Jezus wat een bagger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef nelisb het volgende:
Kan deze niet in de openingspost?
Biggah is Famous.
http://22tracks.com/ams/#beats/4440
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef Donnis het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet dat je op de achtergrond hoorde toen Lee-Yo net gewonnen had en de studio in ging enz?
Jup, The XX wordt de laatste tijd veel gebruikt bij tv programma's en films.quote:
ik zou zelfs betalen voor een deel 2, heb in lange tijd niet verheugd op een tv programma, behalve fam. guy dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef arucard het volgende:
Mensen die dit programma echt gaan missen
Had jij even een kutdag gisteren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik zou zelfs betalen voor een deel 2, heb in lange tijd niet verheugd op een tv programma, behalve fam. guy dan.
Ik ga het ook missen was erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef arucard het volgende:
Mensen die dit programma echt gaan missen
mwah, is nog niet zeker allemaal. en anders beginnen we gwn weer bij episode 1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Had jij even een kutdag gisteren!
'TV-show Family Guy gaat stoppen'
ik vind de beat een beetje achterhaald, in combinatie met zijn stem is het te druk/chaotisch. ik vind de megatrack beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Dat nummer van Lee-Yo is zeker niet slecht.
megatrack hebben ze met zn allen opgenomen; deze is ook een beetje druk, maar ik vind dat er hele goede raps tussen zitten;quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:26 schreef Ritmo het volgende:
Nederlandse (niet-commerciele) rap van blanken is wel vaker een beetje chaotisch. Maar ik snap wat je bedoeld. Maar wat is de mega-track?
Wat een kutbeatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Dat nummer van Lee-Yo is zeker niet slecht.
Ow ja, die. Die heeft ook wel aardige stukjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:28 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
megatrack hebben ze met zn allen opgenomen; deze is ook een beetje druk, maar ik vind dat er hele goede raps tussen zitten;
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:38 schreef siilx het volgende:
Bij de laatste afl. bij 19 min hoor je zo'n hmmm hmmm hmmmmmm beat. Ik kan echter niet op de naam van het nummer komen waar deze "beat" in wordt gebruikt. Weet iemand misschien welke ik bedoel?
dat is de mmm beat op 19minquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga je schamen man!!!!!!!!!!!!!!
Want? Prima nummer. Los van het feit dat het een gejatte beat is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga je schamen man!!!!!!!!!!!!!!
Ja daar gaat het toch juist om Einsteinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Prima nummer. Los van het feit dat het een gejatte beat is.
Oh, zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja daar gaat het toch juist om EinsteinZelfde als vragen welke beat "pomtiedomdom" is en aankomen met dit: ipv dit:
THE FUGEES!!! THE FUGEEEEESSSSS!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef fespo het volgende:
[..]
dat is de mmm beat op 19min [ afbeelding ]
Dat eindequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:28 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
megatrack hebben ze met zn allen opgenomen; deze is ook een beetje druk, maar ik vind dat er hele goede raps tussen zitten;
Ga je gang.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:57 schreef NumberSeven het volgende:
dat is zo fucked up, 90% van alle beats zijn gestolen. zelfs toy soldiers van eminem. vaak worden complete refreins overgenomen, tja; zo kan ik ook een paar nummers maken.
op 19min hoor je duidelijk dat het de beat van Mario is. Enya heeft een vrouwen stem dus ook al is dat het orgineel, in de serie hoor je hem nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja daar gaat het toch juist om EinsteinZelfde als vragen welke beat "pomtiedomdom" is en aankomen met dit: ipv dit:
Vriend, dit is het origineel:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef fespo het volgende:
[..]
op 19min hoor je duidelijk dat het de beat van Mario is. Enya heeft een vrouwen stem dus ook al is dat het orgineel, in de serie hoor je hem niet
Ik denk dat hij met het origineel de sample bedoeld die de Fugees hebben gebruikt.quote:
gast doe je huiswerk:quote:
Allemaal leuk en aardig maar ik heb het dus niet over de sample van Enya. De beat (jeweetwel boem-boem-boem) is 1 op 1 gejat van de Fugees door Mario, dus ik raad je aan om 'jouw huiswerk' wat beter te gaan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef fespo het volgende:
[..]
gast doe je huiswerk:
The Fugees sampled "Boadicea" from this album for their song "Ready or Not" on 1996's The Score. Enya had prepared to sue the group for copyright infringement because they had not asked for permission and did not give her credit. After learning that The Fugees were not gangsta rappers, Enya declined to follow through with the suit, but stickers were then placed on The Score giving Enya credit for her work.[3] Mario Winans also sampled "Boadicea" for the melody of the song "I Don't Wanna Know". Producer P. Diddy reportedly personally contacted Enya for permission and gave her 60 percent of the royalties.[4] She also received name billing ("Mario Winans featuring Enya and P. Diddy") for the song, which turned out to be a hit, putting her name #2 on the "Hot R&B/Hip-Hop Singles & Tracks" chart in 2004. The song was also sampled on the answer-back song "You Should Really Know" by The Pirates featuring Shola Ama, Naila Boss & Ishani which peaked at #8 on the UK Singles Chart. "Boadicea" (with "Ready or Not") was also sampled by Nina Sky for their hype single "Time To Go" featuring Angie Martinez, from the mixtape presented by Cipha Sounds.
The title track was used as the theme music for the sports show "Gaelic Games" which aired in the UK on Channel 4 in the 1990s.
Dezelfde Enya sample ja, voor de rest is de beat zeker wel anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik heb het dus niet over de sample van Enya. De beat (jeweetwel boem-boem-boem) is 1 op 1 gejat van de Fugees door Mario, dus ik raad je aan om 'jouw huiswerk' wat beter te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |