I know i knowquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das geen goeiekope link dame
Ohquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef Spewey het volgende:
Zoë's peruvian tuniekje lag net in de bus en hij is ontzettend leuk!![]()
Gelukkig geen knopen waar mevrouw evt. bezwaar tegen zou kunnen maken
dus na haar slaapje meteen passen.![]()
Nu wil ik helemaal zo'n vest voor Ranja.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er al pakketjes van mijn kant binnen?
Dan willen we foto's zien
attentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
I know i know
maar dr zitten hier nogal wat liefhebbers van zaken als Katvig en Ej Sikke Lej enzo dus k dacht ik deel hem even
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zag trouwens dat t foeilelijke velourse setje dat lex kreeg van zn oma.. 40 euro was in de name-it shop
echt, dan geef je 40 euro uit en teringlelijk he. geef me dna gewoon geld of een bon
quote:
Dankjewel! Hij werkt overigens gewoon met 1304quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een flyer van de H&M in de bus. Weet niet of de code al gegeven is maar:
20% korting op het gehele assortiment met de code 9426. Aanbieding geld tot 23-10-2011
Kleine lettertjes in korte versie:
Deze korting is uitsluitend geldig bij nieuwe bestellingen, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden met andere kortingscodes of aanbiedingen en is alleen online geldig.
Gij hebbe het verdiendquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef mignonne het volgende:
leuk broekje mevr.mus
Er viel hier een vlop op de matmet een
Lindex-legging/broekje
![]()
en ik had helegaar nie eens wat besteldDML rocks! Dankjewel lieve DML!
![]()
[ afbeelding ]
Dit lees ik nu pas goed, geweldig! je kan er een dwangbuisje van maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef Orea het volgende:
Ik heb hem net ook even bij de muppet aangehad, qua lengte zit ie eigenlijk helemaal niet zo vervelend, maar de armen zijn echt way to lang! Die kunnen een hele keer teruggeslagen worden![]()
OH in dat geval wil ik er ook 2!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas goed, geweldig! je kan er een dwangbuisje van maken.
Had je al een review gedaan bij de e-bay mevrouw?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah! Aangekomen? Beetje jammer dat ie weer fout was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |