beetje bluffen hoort erbij. bill gates blufte ook toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
De jongste van het stel is Lee-Yo en leeftijd zegt in dit geval niets over succes. Lee-Yo heeft 8000 views op zijn YouTube account, heeft al 64 cd’s verkocht, geeft al workshops en volgt daarnaast nog een studie mediavormgeving in zijn woonplaats Hendrik-Ido-Ambacht.
Van de RTL-site.
Wat lult hij dan tegen die man dat hij 120.000 views heeft..
Grappig dat Otie degene was die hier misschien nog eerlijk over had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
De jongste van het stel is Lee-Yo en leeftijd zegt in dit geval niets over succes. Lee-Yo heeft 8000 views op zijn YouTube account, heeft al 64 cd’s verkocht, geeft al workshops en volgt daarnaast nog een studie mediavormgeving in zijn woonplaats Hendrik-Ido-Ambacht.
Van de RTL-site.
pff otie had zwaar gelijk wat dat betreft. een opgemaakte negerin in een tutu die een ander beticht van "gayish" en geen smaak te hebben. what a joke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Grappig dat Otie degene was die hier misschien nog eerlijk over had kunnen zijn.
Juist dingen als zitten bij een auditie, het vaak struikelen over woorden (bij praten, niet bij rappen) en zijn obsessie met kip waren dingen die Otie zo'n vermakelijk figuur maakten en de reden waarom hij van mij de winnaar had mogen zijn. Lee-yo is sympathieker en nam het een stuk serieuzer, maar qua skills en persoonlijkheid was Otie voor mij vanaf het begin de betere en het leukste om naar te kijken (afgezien van Angelyrical natuurlijk).
Ook leuk dat de turk van het gezelschap uiteindelijk de meest 'Hollandse' lijkt te zijn. Niet meegaan in het hele L.A. wereldje maar gewoon jouw ding blijven doen, ook al vind je zogenaamde 'fashionguru' dat je er gay uitziet. Heerlijk nuchter, blijkt ook uit zijn nummers op youtube. Tof.
Snap ik ook wel. Maar wat is er erg aan om te praten over wie de betere is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef arucard het volgende:
Jullie nemen het allemaal veel te serieus.
Zeker. Maar denk niet dat iemand anders stug vol zou blijven houden dat hij het een mooi shirt vind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
pff otie had zwaar gelijk wat dat betreft. een opgemaakte negerin in een tutu die een ander beticht van "gayish" en geen smaak te hebben. what a joke.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:59 schreef pberends het volgende:
Die waarzegster![]()
. Otie wordt de Donald Trump van Nederland!
Ja en dat Angelo nog zegt van "Hoe kan ze dat nou weten..", terwijl ze gewoon voorspelt dat hij een album gaat maken rond juni.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:59 schreef pberends het volgende:
Die waarzegster![]()
. Otie wordt de Donald Trump van Nederland!
Hij baalde gewoon als een stekker dat het als 'gay'gezien werd. Als er een andere reden was opgegeven, was hij vast niet zo weigerachtig geweest om iets anders te kiezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar wat is er erg aan om te praten over wie de betere is?
Ik ben het morgen ook wel weer vergeten hoor.
[..]
Zeker. Maar denk niet dat iemand anders stug vol zou blijven houden dat hij het een mooi shirt vind.
Uhh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
Van de RTL-site.
JA NÚ WEL.quote:
Welkome Home is gewoon echte LA-gangsta spelling he.quote:
Mutsen zijn natuurlijk een must in het zonnige en warme LA...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet lachen om dat bolletje op zijn muts.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
Die neger staat op het punt zijn gouden colt te trekken...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opstaan voor een neger! Die neger heeft te weinig opvoeding gehad!
Wat een enorme kuttrack is die van lee-yo zeg... Wat een topproducer maar niet heus.quote:
Wtf is dat? Had ie een scheet gelaten?quote:
ik moest al huilen toen ik dat kreng weer zagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet je vooral tegen moslims zeggen. Saaphyri.
Ja, die Saaphyri heeft een behoorlijke bos hout voor de deur. Hoewel je ook niet verbaasd moet zijn als het twee opgerolde negerlullen blijken te zijn.quote:
biggah probeert het serieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:15 schreef NumberSeven het volgende:
trolololol, biggah is echt wel beter dan dit
Inderdaad wat heeft die ooit bereikt in d'r leven, omhooggevallen straathoer blehhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moest al huilen toen ik dat kreng weer zagIk had dr kapotgescholden in het nederlands en turks tegelijk
die kinkelhad had altijd van die vage opmerkinge ;quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Major fail.
fixedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Major fail.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
In welke films heeft zij eigenlijk gespeeld?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Suske en wiske en de schele strut?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef fespo het volgende:
[..]
die kinkelhad had altijd van die vage opmerkinge ;
[..]
fixed
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Aneurysma het volgende:
Van de RTL-site.
Anders lees je even terug, die had ie TOEN nog nietquote:
die had ie wel, maar is in juni deleted.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
Kijk nu terug.
max gousse? gast heeft niet eens een wiki pagina
Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef Pwn_zoon het volgende:
Overigens wat me opviel:
Dat hotel waar P2 &co "toevallig" bij terrecht kwamen, en gingen vragen of ze er een videoclip bij het zwembad mochten opnemen...
Daar werd nu ook de overwinning van Lee-yo gevierd??
hoezo gescript
Had hij toen ook al als je de stats bekijkt bij de video.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Anders lees je even terug, die had ie TOEN nog niet
[..]
die had ie wel, maar is in juni deleted.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kom hard, jij bent homo. Smeerkaas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |