is dat de romper of het truitje? die had ik gisteren in mn handen voor elinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef becky27 het volgende:
Lex, dat pakje haha. Lief!!
Ik heb toch nog even geh&md...
crapy foto, zondag inclusief kind op de foto
[ afbeelding ]
Het shirtje bedoel je? Ook nog in het paars:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef miss_sly het volgende:
Die vind ik ook erg leuk, BeckyIs die er ook in andere kleuren>?
Grappigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Poppejans het volgende:
oooh KD *smelt*![]()
![]()
een helemaal kloppend setje heeft hij zo aan
En op deze foto's heeft hij exact Elins gezicht!
*RAMMELDEKLEPPER DE RAMMELBAM*
En ik kom toch terug op mijn uitspraak dat ik niet zo van jumpsuits ben.Bij die echte mini's is het toch wel heeeeel schetig.
Die nieuwe die Spewey(?) liet zien met dierenkop![]()
die heb ik voor mn kleine!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef becky27 het volgende:
Dat is het rompertje met die vogeltjes, waarom kan ik dat soort dingen nou nooit vinden op de h&m-site.
Deze dan wel:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D28%2095802%2011011%2074%202464%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ze hebben er hele mooie shirts van in grotere maten, beetje ballonmodelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
die heb ik voor mn kleine!Ik vind het zo'n lief ding <3 ze vallen idd erg smal en blijven mooi in model in de was.
zijn ze er ook in maten groter dan 86 dan?
Mrien je plaatjes zijn wat klein maar voor zover ik kan zien erg leuk spul!
Ik ben gister eindelijk geslaagd voor een wintermuts.... bij de action
precies wat ik zocht, mét oorflappen, loeiwarm, eventueel vast te maken en nog een beetje hip.zal straks ff n foto maken.
ze gaan steeds meer op pyama's lijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Grappigik hou vreselijk van jumpsuits, maar merk dat ik ze Leia steeds minder aantrek... Nu ze groter wordt staat het toch anders ofzo
(thuis heeft ze ze wel vaak aan hoor, lekker lijkt het me zitten bij het rondscharrelen in huis
maar als we ergens heen gaan steeds minder... terwijl ik ze haar voorheen zo goed als altijd aantrok!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |