Poppejans: welke maat zoek jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:40 schreef Poppejans het volgende:
Poep, wel bijvulling van de skipakken H&M maar de juiste maat helaas nog uitverkocht..
maat 92quote:
i knooooooooow how you feelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
Oh boy...ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding
ik dacht dat dat vanaf maat 92 was, maar het is hoofdzakelijk 80
en haar kast is nu aardig vol (en er is nog e.e.a. onderweg...)
Ze heeft nu zelfs welgeteld 5 jasseneen hoppediz fleecepak en een skipak
uitverkoop op v&a?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
Oh boy...ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahgossie... maar toch bedankt voor het passen Dyon![]()
![]()
OK, dan in de aanbieding:
HM Skipak maat 92 zonder capuchon(op te lossen door een andere capuchon ve winterjas af te frotten
)
bij kringloop gekocht voor 5 euro...
dus voor 5 euro mag de liefhebber m hebben
(afhalen in limland, doorgeven op meet of verzenden voor eigen rekening)
voor lucas ga ik op zoek naar een mt86(deze was meer dan veul te groot)
![]()
feuteuaus:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |