hij is idd niet vind baarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat verzenden duurt altijd even bij h&m...als je op bestellingen bekijken (oid) klikt dan kan je kiezen voor pakketje volgen.
En dan krijg je het track en trace gebeuren.
Mijne is niet vinden aldus postnl, maar dat was de vorige keer ook voor 2 dagen ofzo
Oh weer wat geleerd.... Stond sinds vandaag op verzonden.. wellicht vrijdag dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee, althans vorige keer stond t op dinsdag als verzonden en toen kreeg ik t vrijdag.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef DJMomo het volgende:
Vandaag, en alleen vandaag, gratis verzending op gap.eu met code FREE30. Minimum bestelwaarde is 30pond.
Ik vind dat ook lastig Reilain, het is van dat 'net niet in je winterjas'-weer. Ik had Saar gisteren ook veel te warm ingepakt, kind had gewoon zweetvoetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Reilain het volgende:
Vond het vandaag maar knap lastig om te kiezen wat Oona aan kreeg..
Winterjas vond ik wel weer heul warm... maar de fleecevest/zomerjas combi van de laatste dagen vond ik weer wat frisjes....
Toch maar voor het laatste gegaan en dun dekentje nog over haar heen gemikt wat ze vrij aardig accepteerde
Die had S vorig jaar. Ik had hem voor 5 euro in de uitverkoop bij de hema gekocht toen. je bent afgezet! En ik vond hem geweldig!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Over winterjassen.![]()
Ik heb zo'n leuk jasje voor Lente op MP gekocht! 7,50 Euro.
Voor mezelf hou ik niet van slaapzakjassen, maar voor Lente vond ik deze toch wel erg leuk.
[ afbeelding ]
Ik heb eindelijk mn allereerste sjaal die ik gebreid heb afquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Cooki het volgende:
O en ik lees over breien:dat wordt niet mn nieuwe hobby, vroeger wel eens geprobeerd en de combinatie van gebrek aan talent én geduld is desastreus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |