijn zusje heeft ze nog steeds
. En dan verder met 5, 6 en 7
.
Ja, het verhaal is echt heel goed het zuigt je er helemaal in. Ik vind die veldslagen juist mooi gedaan. Geeft een goed beeld van hoe serieus die oorlog wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nja, de taal is ouderwets ja, maar de feel die in de boeken zat voelde heel levendig en dynamisch aan. En die gevechten zijn juist mijn grootste kritiekpuntik houd niet van veldslagen in films.
Deel 5quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deel 4 en 7 zijn mijn favoriet
ja dat heb ik best goed gedaan hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het verhaal is echt heel goed het zuigt je er helemaal in. Ik vind die veldslagen juist mooi gedaan. Geeft een goed beeld van hoe serieus die oorlog was.
Verder, Peter heeft zich echt uitstekend aan het boek gehouden. De film is prachtig. De tekenfilm is.
Oh, goed idee! Even lezen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Oh Samzz, doe je ook mee? (de rest mag uiteraard ook
)
FOK! Boekentop 100 2011
Ik vind de humor geweldig. En de duidelijke duistere sfeerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's mijn nummer 3Heerlijk naargeestige sfeer
Ik dacht even dat VH dit had gepost.quote:
doe ik die een volgende keerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
Deze is alvast minder dan het origineel. Maar het origineel is ook wel heerlijk
Als je geïnteresseerd bent naar mijn lijst: Post #38quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed idee! Even lezen...
[..]
Ik vind de humor geweldig. En de duidelijke duistere sfeer.
Mooie lijstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent naar mijn lijst: Post #38
Ik heb er ook schandalig veel gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie lijst. Ik kan de titels van alle boeken die ik heb gelezen niet meer herinneren... Ik denk dat ik een top 20 maak of zo.
vroeger las ik heel veel maar de laatste tijd niet meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb er ook schandalig veel gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik lees nog steeds vrij veel, nu bezig in The Boys from Brazil.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger las ik heel veel maar de laatste tijd niet meer
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Internettis terug
ik voelde me niet compleet zonderHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Die noem ik gewoon samen op 1: The Lord of the Rings. Zo heet het boek dat ik heb ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
1. The Fellowship of the Ring
2. The Return of the King
3. The Two Towers
True!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon samen op 1: The Lord of the Rings. Zo heet het boek dat ik heb ook.
In die boekentop mag je geen series zetten. Alleen de afzonderlijke boekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die noem ik gewoon samen op 1: The Lord of the Rings. Zo heet het boek dat ik heb ook.
Welkom terug !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Zo eindelijk mag ik weer!
Ik netjes een mailtje gestuurd naar de admins vorige week. Zijn ze m op de 1 of andere manier (tot gister avond) m vergeten te lezen. Gister een mailtje gehad van Ivonne dat ik vandaag weer los mocht.
Goed en Avond
Welkom terugquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik netjes een mailtje gestuurd naar de admins vorige week. Zijn ze m op de 1 of andere manier (tot gister avond) m vergeten te lezen. Gister een mailtje gehad van Ivonne dat ik vandaag weer los mocht.
Goed en Avond
Hoiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Oh meeeenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In die boekentop mag je geen series zetten. Alleen de afzonderlijke boeken
Tja, HP is ook 1 verhaalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh meeeen. Dat is stom. Het is gewoon een verhaal verdomme
.
Nooit onder een naam uitgebracht, echter. Lord of the Rings wel.quote:
Punt voor jouw. Maar ik heb de regels ook niet bedacht verder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit onder een naam uitgebracht, echter. Lord of the Rings wel.
Fight Club?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Aaaaah fuck, ik heb ooit eens een prachtig boek gelezen over schizofrenie, kan niet op de titel komen.
Nog lang niet man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gelukkig nog niet dood zie ik.
hey jij ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi
Nee, het gaat over een vrouw wiens broer een misdaad heeft begaan (dacht ik) maar welke dus lijdt aan schizofrenie. Uiteindelijk gaat die broer dood en wordt het uiteindelijk ook bij haar geconstateerd.quote:
webee enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi
Malle gekkies.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig idd maar door VH zn topic zou je wat anders kunnen denken.
Nee gelukkig ook nog lang niet. Ik had een ban omdat Fok! een foto verkeerd had ingeschat.quote:
Er gingen ook mensen huilen in FBquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig idd maar door VH zn topic zou je wat anders kunnen denken.
Whehehehehehe stelletje kneuzen ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er gingen ook mensen huilen in FB
[niet lullig bedoeld] Die waren ook niet zo heel handigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee gelukkig ook nog lang niet. Ik had een ban omdat Fok! een foto verkeerd had ingeschat.Ik plaats maar geen foto's meer.
Ik heb geen foto's meer geplaatst, de rest volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef SiIk het volgende:
Heb ik nog leuke foto's gemist of is het de moeite niet om bij te lezen?
Ik zeg ook niet dat ze handig waren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[niet lullig bedoeld] Die waren ook niet zo heel handig[/niet lullig bedoeld]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's meer geplaatst, de rest volgens mij ook niet.
Goed woord welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 woord: bleg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.
Ik ben geen Zweed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok. Dan duik ik even onder de douche. Want in mijn huidige status versier ik nooit een leuke Zweed.
Ik zou me ooit voor doen als Sven Helsingborg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een noorman?
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou me ooit voor doen als Sven Helsingborg.
Maak ik nu weer kans nu je dat weet?
Ik lijk een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deed je je dan ook voor als een paar jaar ouder?
nou dan heb ik je gewoon steeds gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben maar een week weg geweest hoor.
Dat had ik vanmiddag ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
Oeh, een gemiste oproep en een smsje, ik lijk wel populair
Is VH je aan het stalken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
Zozo, druk sociaal leven heb jijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SiIk het volgende:
half Nederland in de rouw omdat ze een paar dagen niet konden pingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zozo, druk sociaal leven heb jij
Dat kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan heb ik je gewoon steeds gemist
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
half Nederland in de rouw omdat ze een paar dagen niet konden pingen
Je gaat toch wel met de Trois Cents?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Nee, het was mijn papa. Dat het morgen druk is op schiphol, wekker toch maar op 6 uur dus.
daarvoor was ik idd ook ff wat minder hier, druk met wat dingen enzo en daarvoor was de vakantie en en en enquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan.Ik heb jou ook een tijd niet gezien. Iig niet tot ik mn ban kreeg. Toen kwam jij ineens weer frequenter tevoorschijn.
zaterdag wordt het ook gekkenhuis, dus we gaan maar op tijd die kant opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Nee, het was mijn papa. Dat het morgen druk is op schiphol, wekker toch maar op 6 uur dus.
Wat moet u op mijn achtertuin?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef SiIk het volgende:
Eensch al vind ik Drunken Lullabies nog beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kelopt. Vooral Swagger is ultiem gaaf.
Hoe meer naar het einde, hoe meer modern-trance-achtig het gaat klinken.quote:
Whehehehe dan heb je het goed voor elkaar!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarvoor was ik idd ook ff wat minder hier, druk met wat dingen enzo en daarvoor was de vakantie en en en en
nhja morgen ga ik weer op vakantie dus
sorry![]()
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, had je trouwens dat jung van mij toevallig nog aan zijn lurven getrokken?
weekje luxemburg... omdat de andere vakantie in duigen was gevallenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe dan heb je het goed voor elkaar!Waar ga je heen?
we zullen zaterdag zwaaien als we over je heen vliegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarvoor was ik idd ook ff wat minder hier, druk met wat dingen enzo en daarvoor was de vakantie en en en en
nhja morgen ga ik weer op vakantie dus
sorry![]()
Ik pleit voor een keiharde aanpak.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zullen zaterdag zwaaien als we over je heen vliegen
Oh lekker! Wel in een huisje oid hoop ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weekje luxemburg... omdat de andere vakantie in duigen was gevallen
ja huisje, 3 slaapkamers badkamer met bad en douchequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh lekker! Wel in een huisje oid hoop ik?
Klinkt leuk! Ik wens je veel plezier!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja huisje, 3 slaapkamers badkamer met bad en douche
Hoi vlaatje_1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
OUTPOST! Welkom terug jongen. Voor zover je bent weggeweest.
Dat gaat zeker wel lukken hoor, voorlopig zijn de weersvooruitzichten goed en mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik wens je veel plezier!
Jij ook Naat!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
OUTPOST! Welkom terug jongen. Voor zover je bent weggeweest.
IK ZAT NET TE ETEN TOENquote:
Oh das wel beter! All1 maar binnen zitten is ook niks als vakantie....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat zeker wel lukken hoor, voorlopig zijn de weersvooruitzichten goed en mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |