Volgend jaar pas bij mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]Echt even oud als ik dus!
Bij mij komt er over een paar maand ook een plusje bij!
we hebben van het weekend een stukje meegenomen: errug lekker :pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ben echt dol op oude kaas
.
Jawoor, gaat prima. Mocht gewoonfaye meelezen, gewoon door de pannenkoek te flippen waardoor de kaas direct op de pan zit. en dan wil dat oude kaas wel hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat smelt toch voor geen meter?
Geef mij maar jonge kaas en t liefst gras kaas!
Oeh, toch maar eens naar de kaasboer danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Aanrader!Kruimelt lekker, vrij zoutig, echt heerlijk!
Maar NIETS, maar dan ook echt NIETS kan tippen aan mega oude Franse stinkkaas!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar die +, anders was je jarig vandaag![]()
![]()
![]()
Kaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
Ik houd gewoon van kaas in het algemeen. Geitenkaas
.
Tostiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
KaasBehalve gesmolten op ander voedsel.
dat is 1 van de weinige dingen die ik echt niet lustquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, toch maar eens naar de kaasboer dan.
Ik houd ook van Franse stinkkaas, maar dat koop ik niet vaak. Meestal gewoon blauwe kaas
.
Maar wel een schattig muisjequote:
Wanneer?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon een jaar ouder dan ikke!
Het leuke van jouw leeftijd is dat de werkelijke schifting komt of je echt mooi bent. Vallen de kraaienpootjes de juiste richting op?quote:
Ik ben nog nooit een kaas tegengekomen die ik niet lustquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is 1 van de weinige dingen die ik echt niet lust
DEZE MANquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
KaasBehalve gesmolten op ander voedsel.
U snapt hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww dus u is feitelijk nog een groen blaadje!
Ja die stinkkaas heb ik een keer in Frankrijk zelf gekocht. Mijn toenmalige vriendin kocht heel jonge kaas, en ik het oudste wat er te vinden was. Keihard, kruimelt echt ongelooflijk hard, meurt als de ziekte, maar die smaak....DIE SMAAK!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, toch maar eens naar de kaasboer dan.
Ik houd ook van Franse stinkkaas, maar dat koop ik niet vaak. Meestal gewoon blauwe kaas
.
blauwschimmel krijg ik echt niet wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een kaas tegengekomen die ik niet lust.
Welke kraaienpootjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke van jouw leeftijd is dat de werkelijke schifting komt of je echt mooi bent. Vallen de kraaienpootjes de juiste richting op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |