Behalve de kabeltrui die Son laatst liet zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Grunsfan het volgende:
Kan niet wachten tot mijn meisje jongetje in mt 86 past, ik vind de collectie tot maat 86 voor meisjesjongetjes bij H&M echt helemaal niet leuk!
heb je dat zwarte jasje ook gezien?? voor 12,95. Het schreeuwt Isabeau. Echt waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:49 schreef Sorbootje het volgende:
Oh shit die zijn veel te groot. Nou toch maar weer dr uit dus
Even kleinere in 't mandje gemikt.
De jas begon!quote:
En mijn stoere heeft het heel snel veel te warm dus dikke gebreide truien is niks voor hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Grunsfan het volgende:
[s]Kan niet wachten tot mijn meisje jongen in mt 86 past, ik vind de collectie tot maat 86 voor jongens bij H&M echt helemaal niet leuk!
De jas is gelukkig niet in haar maatquote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat kan wel Ingrid. Ik doe die overbroeken altijd een maat groter. lekker hoog ophijsen, en ze hebben toch laarzen eronder. Fijn dat ik dan het jaar erna (en met een beetje geluk het jaar dáárna) die broek ook nog aankan.
Ik heb gelijk de zwarte & de wandelende plaid kleur besteld.. (had er al 2 in de wacht staan, gelukkig kon ik deze nog annuleren = blij)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je dat zwarte jasje ook gezien?? voor 12,95. Het schreeuwt Isabeau. Echt waar.
moet je even morgenochtend/vanavond laat kijken, de jas wordt onwijs vaak bijgevuld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef Keshet het volgende:
Buuf!![]()
Die zwarte jas schreeuwde ook mijn muppets naam maar hij is alleen nog maar te koop in maten waar ze over een jaar of zes pas inzit.
ik zou doen, romper/broekje/shirtje/dikke sokjes en mutsje en eventueel een maillotje als het echt extreem koud is. Maar geen wanten en heel dik wollig shirt ofzo. Wanten is denk ik onnodig want je kan de handjes in de bag stoppen toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:49 schreef bitterend het volgende:
Hoeveel lagen kleding zouden jullie doen onder een bunting bag als een verse beeb uit het zh komt bij ongeveer 0 graden? (eind nov.)
Ik zit te denken aan romper, maillot, broek en warme shirt, wanten, muts
Wij hadden wantjes maar way te groot en de mouwen van de jasjes zijn meestal zo lang dat de handjes er in verdwijnen. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef bitterend het volgende:
Ja daar twijfelde ik aan...of ik wanten ging bestellen voor dat ze er is...weet niet natuurlijk hoe snel baby's het koud/warm hebben
Das geen goeiekope link damequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:43 schreef mignonne het volgende:
Vrolijk Sorbo![]()
nee grapje, leuk spul
even een webshoptip www.nelly.com/nl is nu ook in Nederland. Scandinavisch, voor ieder wat wils, van heul lellik, tot de heul hippe scandinavische merken. Boven de 50 euro geen verzendkosten.
@Ingrid, ik heb die overbroek wel in een grotere maat, maar dat is meer uit het oogpunt dat ik hoop er volgend jaar ook nog mee te doen. Hij is er op zich wel op bedacht dat je er een broek onder draagt dus daar hoef je het niet voor te doen.
Die overbroek heb ik vanmorgen ook besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef Cathmar het volgende:
voor mini:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2092931%2010105%2074%205389%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080530%2056002%2074%202730%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
en voor de gym van mijn kleuter:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2093286%2051440%2034%205496%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
en ik las Ingrid over de overbroek. Goede tip!
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2092277%2066021%2074%205656%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
en die jas is leuk! Maar die van mij heeft er al twee, en die van vorig jaar kunnen ook nog. Anders zou ik zeker gaan voor die met met dat oker!
OMFG. Het eerste waar mijn blik op valt is een romper van 67 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das geen goeiekope link dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |