Wat een stomme PI zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Melting het volgende:
Ik ben dat gezeur over die PI's wel een beetje zat.....
Nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kunnen het weer over de relatie van Faye en Naat hebben.
Klopt omdat ik het met je eens wasquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kunnen het weer over de relatie van Faye en Naat hebben.
Jij kent t hele verhaal niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, ze is dus getrouwd?
Ben ik de enige die dat raar vindt.
Ik ben die berichten waarvan je door verkeerde PI's niet weet hoe je ze moet interpreteren een beetje zatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Melting het volgende:
Ik ben dat gezeur over die PI's wel een beetje zat.....
Wetten stroken nu eenmaal niet met technische zakenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja daar denken de meeste anders over.
Die is bang van mij door mn opmerkingen over 15 jarige meisjes dus eehm reken er maar niet op!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wacht maar tot RN weer eens in het topic is
Nee, ik moet het doen met wat je zegt. En dat is dat ze je wil en dat ze getrouwd is, wat je er expliciet bij zet.quote:
8 jaar is best lang volgens mij. Die van mijn zusje gaan ook zolang mee, vaak zelfs korterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef SiIk het volgende:
Ik vergeet altijd mijn PI te wijzigen.
Maar het is echt waar.
Hij is geloof ik een jaar of 8 geworden. Da's wel een mooie konijnenleeftijd denk ik.
Ik kijk echt nooit, maar dan ook serieus nooit naar een PIquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben die berichten waarvan je door verkeerde PI's niet weet hoe je ze moet interpreteren een beetje zat!
Die berichten over PI's zijn een gevolg, en je moet de oorzaak aanpakken.
Ok,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt omdat ik het met je eens was
En gaf nog even tekst en uitleg.
Dus je had haar sinds kinds af aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef SiIk het volgende:
Maar het is echt waar.
Hij is geloof ik een jaar of 8 geworden. Da's wel een mooie konijnenleeftijd denk ik.
Is een prima leeftijd, jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef SiIk het volgende:
Maar het is echt waar.
Ik snap de toegevoegde waarde van een PI sowieso niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben die berichten waarvan je door verkeerde PI's niet weet hoe je ze moet interpreteren een beetje zat!
Die berichten over PI's zijn een gevolg, en je moet de oorzaak aanpakken.
Ik vind ze echt een elementair ding van je post.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit, maar dan ook serieus nooit naar een PI
Ik zie ze gewoon niet
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit, maar dan ook serieus nooit naar een PI
Ik zie ze gewoon niet
Ditquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind ze echt een elementair ding van je post.
Hahahaha daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wetten stroken nu eenmaal niet met technische zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |