quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:16 schreef pessie het volgende:
Nieuw topic![]()
Orea, als een man het mee vind vallen is er ruimte voor meer, toch?
Klinkt als floris zn kastquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:23 schreef Orea het volgende:
[..]jij kent duidelijk mijn man niet.. eigenlijk betekent het dat het nóg veel erger is geweest
maar het is echt genoeg.. ik geloof dat ik haar hem nu 2 keer per dag iets nieuws aan kan trekken en dan 3 weken niet hoef te wassen
![]()
Nu maar hopen dat ze eens een jaartje in dezelfde maat blijft! Ze is al hard genoeg gegaan
Ik vind tot nu toe A@pies nog steeds het fijnstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef Vlindur het volgende:
Aapies dus.![]()
Morgen even voetjes meten. Qua schoenmaat heeft hij nu 21.
In de mijne ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef bodpa09 het volgende:
Nog steeds geen Lindex in mijn brievenbus.
Ja paar dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef Keshet het volgende:
Orea, doe je nog dingen in 80 (/86) weg?![]()
Vlindur, zou het broekje dat je zoekt nog in winkels kunnen hangen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:40 schreef Keshet het volgende:
Spewey, heb je nog foto's van het blommekesbroekje? Ik heb er zo'n heimwei naar.![]()
![]()
serieus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Spewey het volgende:
Son, ik ga je even pm'n want volgens track & trace is hij afgeleverd?
hoe dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb net deze besteld voor Lotte
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091720%2059013%2074%205415%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dankzij de kortingscode's voor maar ¤14,87 inclusief verzenden
Die is leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb net deze besteld voor Lotte
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091720%2059013%2074%205415%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dankzij de kortingscode's voor maar ¤14,87 inclusief verzenden
ja, dat ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef Rixtje het volgende:
Ach en als het net zo wordt als de zomer dan kunnen ze de zomerkleding in de winter aanElk nadeel heeft zijn voordeel!
Ik denk het niet Keshet.. Hij is van 2 jaar terug en 'hoorde' net als dat rode broekje bij dat appeltruitje. De andere 2 zijn er ook niet meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef Keshet het volgende:
Orea, doe je nog dingen in 80 (/86) weg?![]()
Vlindur, zou het broekje dat je zoekt nog in winkels kunnen hangen?
ik vind ze groot vallen, Evie zit in 92 inmiddels; en die gmkjurkjes zijn nog best ruim...alleen niet heel lang. En Evie heeft nogal lange benen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef becky27 het volgende:
ff vraagje, GMK vielen die jurkjes nou groot of klein. Noortje zit stevig in 80 en gaat stukje bij beetje over naar 86 maar 86/92 lijkt me zo groot.
Dank je meimel!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wil wel even voor je een grote tas op zn kop gaan gooien Vlindur, maar weet niet of ik dat broekje bewaard heb...en of het maat 56 was.
heul nieuwsgierig: hoe lang bewaar je al die spullekes? Ik breng t al heel snel weg... maar ms is er een goede reden om te bewaren? hier voor fok? do tell!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wil wel even voor je een grote tas op zn kop gaan gooien Vlindur, maar weet niet of ik dat broekje bewaard heb...en of het maat 56 was.
Heb hm helaas al weggedaan denk ik....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je meimel!
Ben ook wel geïnteresseerd in de rest van die inhoud!
Past Evie nog het skipak van de H&M maat 86?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vind ze groot vallen, Evie zit in 92 inmiddels; en die gmkjurkjes zijn nog best ruim...alleen niet heel lang. En Evie heeft nogal lange benen..
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Cooki het volgende:
ok volgende keer wacht ik 4 seconden langer en dan heb ik t antwoord al automagisch
Leuke dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heb hm helaas al weggedaan denk ik....
Qua kleine maatjes heb ik niet veel meer. Ben er nu wel achterkomen dat ik echt alles eens een keer naar een kinderkledingbeurs of iets dergelijks moet brengen.
Zoek je nog iets specifieks?
Die had ik geloof ik sowieso niet in de kleinste maatjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Leuke dingen![]()
Geen polo's, wiebertuien en bloesjes!
Ohhh die 50 is dat op 1 artikel of op je hele bestelling? Of alleen op niet sale dingen??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Rixtje het volgende:
50 % korting = 8920
¤5,- korting = 1304
geen idee; nog niet gepast.. zal ik van het weekend eens proberen.. ben bang dat ie wel te kort gaat zijn..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Past Evie nog het skipak van de H&M maat 86?
Ik twijfel of ik toch niet alvast een 92 of zelfs 98 (kan hij hm volgend jaar ook aan) zal kopen voor de zekerheid (in de winter krijg je die dingen nergens meer).
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:23 schreef Poppejans het volgende:
ooh wat een leuk setje zo bij elkaar TM!![]()
![]()
![]()
Mag ik dibsen v als ik zwanger raak van een meisje? uiltjes![]()
Of bewaar je alles zelf nog
zo de jongensversie was eind oktober begin november!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Fannetje het volgende:
beschikbaarheid: 5-9 december... zo, dat duurt nog ff zeg.... hopelijk valt er eerder geen sneeuw dan
In de winkel hebben ze wel meer, ook donkerblauw en groen heb ik gezien.. (en oranje geloof ik)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Maar die hebben volgens mij voornamelijk wit en roze of een combi van die twee. Heb al wat ondergoed van Hema, maar dat ik zoek dus nu andere kleuren.
dat heb ik een keer gedaan ja, alleen maar alles van Claesen's gekocht.quote:
uhuh beide!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Leuk KD! Die rechter lijkt op het appelpakje wat ik heb!
Is hij van de H&M?
2008 pakkiesquote:
Goh Sonnetje, staat ie niet stil ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en Floris in Lindex. Die kleur staat m nog ook! Broekje is ook zo leuk(beetje onduidelijk zo, maar meneer staat niet echt stil ofzo)
[ afbeelding ]
ej sikke lej. emilea.bequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
KD, waar heb jij dat ooievaarspakje gehaald dat Lex aanhad na z'n geboorte?
FOTO!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb 4 pakjes klaarliggen die meegaan naar het ziekenhuis. Waarvan 1 'eerste' pakje zal zijn.
Ik heb een Noppies setje met muts en slofjes als 'eerste pakje'
Een Hema set met muts en slofjes,
Een Fries "Us moai jonkje" truitje met een broekje
en een Noppies jumpsuitje.
Moet genoeg zijn![]()
is dat de romper of het truitje? die had ik gisteren in mn handen voor elinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef becky27 het volgende:
Lex, dat pakje haha. Lief!!
Ik heb toch nog even geh&md...
crapy foto, zondag inclusief kind op de foto
[ afbeelding ]
Het shirtje bedoel je? Ook nog in het paars:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef miss_sly het volgende:
Die vind ik ook erg leuk, BeckyIs die er ook in andere kleuren>?
Grappigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Poppejans het volgende:
oooh KD *smelt*![]()
![]()
een helemaal kloppend setje heeft hij zo aan
En op deze foto's heeft hij exact Elins gezicht!
*RAMMELDEKLEPPER DE RAMMELBAM*
En ik kom toch terug op mijn uitspraak dat ik niet zo van jumpsuits ben.Bij die echte mini's is het toch wel heeeeel schetig.
Die nieuwe die Spewey(?) liet zien met dierenkop![]()
die heb ik voor mn kleine!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef becky27 het volgende:
Dat is het rompertje met die vogeltjes, waarom kan ik dat soort dingen nou nooit vinden op de h&m-site.
Deze dan wel:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D28%2095802%2011011%2074%202464%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ze hebben er hele mooie shirts van in grotere maten, beetje ballonmodelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
die heb ik voor mn kleine!Ik vind het zo'n lief ding <3 ze vallen idd erg smal en blijven mooi in model in de was.
zijn ze er ook in maten groter dan 86 dan?
Mrien je plaatjes zijn wat klein maar voor zover ik kan zien erg leuk spul!
Ik ben gister eindelijk geslaagd voor een wintermuts.... bij de action
precies wat ik zocht, mét oorflappen, loeiwarm, eventueel vast te maken en nog een beetje hip.zal straks ff n foto maken.
ze gaan steeds meer op pyama's lijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Grappigik hou vreselijk van jumpsuits, maar merk dat ik ze Leia steeds minder aantrek... Nu ze groter wordt staat het toch anders ofzo
(thuis heeft ze ze wel vaak aan hoor, lekker lijkt het me zitten bij het rondscharrelen in huis
maar als we ergens heen gaan steeds minder... terwijl ik ze haar voorheen zo goed als altijd aantrok!)
oh leuk! die heb ik helemaal nog niet gezien. Die effen bedoel je toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze hebben er hele mooie shirts van in grotere maten, beetje ballonmodel
ik herinner me ook zoiets jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Volgens mij heeft Elin van KD die leuke leren jas van WE.
Bij de prenatal. Totaal niet wat ik zocht maar superlief en ze is zelf al verliefd op de bollen die eraan hangen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:57 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gister eindelijk geslaagd voor een wintermuts.... bij de action
precies wat ik zocht, mét oorflappen, loeiwarm, eventueel vast te maken en nog een beetje hip.zal straks ff n foto maken.
Ik ben ook aan het wachten of iemand hem hier al heeftquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wie had er nou het skipak van de H&M al binnen? Ik ben benieuwd hoe die valt. Heb nu een 92 en 98 in mn mandje zitten. Ik wil er het liefst 1 die hij volgend jaar ook nog past, dus mag wel wat te groot vallen aangezien hij die 86 die hij nu heeft ook nog even past. Ben alleen bang dat hij die in januari niet meer past en dan zul je zien dat er dan juist sneeuw ligt.
Deze dus:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92575 09090 74 5672 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja maat 98 wordt hier dus ook ws vanavond in behandeling genomen en morgen verstuurd. Wil het dus nu weten omdat ik hm anders nog kan cancellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het wachten of iemand hem hier al heeftEn anders wordt hij (als alles goed gaat bij H&M) deze week bezorgd.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die vent van mij begon opeens te piepen over Puck zijn Aapies![]()
Ze zouden niet hip zijn en er zit geen model in. Ik heb hem verteld dat hij zelf niet hip is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief vond ze - surprise, surprise - gay.
deze posts stonden in een andere volgorde, maar andersquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:47 schreef Poppejans het volgende:
Meimel, ik had dat H&M skipak weer afgezegd omdat ik nu die van elCooki overkoop![]()
Claudia, Spewey is door Ranja een groot-afnemer van dierenshirtsquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben voor Ivan op zoek naar shirts met dieren erop. Hij wil niks anders meer aan.
Kleertjes.com en het grijze vestje is van de zeeman. Niet helemaal mijn smaak maar wel warm.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Goede tip, eens neuzen bij WE. Die maten beginnen ook wel te passen intussen. Ik vind die muts echt heel leuk
Die van je grote ook, mignonne
Goede buit, F_R, waar ben je geweest?
92quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz nu twijfel ik nog steeds over dat skipak. Wel of niet doen en zoja maat 92 of 98....
Maar als ik het niet doe en hij gaat toch uit die 86 groeien heb ik natuurlijk enorm spijt...
Ik zie nu je vraag pas.........mooi weer, wandelen etc;)quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz nu twijfel ik nog steeds over dat skipak. Wel of niet doen en zoja maat 92 of 98....
Maar als ik het niet doe en hij gaat toch uit die 86 groeien heb ik natuurlijk enorm spijt...
Ik heb destijds op Marktplaats gezocht op leeuw, tijger, olifant, aap, hond, pinguin, en wat ik nog meer aan dieren kon bedenken. H&M heeft vaak wel dierendingen, Primark, Lipfish (natuurlijk), Smafolk, Duns, Urban Elk, Ej sikke lej.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben voor Ivan op zoek naar shirts met dieren erop. Hij wil niks anders meer aan.
Even aanvullen :quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb destijds op Marktplaats gezocht op leeuw, tijger, olifant, aap, hond, pinguin, en wat ik nog meer aan dieren kon bedenken. H&M heeft vaak wel dierendingen, Primark, Lipfish (natuurlijk), Smafolk, Duns, Urban Elk, Ej sikke lej.
Ja, sowieso flash sale. Ik ga even kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef becky27 het volgende:
skipakjes voor de helft van de prijs bij DPAM (tot 12 maanden volgens mij)
[ afbeelding ]
Ik vind 'm ook heel leuk Twinkly!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Twinkly het volgende:
Wanneer gaat iemand deze nou eens kopen voor haar dochter, ik vind 'm zo leuk!
[ afbeelding ]
Ik ook! Echt een gaaf ding!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook heel leuk Twinkly!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef pessie het volgende:
Zou breien moeilijk zijn? Lijkt me wel wat een zelfgemaakt kabeltrui voor Nathan
omdat jij later kleinkindjes krijgt die een kabeltrui willen van omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die heb ik dus voor elin gekocht en teruggebracht, de pasvorm was zo raarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Wolf!Lekker warm!
Ik heb net bij Zeeman een okergeel basic vestje op de kop getikt. Leuk!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat jij later kleinkindjes krijgt die een kabeltrui willen van oma
een isabeauggelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
haha hopen dat isabeautje een isabeauggel heeft
ze hebben nu nieuwe bollenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef mignonne het volgende:
ja hoor, wol, breinaalden, haaknaalden, rondbreinaalden kun je er allemaal halen. Deze week is de wol zelfs in de aanbieding, ik heb mooie petrol-kleurige en lichtgrijze gehaald
ja ik heb ze gezien, zijn idd mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze hebben nu nieuwe bollen
'tweed' ze zijn echt zo moooooooiiii!!!
die maak ik ook aan de lopende band voor baby'squote:
Dus als je je verveeld wil Matthias er dan wel nog een paarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die maak ik ook aan de lopende band voor baby'slex heeft hele toffe in t creme met houten knopen..had ik tijdens de zwangerschap gemaakt
mijn bestelling van vrijdag en zondag is nu onderweg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik had het pas vorige week besteld...dus dat is snel gegaan...
Oooh die heb ik ook nog een paar paar.... heeft de oma van Tijn voor ons gemaakt. 88 jaar oudquote:
hij is idd niet vind baarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat verzenden duurt altijd even bij h&m...als je op bestellingen bekijken (oid) klikt dan kan je kiezen voor pakketje volgen.
En dan krijg je het track en trace gebeuren.
Mijne is niet vinden aldus postnl, maar dat was de vorige keer ook voor 2 dagen ofzo
Oh weer wat geleerd.... Stond sinds vandaag op verzonden.. wellicht vrijdag dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee, althans vorige keer stond t op dinsdag als verzonden en toen kreeg ik t vrijdag.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef DJMomo het volgende:
Vandaag, en alleen vandaag, gratis verzending op gap.eu met code FREE30. Minimum bestelwaarde is 30pond.
Ik vind dat ook lastig Reilain, het is van dat 'net niet in je winterjas'-weer. Ik had Saar gisteren ook veel te warm ingepakt, kind had gewoon zweetvoetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Reilain het volgende:
Vond het vandaag maar knap lastig om te kiezen wat Oona aan kreeg..
Winterjas vond ik wel weer heul warm... maar de fleecevest/zomerjas combi van de laatste dagen vond ik weer wat frisjes....
Toch maar voor het laatste gegaan en dun dekentje nog over haar heen gemikt wat ze vrij aardig accepteerde
Die had S vorig jaar. Ik had hem voor 5 euro in de uitverkoop bij de hema gekocht toen. je bent afgezet! En ik vond hem geweldig!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Over winterjassen.![]()
Ik heb zo'n leuk jasje voor Lente op MP gekocht! 7,50 Euro.
Voor mezelf hou ik niet van slaapzakjassen, maar voor Lente vond ik deze toch wel erg leuk.
[ afbeelding ]
Ik heb eindelijk mn allereerste sjaal die ik gebreid heb afquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Cooki het volgende:
O en ik lees over breien:dat wordt niet mn nieuwe hobby, vroeger wel eens geprobeerd en de combinatie van gebrek aan talent én geduld is desastreus
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Keshet het volgende:
Vlindur, als ik in de winkel moet kijken voor je dan doe ik dat met alle liefde! Echt! De H&M is een paar minuutjes lopen vanaf m'n werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat jurkje voor hannahquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef octopussy het volgende:
![]()
Zojuist besteld![]()
voor baby2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor Hannah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he? Ik hoor 'm gewoon Spewey!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef Spewey het volgende:
Helemaal leuk TM, die jurk roept gewoon Saar.![]()
Sorry, dat pak zou me zeker uitstekelbaars staan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat roze GAP pak echt heul heul heul lelijk, doet me aan Vicky Pollard denken (sorry KD). Dat zwarte jurkje vind ik wel heel leuk.
Oh en trouwens KD, het okergele vestje valt heel normaal bij Isabeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkt wel dat smaken verschillen als ik iedereen hoor over het roze pakje van GAP. Persoonlijk heb ik er ook niet veel mee, maar goed, die van mij heeft dan ook een piemol in plaats van een hoe-noemen-jullie-dat-ook-alweer?
+1! Ik vind hem wel schattig... Maar gelukkig heb ik geen kind wat ik daar nog in kan proppen met goed fatsoen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Fannetje het volgende:
Het roze pak lijkt me héérlijk als het-is-heul-koud-buiten-dus-we-blijven-lekker-binnen-pak!
Ik hou ook van pyjama'squote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat roze pak ook afschuwelijk. Maar dat tweede shirtje dat je liet zien, Barbabientje, wat zoet! En ik houd van pyjama's.
Vind je het Rond echt zo leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:23 schreef Reilain het volgende:
Ik mag niet meer ik mag niet meer ik mag niet meer.....
maar ik ga zometeen richting een winkelcentrum.... ai ai ai ....
ik mag niet meer ik mag niet meer ik mag niet meer... help!
('t rond Meimeltje.... zo leuk!)
V&D heeft ook gavequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Waar koop jij pyjama's voor Wolf, Poppejans? Ik vind het heel moeilijk om leuke te vinden. Heb er net weer twee bij de H&M kunnen scoren, gelukkig.
Ja dat winkeltje mis ik ook wel heel erg...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef Reilain het volgende:
Ja kan er altijd aardig slagen moet ik zeggen... wel erg jammer dat dat ene kinderkledingwinkeltje weg is! en t kruitvat daar had Ambitoys!
en misschien ben ik ook wel snel tevreden haha
En winkelcentrum kanaleneiland is weer bij mij om de hoek
Bij ons lag nog veel tweed. Ga een sjaal breien voor Nathanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne! ik heb de laatste 4 bollen tweed kunnen pakken.. alle tweedbollen verder gewoon verkocht binnen een dag
Heb mezelf enorm netjes in gehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja dat winkeltje mis ik ook wel heel erg...
Moeder van een vriendinnetje van Kyl van de psz werkte daar en toen ze ermee op gingen houden had zij alle restanten opgekocht en verkoop bij haar thuis gehouden...dat was dan wel weer erg leuk shoppen
Nog goed geslaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |