Wij hadden altijd een groot maisland voor de paardenstallen, daar haalden we 't gewoon uit. Mocht van de boer, want onze paarden kregen ook maisstengels en zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ewrtenschieters jaIk was de naam kwijt
En altijd rennen voor je leven op die korte beentjes voor boze maïsboeren
Lekker laten gaan (tot op bepaalde hoogte uiteraard)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
mijn zoon begint ook al van die rare streken uit te halen
Als de Flippo rechtop tegen de muur stond dan won je vaakquote:
Ik had ook nog een katapult.quote:
Nu wel, maar als 'ie dan ziet hoe je zoontje aan het "prutsen" is dan kan hij het natuurlijk niet laten om even te laten zien hoe het hoort. Met alle gevolgen van dien.quote:
Nooit mee gespeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef STING het volgende:
Gelukkig was er vroeger nog LEGO, autootjes, straaljagers, soldaatjes, straatkrijt, speelgoedgeweertjes, supersoakers, stiften & MS-DOS
daar heeft mijn zoon geen VH voor nodig hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu wel, maar als 'ie dan ziet hoe je zoontje aan het "prutsen" is dan kan hij het natuurlijk niet laten om even te laten zien hoe het hoort. Met alle gevolgen van dien.
Heb jij nu eigenlijk werk? Want je bent toch al heel oud enzo en je had toch al een studie afgerond?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit mee gespeeld.
Buiten, boeken en een voetbal was meer mijn ding.
Oh man!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef STING het volgende:
Gelukkig was er vroeger nog LEGO, autootjes, straaljagers, soldaatjes, straatkrijt, speelgoedgeweertjes, supersoakers, stiften & MS-DOS
Een groot deel daarvan was buitenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit mee gespeeld.
Buiten, boeken en een voetbal was meer mijn ding.
Marketingteam +succesvol!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vrat mezelf dood van de chips puur voor die Flippo's
Geen, duh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
Welke consoles hadden jullie eigenlijk als kind/puber?
Ik heb onder m'n bed nog een hele bak met LEGO staanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh man!
Lego ! UREN mee gespeelt! Dat kan ik nu ook nog waarderen![]()
Atariquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
Niks afgerond, werk nu part-time als tuinmanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nu eigenlijk werk? Want je bent toch al heel oud enzo en je had toch al een studie afgerond?
Gameboy, SEGA Mega Drive II. Ik dacht dat die succesvoller zou worden dan de SNES, EPIC FAIL!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |