is dat de romper of het truitje? die had ik gisteren in mn handen voor elinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef becky27 het volgende:
Lex, dat pakje haha. Lief!!
Ik heb toch nog even geh&md...
crapy foto, zondag inclusief kind op de foto
[ afbeelding ]
Het shirtje bedoel je? Ook nog in het paars:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef miss_sly het volgende:
Die vind ik ook erg leuk, BeckyIs die er ook in andere kleuren>?
Grappigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Poppejans het volgende:
oooh KD *smelt*![]()
![]()
een helemaal kloppend setje heeft hij zo aan
En op deze foto's heeft hij exact Elins gezicht!
*RAMMELDEKLEPPER DE RAMMELBAM*
En ik kom toch terug op mijn uitspraak dat ik niet zo van jumpsuits ben.Bij die echte mini's is het toch wel heeeeel schetig.
Die nieuwe die Spewey(?) liet zien met dierenkop![]()
die heb ik voor mn kleine!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef becky27 het volgende:
Dat is het rompertje met die vogeltjes, waarom kan ik dat soort dingen nou nooit vinden op de h&m-site.
Deze dan wel:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D28%2095802%2011011%2074%202464%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ze hebben er hele mooie shirts van in grotere maten, beetje ballonmodelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
die heb ik voor mn kleine!Ik vind het zo'n lief ding <3 ze vallen idd erg smal en blijven mooi in model in de was.
zijn ze er ook in maten groter dan 86 dan?
Mrien je plaatjes zijn wat klein maar voor zover ik kan zien erg leuk spul!
Ik ben gister eindelijk geslaagd voor een wintermuts.... bij de action
precies wat ik zocht, mét oorflappen, loeiwarm, eventueel vast te maken en nog een beetje hip.zal straks ff n foto maken.
ze gaan steeds meer op pyama's lijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Grappigik hou vreselijk van jumpsuits, maar merk dat ik ze Leia steeds minder aantrek... Nu ze groter wordt staat het toch anders ofzo
(thuis heeft ze ze wel vaak aan hoor, lekker lijkt het me zitten bij het rondscharrelen in huis
maar als we ergens heen gaan steeds minder... terwijl ik ze haar voorheen zo goed als altijd aantrok!)
oh leuk! die heb ik helemaal nog niet gezien. Die effen bedoel je toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze hebben er hele mooie shirts van in grotere maten, beetje ballonmodel
ik herinner me ook zoiets jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Volgens mij heeft Elin van KD die leuke leren jas van WE.
Bij de prenatal. Totaal niet wat ik zocht maar superlief en ze is zelf al verliefd op de bollen die eraan hangen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:57 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gister eindelijk geslaagd voor een wintermuts.... bij de action
precies wat ik zocht, mét oorflappen, loeiwarm, eventueel vast te maken en nog een beetje hip.zal straks ff n foto maken.
Ik ben ook aan het wachten of iemand hem hier al heeftquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wie had er nou het skipak van de H&M al binnen? Ik ben benieuwd hoe die valt. Heb nu een 92 en 98 in mn mandje zitten. Ik wil er het liefst 1 die hij volgend jaar ook nog past, dus mag wel wat te groot vallen aangezien hij die 86 die hij nu heeft ook nog even past. Ben alleen bang dat hij die in januari niet meer past en dan zul je zien dat er dan juist sneeuw ligt.
Deze dus:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92575 09090 74 5672 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja maat 98 wordt hier dus ook ws vanavond in behandeling genomen en morgen verstuurd. Wil het dus nu weten omdat ik hm anders nog kan cancellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het wachten of iemand hem hier al heeftEn anders wordt hij (als alles goed gaat bij H&M) deze week bezorgd.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die vent van mij begon opeens te piepen over Puck zijn Aapies![]()
Ze zouden niet hip zijn en er zit geen model in. Ik heb hem verteld dat hij zelf niet hip is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief vond ze - surprise, surprise - gay.
deze posts stonden in een andere volgorde, maar andersquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:47 schreef Poppejans het volgende:
Meimel, ik had dat H&M skipak weer afgezegd omdat ik nu die van elCooki overkoop![]()
Claudia, Spewey is door Ranja een groot-afnemer van dierenshirtsquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben voor Ivan op zoek naar shirts met dieren erop. Hij wil niks anders meer aan.
Kleertjes.com en het grijze vestje is van de zeeman. Niet helemaal mijn smaak maar wel warm.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Goede tip, eens neuzen bij WE. Die maten beginnen ook wel te passen intussen. Ik vind die muts echt heel leuk
Die van je grote ook, mignonne
Goede buit, F_R, waar ben je geweest?
92quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz nu twijfel ik nog steeds over dat skipak. Wel of niet doen en zoja maat 92 of 98....
Maar als ik het niet doe en hij gaat toch uit die 86 groeien heb ik natuurlijk enorm spijt...
Ik zie nu je vraag pas.........mooi weer, wandelen etc;)quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz nu twijfel ik nog steeds over dat skipak. Wel of niet doen en zoja maat 92 of 98....
Maar als ik het niet doe en hij gaat toch uit die 86 groeien heb ik natuurlijk enorm spijt...
Ik heb destijds op Marktplaats gezocht op leeuw, tijger, olifant, aap, hond, pinguin, en wat ik nog meer aan dieren kon bedenken. H&M heeft vaak wel dierendingen, Primark, Lipfish (natuurlijk), Smafolk, Duns, Urban Elk, Ej sikke lej.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben voor Ivan op zoek naar shirts met dieren erop. Hij wil niks anders meer aan.
Even aanvullen :quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb destijds op Marktplaats gezocht op leeuw, tijger, olifant, aap, hond, pinguin, en wat ik nog meer aan dieren kon bedenken. H&M heeft vaak wel dierendingen, Primark, Lipfish (natuurlijk), Smafolk, Duns, Urban Elk, Ej sikke lej.
Ja, sowieso flash sale. Ik ga even kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef becky27 het volgende:
skipakjes voor de helft van de prijs bij DPAM (tot 12 maanden volgens mij)
[ afbeelding ]
Ik vind 'm ook heel leuk Twinkly!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Twinkly het volgende:
Wanneer gaat iemand deze nou eens kopen voor haar dochter, ik vind 'm zo leuk!
[ afbeelding ]
Ik ook! Echt een gaaf ding!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook heel leuk Twinkly!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef pessie het volgende:
Zou breien moeilijk zijn? Lijkt me wel wat een zelfgemaakt kabeltrui voor Nathan
omdat jij later kleinkindjes krijgt die een kabeltrui willen van omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die heb ik dus voor elin gekocht en teruggebracht, de pasvorm was zo raarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Wolf!Lekker warm!
Ik heb net bij Zeeman een okergeel basic vestje op de kop getikt. Leuk!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat jij later kleinkindjes krijgt die een kabeltrui willen van oma
een isabeauggelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
haha hopen dat isabeautje een isabeauggel heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |