abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:32:58 #276
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103019414
:D Ik heb vanmiddag een zomershirtje voor volgend jaar voor Oona uit een 1 euro rek bij de H&M gerukt... Zo leuk!

en een Prenatal slaapzak, maillotje en winterlaarsjes.
Prenatal slaapzak blijkt wel heeeeeeeeeeel groot te vallen... dus die gaat terug helaas!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103027269
Poep, wel bijvulling van de skipakken H&M maar de juiste maat helaas nog uitverkocht..
Morgenochtend maar weer proberen

Leuk koopje Reilan! Ik heb gister ook bij de zomershirts voor 1 euro gekeken daar, maar was helaas niks leuks meer in de maat die hij komende zomer heeft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103027354
Jammer Poppejans..
Welk skipak bedoel je? Die van de babycollectie? Dyon heeft die van vorig jaar van de H&M in maat 86. Hij mag gewoon niet te hard gaan groeien deze winter ;)
pi_103027498
k heb nog niet bijgelezen.. alleen de laatste twee over skipakken:

dan kom ik toch weer ff spammen :@ : ik heb een h&m skipak (helaas zonder capuchon) gevonden bij de kringloop, bijna nieuw, 5 euro :P ^O^
wel maat 92.. dus ws veuls te groot ..
@meimeltje zullen we deze ruilen, doe jij de capuchon van die van jou op mijn skipak dat je dan voor Dyon gebruikt.. :P

edit: pics:

edit2: ik zal die kringloop ns in de gaten gaan houden, ik voorzie een handeltje in skipakken :7

[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 13-10-2011 08:23:06 ]
pi_103027588
@
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 07:40 schreef Poppejans het volgende:
Poep, wel bijvulling van de skipakken H&M maar de juiste maat helaas nog uitverkocht..
Poppejans: welke maat zoek jij?
pi_103027751
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:25 schreef Cooki het volgende:
@

[..]

Poppejans: welke maat zoek jij?
maat 92
dusse ik ben stikjaloers op jouw koopje!!!! Echt geluk man! Zoiets moet je net met megaveel geluk tegenaan lopen bij een kringloop

Meimeltje, ik bedoel die van de grote kleine jongetjesafdeling, die van 29,95 maar de maat92 is steeds uitverkocht.
Ik wil gewoon een skipak boehoee, dit was een betaalbare!
Op marktplaats vragen ze er gewoon gemiddeld 20 euro voor, das met verzendkosten ook al bijna30 euro, dikke doei
Ik had die babybroek die nu ook weer op de site staat, voor Wolf vorige winter in maat 80
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103028282
PJ als meimeltje niet wil ruilen }:| omdat
a) ze geen kringloopspul wil :P
b) 92 ook voor dyon te groot is -O-
mag je m hebben/lenen hoor *O*
kom je naar de meet op 5 nov? O+
anders geef ik m aan iemand mee! :Y
me love smileys :@ _O-
pi_103029626
Oh wat aardig! Dan zou ik hem meteen willen overkopen hoor! (ik kom niet naar de meet, moet werken helaas)
Maar ik denk dat ik erg pech heb en dat Meimeltje hem wil, want Dyon heeft dezelfde maat als Wolf -O-
pi_103030889
Joehoeeee hij was er nu ineens wel weer in mt92 :? die van 29,95
Heb hem nu met de kortingscodes en incl verzenden voor 22,36 *O* *O* *O* *O*
Twinkly, wellicht ook een tip voor jou? Dit is vrijwel altijd goedkoper dan een tweedehands v marktplaats
(zag in vraag&aanbod dat je ook een skipak zocht)
pi_103031109
Fijn joh! *O*
pi_103031561
Cooki, ik zit nu op mn werk, maar ga vanavond de skipak bij Dyon even passen :D Op zicht valt die 86 volgens mij best groot, maar wie weet is hij ineens behoorlijk gegroeid :P

Even een foto via google, maar het is deze:

PJ, wat fijn dat hij er nu wel was!!!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:10:57 #287
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_103034395
Kiek dan, hotpants!

O+
pi_103034460
TM, te cute!!! O+
pi_103038570
ooh wat een leuk setje zo bij elkaar TM! O+ O+ O+
Mag ik dibsen v als ik zwanger raak van een meisje? uiltjes O+
Of bewaar je alles zelf nog
pi_103038591
Ow TM, wat een dotje O+ O+

Senna's Lindex vestje:

En omdat ze er net zo mooi voor poseerde:

[ Bericht 30% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:56:23 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103042671
Saar O+ * geef maar hier tm!* waar komt dat über gave shirt vandaan?

Ach Senna, wat een heuse kleuter ben je!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103044299
Oh boy... :') ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding :@ ik dacht dat dat vanaf maat 92 was, maar het is hoofdzakelijk 80 :X en haar kast is nu aardig vol (en er is nog e.e.a. onderweg...)

Ze heeft nu zelfs welgeteld 5 jassen :X een hoppediz fleecepak en een skipak :@
pi_103044518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
Oh boy... :') ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding :@ ik dacht dat dat vanaf maat 92 was, maar het is hoofdzakelijk 80 :X en haar kast is nu aardig vol (en er is nog e.e.a. onderweg...)

i knooooooooow how you feel

ik kwam er ook achter dat elin 7 jassen ;') heeft en dan heb ik de regenjasjes en capes nog niet meegerekend
pi_103044735
quote:

uitverkoop op v&a? *)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103045073
Die kleurtjes staan Senna goed!!

Cooki, ik heb net snel even het skipak gepast en volgens mij komt hij er de winter nog wel mee door. Je hebt zo te lezen al genoeg andere gegadigden :D

Dyon wilde hm alleen liever niet aan :P

pi_103045349
Ik ga eens kijken op H&M of dat skipak er nog is ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:50:07 #297
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103045604
quote:

:') En je was zo goed bezig met je afkickprogramma! Gewoon doorgaan(Zo jammer dat ik een jongetje heb...)

Vanochtend nog een romper gekocht voor Nathan in 86/92. Ik kom erachter dat ik een paar nijntje artikelen best leuk vind (zoals romper, pyjama, shirt).

Aangezien ze 80cm is is maat 80 nu logischerwijs te klein.

TM en Senna O+

Arme Dyon, het is ook nog geen winter!
pi_103045694
Gelukt!

Overall 22,46 29,95

*O*
pi_103046026
verkeerde topic: H&M skipak te bewonderen in vraag en aanbod...
nou ok omdat jullie zo aandringen :P een spoiler met quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahgossie... maar toch bedankt voor het passen Dyon O+ :*

OK, dan in de aanbieding:
HM Skipak maat 92 zonder capuchon :N (op te lossen door een andere capuchon ve winterjas af te frotten :Y) )
bij kringloop gekocht voor 5 euro...

dus voor 5 euro mag de liefhebber m hebben
(afhalen in limland, doorgeven op meet of verzenden voor eigen rekening)

voor lucas ga ik op zoek naar een mt86 :Y (deze was meer dan veul te groot) -O-

feuteuaus:

donderdag 13 oktober 2011 @ 19:08:16 #300
48000 Vlinder
Vlinder
pi_103046274
Ik heb een probleem, Rienk loopt overdag op sokken, atthans, 10 minuten en daarna gaan ze uit om de rest van de dag op blote pootjes rond te rennen O+
Nu wordt het straks kouder en voor die dagen zoek ik warme sloffen, die zo lekker zitten dat hij ze niet uit wil.

Hij heeft wel soksloffen, maar die trekt hij gelijk (huilend) uit :@ Schoenen laat hij wel zitten, want die krijgt hij niet uit. Maar daar ben ik zelf weer geen voorstander van.

Hebben jullie tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')