Nou, ik hoop dat je het niveau een beetje omhoogtrekt. Ik ken nu een aantal figuren die de pabo doen, maar van allen heb ik nu niet het idee dat het de pinnacle is van de maatschappij om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De PaboDus weer in de lesgeefhoek
Ja je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete scene ja, idd kippenvel
Maar toch jammer, ik verwacht van een wizard toch meer kunsten zoals van Dumbledore. Maar maakt ook verder niet uit, doet zeker niet af aan de films
Ja hallo, HP en LotR vergelijken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete scene ja, idd kippenvel
Maar toch jammer, ik verwacht van een wizard toch meer kunsten zoals van Dumbledore. Maar maakt ook verder niet uit, doet zeker niet af aan de films
Nu herinner ik me weer hoe verwend ik ben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik heb een Gamecube en PS2 van mijn eigen geld gekocht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kom maar met mij buiten spelen.
Ik durf nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jaaa !
En van die stinkbommetjes
En van dat gooi vuurwerk zooi.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef STING het volgende:
Walter Bishop..uhh The Stewart of Gondor
Ze zijn al een heel eind bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga mezelf naar mn slaapkamer verplaatsen, ik moet nu LotR zien
Ik niet. Maar ik heb dan ook het boek gelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Even een willekeurig voorbeeld. Van een wizard verwacht ik gewoon veel meer magie.
Hij heeft ook in The Bold and The Beautiful gespeeld begin jaren 90quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Toen ik de eerste keer naar Fringe keek had ik echt zoiets van WACHT WAT ?
Die opleiding wordt inderdaad overspoeld door ZOMG KUSJEKROEL KOETSIEKOETSIE meisjes die het liefst met kleuters willen werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je het niveau een beetje omhoogtrekt. Ik ken nu een aantal figuren die de pabo doen, maar van allen heb ik nu niet het idee dat het de pinnacle is van de maatschappij om het zo maar te zeggen.
Dat kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft ook in The Bold and The Beatifull gespeeld begin jaren 90
Ik ken ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die opleiding wordt inderdaad overspoeld door ZOMG KUSJEKROEL KOETSIEKOETSIE meisjes die het liefst met kleuters willen werken.
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die opleiding wordt inderdaad overspoeld door ZOMG KUSJEKROEL KOETSIEKOETSIE meisjes die het liefst met kleuters willen werken.
Mijn zusje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw mening boeit niet in dezequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd
Jullie weten mijn mening hierover
Dat vind ik niet boeiend. Of hij in het boek nu ook zo weinig magie gebruikt, als in de films. Blijft staan dat ik een ander beeld van een wizard heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik heb dan ook het boek gelezen.
en zo leuk zijn kleuters niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit zet je mening geen kracht bijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.
Allemaal van die domme hupelkutjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |