ze hebben nu nieuwe bollenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef mignonne het volgende:
ja hoor, wol, breinaalden, haaknaalden, rondbreinaalden kun je er allemaal halen. Deze week is de wol zelfs in de aanbieding, ik heb mooie petrol-kleurige en lichtgrijze gehaald
ja ik heb ze gezien, zijn idd mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze hebben nu nieuwe bollen
'tweed' ze zijn echt zo moooooooiiii!!!
die maak ik ook aan de lopende band voor baby'squote:
Dus als je je verveeld wil Matthias er dan wel nog een paarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die maak ik ook aan de lopende band voor baby'slex heeft hele toffe in t creme met houten knopen..had ik tijdens de zwangerschap gemaakt
mijn bestelling van vrijdag en zondag is nu onderweg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik had het pas vorige week besteld...dus dat is snel gegaan...
Oooh die heb ik ook nog een paar paar.... heeft de oma van Tijn voor ons gemaakt. 88 jaar oudquote:
hij is idd niet vind baarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat verzenden duurt altijd even bij h&m...als je op bestellingen bekijken (oid) klikt dan kan je kiezen voor pakketje volgen.
En dan krijg je het track en trace gebeuren.
Mijne is niet vinden aldus postnl, maar dat was de vorige keer ook voor 2 dagen ofzo
Oh weer wat geleerd.... Stond sinds vandaag op verzonden.. wellicht vrijdag dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee, althans vorige keer stond t op dinsdag als verzonden en toen kreeg ik t vrijdag.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef DJMomo het volgende:
Vandaag, en alleen vandaag, gratis verzending op gap.eu met code FREE30. Minimum bestelwaarde is 30pond.
Ik vind dat ook lastig Reilain, het is van dat 'net niet in je winterjas'-weer. Ik had Saar gisteren ook veel te warm ingepakt, kind had gewoon zweetvoetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Reilain het volgende:
Vond het vandaag maar knap lastig om te kiezen wat Oona aan kreeg..
Winterjas vond ik wel weer heul warm... maar de fleecevest/zomerjas combi van de laatste dagen vond ik weer wat frisjes....
Toch maar voor het laatste gegaan en dun dekentje nog over haar heen gemikt wat ze vrij aardig accepteerde
Die had S vorig jaar. Ik had hem voor 5 euro in de uitverkoop bij de hema gekocht toen. je bent afgezet! En ik vond hem geweldig!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Over winterjassen.![]()
Ik heb zo'n leuk jasje voor Lente op MP gekocht! 7,50 Euro.
Voor mezelf hou ik niet van slaapzakjassen, maar voor Lente vond ik deze toch wel erg leuk.
[ afbeelding ]
Ik heb eindelijk mn allereerste sjaal die ik gebreid heb afquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Cooki het volgende:
O en ik lees over breien:dat wordt niet mn nieuwe hobby, vroeger wel eens geprobeerd en de combinatie van gebrek aan talent én geduld is desastreus
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Keshet het volgende:
Vlindur, als ik in de winkel moet kijken voor je dan doe ik dat met alle liefde! Echt! De H&M is een paar minuutjes lopen vanaf m'n werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat jurkje voor hannahquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef octopussy het volgende:
![]()
Zojuist besteld![]()
voor baby2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor Hannah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he? Ik hoor 'm gewoon Spewey!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef Spewey het volgende:
Helemaal leuk TM, die jurk roept gewoon Saar.![]()
Sorry, dat pak zou me zeker uitstekelbaars staan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat roze GAP pak echt heul heul heul lelijk, doet me aan Vicky Pollard denken (sorry KD). Dat zwarte jurkje vind ik wel heel leuk.
Oh en trouwens KD, het okergele vestje valt heel normaal bij Isabeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkt wel dat smaken verschillen als ik iedereen hoor over het roze pakje van GAP. Persoonlijk heb ik er ook niet veel mee, maar goed, die van mij heeft dan ook een piemol in plaats van een hoe-noemen-jullie-dat-ook-alweer?
+1! Ik vind hem wel schattig... Maar gelukkig heb ik geen kind wat ik daar nog in kan proppen met goed fatsoen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Fannetje het volgende:
Het roze pak lijkt me héérlijk als het-is-heul-koud-buiten-dus-we-blijven-lekker-binnen-pak!
Ik hou ook van pyjama'squote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat roze pak ook afschuwelijk. Maar dat tweede shirtje dat je liet zien, Barbabientje, wat zoet! En ik houd van pyjama's.
Vind je het Rond echt zo leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:23 schreef Reilain het volgende:
Ik mag niet meer ik mag niet meer ik mag niet meer.....
maar ik ga zometeen richting een winkelcentrum.... ai ai ai ....
ik mag niet meer ik mag niet meer ik mag niet meer... help!
('t rond Meimeltje.... zo leuk!)
V&D heeft ook gavequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Waar koop jij pyjama's voor Wolf, Poppejans? Ik vind het heel moeilijk om leuke te vinden. Heb er net weer twee bij de H&M kunnen scoren, gelukkig.
Ja dat winkeltje mis ik ook wel heel erg...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef Reilain het volgende:
Ja kan er altijd aardig slagen moet ik zeggen... wel erg jammer dat dat ene kinderkledingwinkeltje weg is! en t kruitvat daar had Ambitoys!
en misschien ben ik ook wel snel tevreden haha
En winkelcentrum kanaleneiland is weer bij mij om de hoek
Bij ons lag nog veel tweed. Ga een sjaal breien voor Nathanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne! ik heb de laatste 4 bollen tweed kunnen pakken.. alle tweedbollen verder gewoon verkocht binnen een dag
Heb mezelf enorm netjes in gehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja dat winkeltje mis ik ook wel heel erg...
Moeder van een vriendinnetje van Kyl van de psz werkte daar en toen ze ermee op gingen houden had zij alle restanten opgekocht en verkoop bij haar thuis gehouden...dat was dan wel weer erg leuk shoppen
Nog goed geslaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |