En als ik zeg dat ik de LotR boeken wel heb gelezen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje.
[..]
Jouw mening boeit niet in deze.
vertel mij wat, en je hebt gelukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en zo leuk zijn kleuters niet hoor
Fuuuuuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit zet je mening geen kracht bij.
Ik zou er ook niet kunnen werken. Gewoon bovenbouwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij ons op school haal je de SPW meisjes er moeiteloos tussenuitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.
Allemaal van die domme hupelkutjes.
neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje de standaard studie waar je in terechtkomt als je op de vraag "wat wil je graag later doen" antwoord geeft met "iets met mensen".quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.
Allemaal van die domme hupelkutjes.
In post #89 heb ik iets gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor paardenliedjes
ja nee DAT geeft me hoop en krachtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vertel mij wat, en je hebt geluk
HEt worden vanzelf pubers
Dat is dan jammer voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik niet boeiend. Of hij in het boek nu ook zo weinig magie gebruikt, als in de films. Blijft staan dat ik een ander beeld van een wizard heb.
Er staat een paard in de gang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Je stijgt in mijn achtigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik de LotR boeken wel heb gelezen?
Juh, op dit moment ben ik al blij als we het halen tot aan danquote:
Das Rote Pferd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
paardenliedjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij heb jij sowieso nog geen enkel leesboek uitgelezen, of welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben tot pagina 10 gekomen denk ik.
Horse with no name. Zo heet hij, dacht ik...quote:
De film is heel, heel, heel goed verfilmd. Dus dat snap ik niet zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn afkeer van de films. De boeken vond ik echt goed en leuk.
dat was de vorigequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Horse with no name. Zo heet hij, dacht ik...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Horse with no name. Zo heet hij, dacht ik...
Uhm. Ik heb HP 1 t/m 3,5 gelezen geloof ik. En ik heb taal is zeg maar echt mijn ding gelezen, die was leuk. En Maarten 't Hart natuurlijk, maar da's gewoon een opperbaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij sowieso nog geen enkel leesboek uitgelezen, of wel.
Ik luister heul niet ook, dus geen idee waar het precies over gaatquote:
Oh, ik luister niet want ik kijk Lord of the Ringsquote:
Ja, niks dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm. Ik heb HP 1 t/m 3,5 gelezen geloof ik. En ik heb taal is zeg maar echt mijn ding gelezen, die was leuk. En Maarten 't Hart natuurlijk, maar da's gewoon een opperbaas
owquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Themashow van Symph: 3 of a kind
Die laatste heb ik vorige week nog gekekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb opeens zin om The last unicorn te kijken![]()
En Ferngully.
En The neverending story
Valt wel mee hoor, zoals ik al zei, de films doen er voor mij niet voor af en Gandalf vind ik coolquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor jou.
Gandalf gebruikt overigens nog aardig wat magie... Tegen Saruman, tegen de Balrog, toen ging hij 'dood'. Als Gandalf the White gebruikt hij magie tegen Aragorn, Gimli en Legolas, vervolgens om Theoden te bevrijden en in het eindgevecht bij Helmsdeep.
Nu net nog om de Nazgul te verjagen.
Ik vond de films eigenlijk aanvoelen als een saaie registratie. Veel stukken uit de boeken werden bijna letterlijk overgenomen, maar het is allemaal zo statisch en saai gefilmdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De film is heel, heel, heel goed verfilmd. Dus dat snap ik niet zo.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste heb ik vorige week nog gekeken.
Ferngully, die wil ik ook zien![]()
![]()
. Jeugdsentiment is dat. Met Robin Williams als die vleermuis
.
WAUWquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm. Ik heb HP 1 t/m 3,5 gelezen geloof ik. En ik heb taal is zeg maar echt mijn ding gelezen, die was leuk. En Maarten 't Hart natuurlijk, maar da's gewoon een opperbaas
die ken ik helemaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |