Goed plan, GOED PLAN!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, ga ik elke avond bij Samzz kaas eten, ok?
Wel op tijd thuis voor de stomende sexquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, ga ik elke avond bij Samzz kaas eten, ok?
Nou, dat heb je dus met die Noord Hollands overjarig, en met die Franse kaas waar ik het net over had!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oude kaas waar je de zoutkristallen nog in voelt zitten. Da's ook lekker.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]Sèèèèè`g meid, ik hou wel van groene blaadjes!
Ja die nog doet eigenlijk niks in die zinquote:
hou ouder de kaas hoe beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga t niet proberen. Geef mij maar jonge kaas.
Kun je een foto posten waar minimaal een oog en een oor opstaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]Soms is het hier best leuk
Jupsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Old Amsterdam is een leuke basis. Het moet gewoon ouder zijn dan dat!
En wat is dat voor kaas? Ik doe er meestal gewoon een plak jonge kaas tussen of 1 of andere franse kaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn perfectetostikaas is weer op juiste breedte. Naja, nog ietwat maar de smaak- en smelteigenschappen zijn goed nu.
Wat jij wil.quote:
Tjeck je fobo nog voordat je gaat slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:56 schreef SiIk het volgende:
En dan na Moskau maar naar bed. M'n koffer zit dicht, mét chips.
Volgens mij ben ik verder vrij veel vergeten, maar dat ben ik van mezelf gewendKomt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |