Ik geloof jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die stinkkaas heb ik een keer in Frankrijk zelf gekocht. Mijn toenmalige vriendin kocht heel jonge kaas, en ik het oudste wat er te vinden was. Keihard, kruimelt echt ongelooflijk hard, meurt als de ziekte, maar die smaak....DIE SMAAK!!!!
mijn moeder heeft altijd van die zachte stinkkaas die je uit het plastic moet lepelen, die is gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die stinkkaas heb ik een keer in Frankrijk zelf gekocht. Mijn toenmalige vriendin kocht heel jonge kaas, en ik het oudste wat er te vinden was. Keihard, kruimelt echt ongelooflijk hard, meurt als de ziekte, maar die smaak....DIE SMAAK!!!!
Ik wacht op STELLETJE HOKBOEREEEHHHH. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS!!!quote:
De hele sterke heb ik wel een beetje moeite mee, maar je hebt echt zalige milde blauwe kazen, die scherp maar toch zacht zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blauwschimmel krijg ik echt niet weg
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je. Het water loopt me in de mond...
.
Nope, maanden laterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je bedoelt dat je in Januari of Februari 37 wordt?
Mijn vriend haat kaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
Ik vind gewoon echt alle kaas lekker.
Later wil ik een vent die dat ook vind, en doen we elke avond een kaasplankje, met wijn
Godverdommequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
Ik vind gewoon echt alle kaas lekker.
Later wil ik een vent die dat ook vind, en doen we elke avond een kaasplankje, met wijn
Ik ga t niet proberen. Geef mij maar jonge kaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawoor, gaat prima. Mocht gewoonfaye meelezen, gewoon door de pannenkoek te flippen waardoor de kaas direct op de pan zit. en dan wil dat oude kaas wel hoor.
Die is gaaf ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wacht op STELLETJE HOKBOEREEEHHHH. TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS!!!
Mijn perfectetostikaas is weer op juiste breedte. Naja, nog ietwat maar de smaak- en smelteigenschappen zijn goed nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga t niet proberen. Geef mij maar jonge kaas.
Silk, luister naar deze godinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriend haat kaas. Dus ik zoek nog een surrogaat kaasplankje met wijn vriend
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oude kaas waar je de zoutkristallen nog in voelt zitten. Da's ook lekker.
Als ik met jou trouw, ga ik elke avond bij Samzz kaas eten, ok?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |