oh leuk! die heb ik helemaal nog niet gezien. Die effen bedoel je toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze hebben er hele mooie shirts van in grotere maten, beetje ballonmodel
ik herinner me ook zoiets jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Volgens mij heeft Elin van KD die leuke leren jas van WE.
Bij de prenatal. Totaal niet wat ik zocht maar superlief en ze is zelf al verliefd op de bollen die eraan hangen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:57 schreef mignonne het volgende:
Ik ben gister eindelijk geslaagd voor een wintermuts.... bij de action
precies wat ik zocht, mét oorflappen, loeiwarm, eventueel vast te maken en nog een beetje hip.zal straks ff n foto maken.
Ik ben ook aan het wachten of iemand hem hier al heeftquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:10 schreef Meimeltje het volgende:
Wie had er nou het skipak van de H&M al binnen? Ik ben benieuwd hoe die valt. Heb nu een 92 en 98 in mn mandje zitten. Ik wil er het liefst 1 die hij volgend jaar ook nog past, dus mag wel wat te groot vallen aangezien hij die 86 die hij nu heeft ook nog even past. Ben alleen bang dat hij die in januari niet meer past en dan zul je zien dat er dan juist sneeuw ligt.
Deze dus:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92575 09090 74 5672 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja maat 98 wordt hier dus ook ws vanavond in behandeling genomen en morgen verstuurd. Wil het dus nu weten omdat ik hm anders nog kan cancellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het wachten of iemand hem hier al heeftEn anders wordt hij (als alles goed gaat bij H&M) deze week bezorgd.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die vent van mij begon opeens te piepen over Puck zijn Aapies![]()
Ze zouden niet hip zijn en er zit geen model in. Ik heb hem verteld dat hij zelf niet hip is![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |