Ik ben er nog steeds erg blij mee en vind ze nog steeds erg mooi en sfeervol.
 Ik ben er nog steeds erg blij mee en vind ze nog steeds erg mooi en sfeervol.

Wat schetigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
deze heb ik net voor elin gekocht
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/girls/new-in/21/2

(+ wat boxers voor vriend
  (+ wat boxers voor vriend  )
 ) Roze longsleeve eronder... of op een rokje
 Roze longsleeve eronder... of op een rokje   
  Nu lekker goedkoop!
 Nu lekker goedkoop! 

het staat echt té poepig! Zal als ik haar vanmiddag op heb gehaald van de opvang even foto maken...
 het staat echt té poepig! Zal als ik haar vanmiddag op heb gehaald van de opvang even foto maken...

) Maar dit vraagt natuurlijk om een foto van haar in haar outfit en niet een van internet gehaald plaatje
) Maar dit vraagt natuurlijk om een foto van haar in haar outfit en niet een van internet gehaald plaatje  

sowieso maar e.e.a. terugsturen, eerst eens kijken of het allemaal wel wat is!
 sowieso maar e.e.a. terugsturen, eerst eens kijken of het allemaal wel wat is!  

Ik vind grote mensen kleding zoals spijkerbroekjes eigenlijk niets voor heel kleine kindjes, maar dat Name it broekje heeft ook echt een babymodel, heel leuk
 Ik vind grote mensen kleding zoals spijkerbroekjes eigenlijk niets voor heel kleine kindjes, maar dat Name it broekje heeft ook echt een babymodel, heel leuk   

Dat zeg jij elke dagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:10 schreef Orea het volgende:
Oooh mijn muppetje zag er vanmorgen zóooo cute uit!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hier zachte spijkerbroekjes vanaf maat 62. Daarvoor soort van joggingbroekjes. Had ok een maat 56 gevoerde broek van de prenatal die heerlijk zat maar viel als een 68 (echt Nathan heeft die broek bijna een half jaar aangehadeerst dubbel omgeslagen en aan het einde past hij de lengte nog wel maar werd de breedte zielig). Volgens mij ging Nathan naar 62 met een week of 10/12

oke, maar ik neem het spijkerbroekje in haar plaatje als voorbeeld duhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oneens in dit geval. Als je maar de juiste soepele zachte spijkerbroekjes koopt kan het best.
Maar voor jongetjes is de keuze in zachte broekjes, in vooral betaalbare categorie, beperkter.
Puck heeft er dus wel genoeg aangehad. Name it blijft favoriet.
 Die is stug.
 Die is stug. 

*RAMMEL*
  *RAMMEL*

mooie jurkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:41 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat groene vestje ook lief!
Dit was de verjaardagsjurk van Isabeau. Hij is een beetje steenrood, minder rood dan op de foto. H&M
[ afbeelding ]

Ik ga ook voor een pak (wat zijn die dingen tweedehands nog aan de prijs! k ga maar voor een nieuwe denk ik)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef Lijnloos het volgende:
Mij lijkt een pak handiger, omdat er dan in elk geval geen sneeuw of nattigheid tussen de broek of jas kan komen...

wat een pretlettertje!
 wat een pretlettertje!

Ja of ik lees iets verder terug en post niet als spuit 11 zo ongeveer hetzelfde, dik een half uur laterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje he, wat is denk jullie fijner voor een kind: een skipak of een skibroek met losse jas?
Ik heb namelijk wel een pak, maar zit even te twijfelen wat handig(er)/fijner is
met de kortingen van h&m enzo

Ja, die v 29.95 wou ik toch ook nog bij mn bestelling. Is die uitverkocht in de juiste maat, schijt!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef Orea het volgende:
Bij de H&M hebben ze ook pakken! Of het helemaal jullie smaak is weet ik niet, maar met de 20% kortingscode (die Vlindur poste) scheelt het toch wel een hoop!
Tallywat een pretlettertje!

Leuk, maar jammer dat het zo duur is. Die behang-muur-dinges vind ik wel heeel gaaf!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb hier 3 jaar geleden 2 sgirts van gekocht, de grijze met het bijtje en een zwarte met een panda en het blijft zo mooi. Zie nu dat ze er leuke mutsjes bij hebben.
http://www.hektikboutique(...)s-hat-set/&rewrite=1

Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik ben zo ontzettend klaar met MP. Heeft iemand de inhoud van twee enveloppen verwisseld.
Nu heb ik een rokje
/einde frustratie

Oooh!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net voor Isabeau gekocht. Omdat ze jarig is(rotsmoes)

Hij heeft maat 80. K heb geen idee of ie lange of korte armen heeft eigenlijk. Maar k zou als k Jou was dan denk k voor 86 gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef pessie het volgende:
DMLfrustrerend idd.
Son, welke maat heb je die kabeltrui gekocht? (kreeg nog een beetje belasting terug). Heeft Floris eerder lange armen of korte, en hoe zitten ze bij zn armen? Nathan heeft lange armen en ik heb een gruwelijke hekel aan te korte mouwen.

quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik ben zo ontzettend klaar met MP. Heeft iemand de inhoud van twee enveloppen verwisseld.
Nu heb ik een rokje
/einde frustratie

quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een nieuwe box besteld bij prenatal...was meer mis met dat ding.
Ohh Sorbootje wat een super mooie jurk!!!

en nog een trui. Allebei van Benetton dus die kan ik echt niet in Nederland kopen
 en nog een trui. Allebei van Benetton dus die kan ik echt niet in Nederland kopen   Al heb ik ze op internet nog niet kunnen vinden. Dacht doe er een leuk plaatje bij, maar die houden jullie dus tegoed.
 Al heb ik ze op internet nog niet kunnen vinden. Dacht doe er een leuk plaatje bij, maar die houden jullie dus tegoed. 

Daarom zijn er maillots toch
 Daarom zijn er maillots toch 
 net als de shirtjes
 net als de shirtjes  

Obaïbi is zo leukquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lindex is binnen
enige dat jammer is, is dat het broekje niet heel erg dik is, maar ach detailsDaarom zijn er maillots leggings
toch
Hij is wel heelnet als de shirtjes

En ik heb de Floris-trui besteld voor Nathanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
die heb ik laatst ook maar besteld ja

die heeft Floris ook
 die heeft Floris ook 

Ik heb vanmiddag een zomershirtje voor volgend jaar voor Oona uit een 1 euro rek bij de H&M gerukt... Zo leuk!
 Ik heb vanmiddag een zomershirtje voor volgend jaar voor Oona uit een 1 euro rek bij de H&M gerukt... Zo leuk! 

: ik heb een h&m skipak (helaas zonder capuchon) gevonden bij de kringloop, bijna nieuw, 5 euro
 : ik heb een h&m skipak (helaas zonder capuchon) gevonden bij de kringloop, bijna nieuw, 5 euro   

Poppejans: welke maat zoek jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:40 schreef Poppejans het volgende:
Poep, wel bijvulling van de skipakken H&M maar de juiste maat helaas nog uitverkocht..

maat 92quote:

omdat
  omdat 

die van 29,95
  die van 29,95 

Op zicht valt die 86 volgens mij best groot, maar wie weet is hij ineens behoorlijk gegroeid
 Op zicht valt die 86 volgens mij best groot, maar wie weet is hij ineens behoorlijk gegroeid 

* geef maar hier tm!* waar komt dat über gave shirt vandaan?
 * geef maar hier tm!* waar komt dat über gave shirt vandaan? 

ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding
 ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding  ik dacht dat dat vanaf maat 92 was, maar het is hoofdzakelijk 80
 ik dacht dat dat vanaf maat 92 was, maar het is hoofdzakelijk 80  en haar kast is nu aardig vol (en er is nog e.e.a. onderweg...)
 en haar kast is nu aardig vol (en er is nog e.e.a. onderweg...) een hoppediz fleecepak en een skipak
 een hoppediz fleecepak en een skipak  

i knooooooooow how you feelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
Oh boy...ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding
ik dacht dat dat vanaf maat 92 was, maar het is hoofdzakelijk 80
en haar kast is nu aardig vol (en er is nog e.e.a. onderweg...)
Ze heeft nu zelfs welgeteld 5 jasseneen hoppediz fleecepak en een skipak

uitverkoop op v&a?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
Oh boy...ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding

quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
 En je was zo goed bezig met je afkickprogramma! Gewoon doorgaan(Zo jammer dat ik een jongetje heb...)
 En je was zo goed bezig met je afkickprogramma! Gewoon doorgaan(Zo jammer dat ik een jongetje heb...) 

een spoiler met quote:
  een spoiler met quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahgossie... maar toch bedankt voor het passen Dyon

OK, dan in de aanbieding:
HM Skipak maat 92 zonder capuchon(op te lossen door een andere capuchon ve winterjas af te frotten
)
bij kringloop gekocht voor 5 euro...
dus voor 5 euro mag de liefhebber m hebben
(afhalen in limland, doorgeven op meet of verzenden voor eigen rekening)
voor lucas ga ik op zoek naar een mt86(deze was meer dan veul te groot)

feuteuaus:

Schoenen laat hij wel zitten, want die krijgt hij niet uit. Maar daar ben ik zelf weer geen voorstander van.
 Schoenen laat hij wel zitten, want die krijgt hij niet uit. Maar daar ben ik zelf weer geen voorstander van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |