Jezus wat een bagger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef nelisb het volgende:
Kan deze niet in de openingspost?
Biggah is Famous.
http://22tracks.com/ams/#beats/4440
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef Donnis het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet dat je op de achtergrond hoorde toen Lee-Yo net gewonnen had en de studio in ging enz?
Jup, The XX wordt de laatste tijd veel gebruikt bij tv programma's en films.quote:
ik zou zelfs betalen voor een deel 2, heb in lange tijd niet verheugd op een tv programma, behalve fam. guy dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef arucard het volgende:
Mensen die dit programma echt gaan missen
Had jij even een kutdag gisteren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik zou zelfs betalen voor een deel 2, heb in lange tijd niet verheugd op een tv programma, behalve fam. guy dan.
Ik ga het ook missen was erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef arucard het volgende:
Mensen die dit programma echt gaan missen
mwah, is nog niet zeker allemaal. en anders beginnen we gwn weer bij episode 1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Had jij even een kutdag gisteren!
'TV-show Family Guy gaat stoppen'
ik vind de beat een beetje achterhaald, in combinatie met zijn stem is het te druk/chaotisch. ik vind de megatrack beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Dat nummer van Lee-Yo is zeker niet slecht.
megatrack hebben ze met zn allen opgenomen; deze is ook een beetje druk, maar ik vind dat er hele goede raps tussen zitten;quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:26 schreef Ritmo het volgende:
Nederlandse (niet-commerciele) rap van blanken is wel vaker een beetje chaotisch. Maar ik snap wat je bedoeld. Maar wat is de mega-track?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |