Zij: aandachtshoer (eigen woorden), ik: geef geen aandacht, omdat bezig met andere zaken --> Zij: hier komen om aandacht te krijgen, want hier ben ik wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk altijd ruzie hier?
Voor zover ik het kan zien: omdat Naatje totaal geen emotionele energie in de relatie steekt.. Maar ik kan het mis hebben hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk altijd ruzie hier?
Ik persoonlijk krijg steeds de neiging om me er in te mengen, en met mijn mening er over denk ik dat ik geen vrienden maak!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op msn en noch heb ik je telefoonnummer, maar als je graag wilt dat ik via DM met jou bespreek dat hier geen relatieperikelen mogen (positief noch negatief), dan hoor ik het graag.
Ik ben momenteel serieus, en ik maak echt geen grapje, aan het nadenken of ik wel verder wil op deze manier. Over een maand lach ik hier om, maar ik weet niet of ik alleen of met hem erom lach. Gevoel klopt, dat weet ik zeker. Maar ik voel me niet echt gewaardeerd en dat breekt me. Ik hoop dat de kern van het probleem heel ergens anders ligt en daarom wil ik ook met mijn vader gaan praten, want dit kan zo niet langer. Ik durf alleen echt niet alleenquote:
Tnxquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
Goed gedraaid trouwens Symph. Beetje laat maar toch
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Ik heb zelfs dingen aan Faye beloofd, maar ik wil echt niet gaan stoken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik persoonlijk krijg steeds de neiging om me er in te mengen, en met mijn mening er over denk ik dat ik geen vrienden maak!
Ik heb ooit Raad de Plaat gedaan, maar dat bleek toch iets te snel/moeilijk voor over forum te gaan. Misschien met een Robdriessen en WickedTunes erbij ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tnx
Het concept bevalt me ook wel
Aha.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij: aandachtshoer (eigen woorden), ik: geef geen aandacht, omdat bezig met andere zaken --> Zij: hier komen om aandacht te krijgen, want hier ben ik wel.
Ken datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik persoonlijk krijg steeds de neiging om me er in te mengen, en met mijn mening er over denk ik dat ik geen vrienden maak!
Zeg het gerust hoor, zoals je weet is internet mijn speeltuin en vat ik alles wat hier gezegd wordt luchtig op, dus mij zal je niet schaden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Tnx, jij ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
leuk gedraaid sym
hihi afkicken![]()
tot volgende week, en alvast een fijne vakantie
Mja net als ValHallen wil ik ook niet stoken tussen jullie. Het belangrijkste deel van mijn reactie zou daar namelijk mee te maken hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg het gerust hoor, zoals je weet is internet mijn speeltuin en vat ik alles wat hier gezegd wordt luchtig op, dus mij zal je niet schaden.
Hé, ik ben het niet die de ditjes en datjes hier op internet gooitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha.
Nou, het is maar een tip hoor, dus je hoeft er niks mee te doen, maar een relatie is doorgaans iets tussen twee mensen, is het niet beter het gezeik en gezeur ook tussen jullie te houden?
Werkelijk waar iedereen leest hier mee, lijkt het je verstandig jullie ditjes en datjes op internet te plempen?
Niet bij mijquote:
Ik heb eigenlijk vooral geen zin in dat gezeik en gezeur constant, het interesseert me geen flikker en het beheerst vaak wel de hele sfeer in het topic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja net als ValHallen wil ik ook niet stoken tussen jullie. Het belangrijkste deel van mijn reactie zou daar namelijk mee te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |