En als ik zeg dat ik de LotR boeken wel heb gelezen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje.
[..]
Jouw mening boeit niet in deze.
vertel mij wat, en je hebt gelukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en zo leuk zijn kleuters niet hoor
Fuuuuuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit zet je mening geen kracht bij.
Ik zou er ook niet kunnen werken. Gewoon bovenbouwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij ons op school haal je de SPW meisjes er moeiteloos tussenuitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.
Allemaal van die domme hupelkutjes.
neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje de standaard studie waar je in terechtkomt als je op de vraag "wat wil je graag later doen" antwoord geeft met "iets met mensen".quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met SPH tegenwoordig.
Allemaal van die domme hupelkutjes.
In post #89 heb ik iets gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor paardenliedjes
ja nee DAT geeft me hoop en krachtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vertel mij wat, en je hebt geluk
HEt worden vanzelf pubers
Dat is dan jammer voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik niet boeiend. Of hij in het boek nu ook zo weinig magie gebruikt, als in de films. Blijft staan dat ik een ander beeld van een wizard heb.
Er staat een paard in de gang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Je stijgt in mijn achtigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik de LotR boeken wel heb gelezen?
Juh, op dit moment ben ik al blij als we het halen tot aan danquote:
Das Rote Pferd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
paardenliedjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij heb jij sowieso nog geen enkel leesboek uitgelezen, of welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben tot pagina 10 gekomen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |