Ik heb er anders nog geen ervaring mee eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Naat alleen jij fapt en eet tegelijk.
Dat is de verkeerde vraag, het zou moeten zijn: terug onder de levenlozen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey uitpost!Terug onder de levenden?
JA! Dank jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was het :
"De doorsnee Fokker? "
.
Bummerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
VallieH, ik kom nog steeds niet op de titel.
Maar je durft niet alleen dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met hem ga praten, ik speel al langer met de gedachte, maar ik heb het idee dat ik te veel van mijn frustratie tegen hem uit tegen anderen
Ik vraag me serieus af waarom je dat zou willen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb er anders nog geen ervaring mee eerlijk gezegd.
WAT drink je dan tijdens de seks?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan seks hebben en drinken tegelijk
knap he?
Ja. Want het was een heel mooi boek en die moet er tussen. Maar zoeken op de onderwerpen is nogal zinloosquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Naat alleen jij fapt en eet tegelijk.
Standbeeld voor dezequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
knap he?
nee, dat wordt een ongelijk iets.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je durft niet alleen dus?
[..]
Ik vraag me serieus af waarom je dat zou willen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bord pasta naast de pc.
Af en toe een hap.
Fappen tot je bijna komt.
Dan stoppen en weer wat eten.
Fappen kost energie.
Wat is daar nou moeilijk aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
knap he?
Ik ga ook een poging doen, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Want het was een heel mooi boek en die moet er tussen. Maar zoeken op de onderwerpen is nogal zinloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |