quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef Donnis het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet dat je op de achtergrond hoorde toen Lee-Yo net gewonnen had en de studio in ging enz?
Inderdaad, samen met Fresku, Fakkelbrigade en Salah..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef NumberSeven het volgende:
ik denk dat leeyo nog wel kan doorbreken in nl, voor een 17jarige heeft hij best strakke teksten. Als je kijkt wat er bij topnotch rondloopt, past hij er zeker tussen.
Postnatale abortus, voor als je last hebt van postnatale depressie. Niet meer dan menselijk voor de ouders.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
geen twijfel mogelijk
Voor zijn soort zou het eigenlijk toegestaan moeten zijn om met terugwerkende kracht abortus te plegen
aaah heerlijk. thnx!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef pberends het volgende:
Uitzending Holland In Da Hood van donderdag 13 oktober 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)96be8a0aea5955d1.mp4
Dat zou wel lache zijn, eigenlijk maakt Biggah wel heel veel los met al die T-shirts enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Remqo het volgende:
Lee-Yo mag dan wel de grote winnaar zijn, toch vind ik dat G-Low/Angelyrical een eigen show verdient, samen met Biggah
MC Bigalowquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Remqo het volgende:
Lee-Yo mag dan wel de grote winnaar zijn, toch vind ik dat G-Low/Angelyrical een eigen show verdient, samen met Biggah
op youtube zoeken naar alle rappers die meededen in de hoop dat ze wat nieuws hebben opgenomen zelf. :p kon al aardig wat nieuw materiaal vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef DJWeisz het volgende:
wat te doen volgende week donderdag ? is nu al n gemis wetende dat t is afgelopen
wat dacht je van die regisseur vorige keer, een neger in zn pyama. ik viel om van het lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
Kijk nu terug.
max gousse? gast heeft niet eens een wiki pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |