Heb je ook gelijk in, zijn engels is behoorlijk goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Tekst kwam er niet echt vlot uit, zo stotterend. Daarbij kan dima nog fatsoenlijk engels
quote:
Een dikke kop heeft-iequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Montelly het volgende:
Die Leon heeft echt een typische Leon kop...:D
Lijkt alsof ik hem ergens van ken..
Samen met P2?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Gezellig in zijn eentje in een suite.
Angelyrical, die snapt gewoon niet dat hij fucking slecht isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef PhalanX het volgende:
ze hebben allemaal een poeping bord voor hun kop... als in... holy crap...
Alleen daarom had dima al moeten winnenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef EddyAlbena het volgende:
en dan een Nederlandse rap opnemen in zo'n studio
quote:
Hopelijk geen storing dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hij doet het op zijn Blackberry
iddquote:
quote:
Wie weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
die zwarte chick met die dikke tetten?
Moest eigenlijk zijn welkom homie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef sneez het volgende:
'Welkom home' stond er op het spandoek , ze blijven wel in de sfeer.
moet 'welkom homo' zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef sneez het volgende:
'Welkom home' stond er op het spandoek , ze blijven wel in de sfeer.
quote:
Ja, kan ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest eigenlijk zijn welkom homie.
Kapot hypen, ook al is het matig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef Moonwalk het volgende:
Gaan we nu allemaal de track van leeyo luisteren?
Ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Captainp00face het volgende:
Ga de donderdag avond missen.
maar nu ben je wel op hun site geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Moonwalk het volgende:
Die stem zei dat je op de site moet kijken maar ik zie niks
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
maar nu ben je wel op hun site geweest.
Nu gewoon weer Europa Leaguequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef Captainp00face het volgende:
Ga de donderdag avond missen.
Met als kandidaten degenen die de 2011 versie niet gewonnen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lee-Yo zei dat hij de winnaar was van Hollandindahood 2011, dus misschien komt er een 2012!
no shitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lee-Yo ze YouTube: http://www.youtube.com/duleeyo
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef Donnis het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet dat je op de achtergrond hoorde toen Lee-Yo net gewonnen had en de studio in ging enz?
Inderdaad, samen met Fresku, Fakkelbrigade en Salah..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef NumberSeven het volgende:
ik denk dat leeyo nog wel kan doorbreken in nl, voor een 17jarige heeft hij best strakke teksten. Als je kijkt wat er bij topnotch rondloopt, past hij er zeker tussen.
Postnatale abortus, voor als je last hebt van postnatale depressie. Niet meer dan menselijk voor de ouders.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
geen twijfel mogelijk
Voor zijn soort zou het eigenlijk toegestaan moeten zijn om met terugwerkende kracht abortus te plegen
aaah heerlijk. thnx!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef pberends het volgende:
Uitzending Holland In Da Hood van donderdag 13 oktober 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)96be8a0aea5955d1.mp4
Dat zou wel lache zijn, eigenlijk maakt Biggah wel heel veel los met al die T-shirts enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Remqo het volgende:
Lee-Yo mag dan wel de grote winnaar zijn, toch vind ik dat G-Low/Angelyrical een eigen show verdient, samen met Biggah
MC Bigalowquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Remqo het volgende:
Lee-Yo mag dan wel de grote winnaar zijn, toch vind ik dat G-Low/Angelyrical een eigen show verdient, samen met Biggah
op youtube zoeken naar alle rappers die meededen in de hoop dat ze wat nieuws hebben opgenomen zelf. :p kon al aardig wat nieuw materiaal vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef DJWeisz het volgende:
wat te doen volgende week donderdag ? is nu al n gemis wetende dat t is afgelopen
wat dacht je van die regisseur vorige keer, een neger in zn pyama. ik viel om van het lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
Kijk nu terug.
max gousse? gast heeft niet eens een wiki pagina
er stond overigens, niet minderquote:
Jezus wat een bagger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef nelisb het volgende:
Kan deze niet in de openingspost?
Biggah is Famous.
http://22tracks.com/ams/#beats/4440
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef Donnis het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet dat je op de achtergrond hoorde toen Lee-Yo net gewonnen had en de studio in ging enz?
Jup, The XX wordt de laatste tijd veel gebruikt bij tv programma's en films.quote:
ik zou zelfs betalen voor een deel 2, heb in lange tijd niet verheugd op een tv programma, behalve fam. guy dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef arucard het volgende:
Mensen die dit programma echt gaan missen
Had jij even een kutdag gisteren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik zou zelfs betalen voor een deel 2, heb in lange tijd niet verheugd op een tv programma, behalve fam. guy dan.
Ik ga het ook missen was erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef arucard het volgende:
Mensen die dit programma echt gaan missen
mwah, is nog niet zeker allemaal. en anders beginnen we gwn weer bij episode 1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Had jij even een kutdag gisteren!
'TV-show Family Guy gaat stoppen'
ik vind de beat een beetje achterhaald, in combinatie met zijn stem is het te druk/chaotisch. ik vind de megatrack beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Dat nummer van Lee-Yo is zeker niet slecht.
megatrack hebben ze met zn allen opgenomen; deze is ook een beetje druk, maar ik vind dat er hele goede raps tussen zitten;quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:26 schreef Ritmo het volgende:
Nederlandse (niet-commerciele) rap van blanken is wel vaker een beetje chaotisch. Maar ik snap wat je bedoeld. Maar wat is de mega-track?
Wat een kutbeatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Dat nummer van Lee-Yo is zeker niet slecht.
Ow ja, die. Die heeft ook wel aardige stukjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:28 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
megatrack hebben ze met zn allen opgenomen; deze is ook een beetje druk, maar ik vind dat er hele goede raps tussen zitten;
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:38 schreef siilx het volgende:
Bij de laatste afl. bij 19 min hoor je zo'n hmmm hmmm hmmmmmm beat. Ik kan echter niet op de naam van het nummer komen waar deze "beat" in wordt gebruikt. Weet iemand misschien welke ik bedoel?
dat is de mmm beat op 19minquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga je schamen man!!!!!!!!!!!!!!
Want? Prima nummer. Los van het feit dat het een gejatte beat is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga je schamen man!!!!!!!!!!!!!!
Ja daar gaat het toch juist om Einsteinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Prima nummer. Los van het feit dat het een gejatte beat is.
Oh, zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja daar gaat het toch juist om EinsteinZelfde als vragen welke beat "pomtiedomdom" is en aankomen met dit: ipv dit:
THE FUGEES!!! THE FUGEEEEESSSSS!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef fespo het volgende:
[..]
dat is de mmm beat op 19min [ afbeelding ]
Dat eindequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:28 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
megatrack hebben ze met zn allen opgenomen; deze is ook een beetje druk, maar ik vind dat er hele goede raps tussen zitten;
Ga je gang.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:57 schreef NumberSeven het volgende:
dat is zo fucked up, 90% van alle beats zijn gestolen. zelfs toy soldiers van eminem. vaak worden complete refreins overgenomen, tja; zo kan ik ook een paar nummers maken.
op 19min hoor je duidelijk dat het de beat van Mario is. Enya heeft een vrouwen stem dus ook al is dat het orgineel, in de serie hoor je hem nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja daar gaat het toch juist om EinsteinZelfde als vragen welke beat "pomtiedomdom" is en aankomen met dit: ipv dit:
Vriend, dit is het origineel:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef fespo het volgende:
[..]
op 19min hoor je duidelijk dat het de beat van Mario is. Enya heeft een vrouwen stem dus ook al is dat het orgineel, in de serie hoor je hem niet
Ik denk dat hij met het origineel de sample bedoeld die de Fugees hebben gebruikt.quote:
gast doe je huiswerk:quote:
Allemaal leuk en aardig maar ik heb het dus niet over de sample van Enya. De beat (jeweetwel boem-boem-boem) is 1 op 1 gejat van de Fugees door Mario, dus ik raad je aan om 'jouw huiswerk' wat beter te gaan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef fespo het volgende:
[..]
gast doe je huiswerk:
The Fugees sampled "Boadicea" from this album for their song "Ready or Not" on 1996's The Score. Enya had prepared to sue the group for copyright infringement because they had not asked for permission and did not give her credit. After learning that The Fugees were not gangsta rappers, Enya declined to follow through with the suit, but stickers were then placed on The Score giving Enya credit for her work.[3] Mario Winans also sampled "Boadicea" for the melody of the song "I Don't Wanna Know". Producer P. Diddy reportedly personally contacted Enya for permission and gave her 60 percent of the royalties.[4] She also received name billing ("Mario Winans featuring Enya and P. Diddy") for the song, which turned out to be a hit, putting her name #2 on the "Hot R&B/Hip-Hop Singles & Tracks" chart in 2004. The song was also sampled on the answer-back song "You Should Really Know" by The Pirates featuring Shola Ama, Naila Boss & Ishani which peaked at #8 on the UK Singles Chart. "Boadicea" (with "Ready or Not") was also sampled by Nina Sky for their hype single "Time To Go" featuring Angie Martinez, from the mixtape presented by Cipha Sounds.
The title track was used as the theme music for the sports show "Gaelic Games" which aired in the UK on Channel 4 in the 1990s.
Dezelfde Enya sample ja, voor de rest is de beat zeker wel anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik heb het dus niet over de sample van Enya. De beat (jeweetwel boem-boem-boem) is 1 op 1 gejat van de Fugees door Mario, dus ik raad je aan om 'jouw huiswerk' wat beter te gaan doen.
beetje bluffen hoort erbij. bill gates blufte ook toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
De jongste van het stel is Lee-Yo en leeftijd zegt in dit geval niets over succes. Lee-Yo heeft 8000 views op zijn YouTube account, heeft al 64 cd’s verkocht, geeft al workshops en volgt daarnaast nog een studie mediavormgeving in zijn woonplaats Hendrik-Ido-Ambacht.
Van de RTL-site.
Wat lult hij dan tegen die man dat hij 120.000 views heeft..
Grappig dat Otie degene was die hier misschien nog eerlijk over had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
De jongste van het stel is Lee-Yo en leeftijd zegt in dit geval niets over succes. Lee-Yo heeft 8000 views op zijn YouTube account, heeft al 64 cd’s verkocht, geeft al workshops en volgt daarnaast nog een studie mediavormgeving in zijn woonplaats Hendrik-Ido-Ambacht.
Van de RTL-site.
pff otie had zwaar gelijk wat dat betreft. een opgemaakte negerin in een tutu die een ander beticht van "gayish" en geen smaak te hebben. what a joke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Grappig dat Otie degene was die hier misschien nog eerlijk over had kunnen zijn.
Juist dingen als zitten bij een auditie, het vaak struikelen over woorden (bij praten, niet bij rappen) en zijn obsessie met kip waren dingen die Otie zo'n vermakelijk figuur maakten en de reden waarom hij van mij de winnaar had mogen zijn. Lee-yo is sympathieker en nam het een stuk serieuzer, maar qua skills en persoonlijkheid was Otie voor mij vanaf het begin de betere en het leukste om naar te kijken (afgezien van Angelyrical natuurlijk).
Ook leuk dat de turk van het gezelschap uiteindelijk de meest 'Hollandse' lijkt te zijn. Niet meegaan in het hele L.A. wereldje maar gewoon jouw ding blijven doen, ook al vind je zogenaamde 'fashionguru' dat je er gay uitziet. Heerlijk nuchter, blijkt ook uit zijn nummers op youtube. Tof.
Snap ik ook wel. Maar wat is er erg aan om te praten over wie de betere is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef arucard het volgende:
Jullie nemen het allemaal veel te serieus.
Zeker. Maar denk niet dat iemand anders stug vol zou blijven houden dat hij het een mooi shirt vind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
pff otie had zwaar gelijk wat dat betreft. een opgemaakte negerin in een tutu die een ander beticht van "gayish" en geen smaak te hebben. what a joke.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:59 schreef pberends het volgende:
Die waarzegster![]()
. Otie wordt de Donald Trump van Nederland!
Ja en dat Angelo nog zegt van "Hoe kan ze dat nou weten..", terwijl ze gewoon voorspelt dat hij een album gaat maken rond juni.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:59 schreef pberends het volgende:
Die waarzegster![]()
. Otie wordt de Donald Trump van Nederland!
Hij baalde gewoon als een stekker dat het als 'gay'gezien werd. Als er een andere reden was opgegeven, was hij vast niet zo weigerachtig geweest om iets anders te kiezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar wat is er erg aan om te praten over wie de betere is?
Ik ben het morgen ook wel weer vergeten hoor.
[..]
Zeker. Maar denk niet dat iemand anders stug vol zou blijven houden dat hij het een mooi shirt vind.
Uhh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
Van de RTL-site.
JA NÚ WEL.quote:
Welkome Home is gewoon echte LA-gangsta spelling he.quote:
Mutsen zijn natuurlijk een must in het zonnige en warme LA...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet lachen om dat bolletje op zijn muts.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
Die neger staat op het punt zijn gouden colt te trekken...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opstaan voor een neger! Die neger heeft te weinig opvoeding gehad!
Wat een enorme kuttrack is die van lee-yo zeg... Wat een topproducer maar niet heus.quote:
Wtf is dat? Had ie een scheet gelaten?quote:
ik moest al huilen toen ik dat kreng weer zagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet je vooral tegen moslims zeggen. Saaphyri.
Ja, die Saaphyri heeft een behoorlijke bos hout voor de deur. Hoewel je ook niet verbaasd moet zijn als het twee opgerolde negerlullen blijken te zijn.quote:
biggah probeert het serieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:15 schreef NumberSeven het volgende:
trolololol, biggah is echt wel beter dan dit
Inderdaad wat heeft die ooit bereikt in d'r leven, omhooggevallen straathoer blehhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moest al huilen toen ik dat kreng weer zagIk had dr kapotgescholden in het nederlands en turks tegelijk
die kinkelhad had altijd van die vage opmerkinge ;quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Major fail.
fixedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Major fail.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
In welke films heeft zij eigenlijk gespeeld?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Suske en wiske en de schele strut?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef fespo het volgende:
[..]
die kinkelhad had altijd van die vage opmerkinge ;
[..]
fixed
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
Van de RTL-site.
Anders lees je even terug, die had ie TOEN nog nietquote:
die had ie wel, maar is in juni deleted.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
Kijk nu terug.
max gousse? gast heeft niet eens een wiki pagina
Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef Pwn_zoon het volgende:
Overigens wat me opviel:
Dat hotel waar P2 &co "toevallig" bij terrecht kwamen, en gingen vragen of ze er een videoclip bij het zwembad mochten opnemen...
Daar werd nu ook de overwinning van Lee-yo gevierd??
hoezo gescript
Had hij toen ook al als je de stats bekijkt bij de video.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Anders lees je even terug, die had ie TOEN nog niet
[..]
die had ie wel, maar is in juni deleted.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kom hard, jij bent homo. Smeerkaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |