commodore 64 man super hi techquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
Welke consoles hadden jullie eigenlijk als kind/puber?
Wat ga je dan doen? Weer iets in de geschiedkundige hoek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks afgerond, werk nu part-time als tuinman
Morgen solliciteren voor een baan met meer uren en hopelijk volgende zomer weer studeren.
NES, SNES, Gameboy, Playstation 1.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
anders was het een versie van 12 minuten geworden, dat vond ik wat te gortigquote:
MSX en Sega Master System IIquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
In het boek doet ie niet veel meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef STING het volgende:
Toch jammer dat Gandalf als Wizard alleen maar een beetje licht kan laten schijnen en verder alleen maar met zwaard vecht, even kort door de bocht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
C64quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
De Paboquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Weer iets in de geschiedkundige hoek?
Gandalf is een eindbaas manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef STING het volgende:
Toch jammer dat Gandalf als Wizard alleen maar een beetje licht kan laten schijnen en verder alleen maar met zwaard vecht, even kort door de bocht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Hadden jullie van de kermis ook van die plakhandjes?
Kom maar met mij buiten spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
geen![]()
ik speelde gewoon buiten
Jaaa !quote:
Dat is ook mijn favoriete scene ja, idd kippenvelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gandalf is een eindbaas manIn deel 2 alstie terugkomt als Gandalf The White, kippenvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |