Ik voorzie weer nieuwe rellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef happyme28 het volgende:
De kinderkleertjes topic reeks is erg populair het laatste jaar, misschien iets van een Fashionista Award, welke OUD-er kleed zijn kind het leukst, liefst, creatiefst, modieus etc. of juist in de categorie De kinderen: welk kind ziet er altijd het leukst, liefst, creatiefs, modieus etc. uit?
Handige Harry staat toch in creatief en gaat toch over de meest creatieve OUDer en niet over de kinderen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Welke mis jij dan, KD? Ik kan me niet echt bedenken wat er mist, terwijl ik wel het idee heb dat er misschien een aantal anders moeten/kunnen
In categorie 'de kinderen' heb ik overiens niet zo veel met de handige harry-award, ik kan me nooit bedenken welk kindje daarvoor in aanmerking komt, zoveel knutsels e.d. Van de kinders posten we niet, toch? Of mis ik daar iets?
Creatiefste type bedoel ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef Chan het volgende:
[..]
Handige Harry staat toch in creatief en gaat toch over de meest creatieve OUDer en niet over de kinderen?
+1 Dat vind ik ook wel een leuk idee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef happyme28 het volgende:
De kinderkleertjes topic reeks is erg populair het laatste jaar, misschien iets van een Fashionista Award, welke OUD-er kleed zijn kind het leukst, liefst, creatiefst, modieus etc. of juist in de categorie De kinderen: welk kind ziet er altijd het leukst, liefst, creatiefs, modieus etc. uit?
Moet je wel foto's posten, anders komt het nog steeds niet goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef Chan het volgende:
[..]
Oh die! *gauw koekjes gaat bakken met Timo*
Mogen we al nominerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
De jij-had-je-benen-bij-elkaar-moeten-houden award. Lijkt mij een prima begin voor een rel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
De jij-had-je-benen-bij-elkaar-moeten-houden award. Lijkt mij een prima begin voor een rel.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
ja, ik weet er 1, wel meerdere malen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
alle kinderen zijn handig op hun eigen manierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Welke mis jij dan, KD? Ik kan me niet echt bedenken wat er mist, terwijl ik wel het idee heb dat er misschien een aantal anders moeten/kunnen
In categorie 'de kinderen' heb ik overiens niet zo veel met de handige harry-award, ik kan me nooit bedenken welk kindje daarvoor in aanmerking komt, zoveel knutsels e.d. Van de kinders posten we niet, toch? Of mis ik daar iets?
Oeh rellen!!
Oeh rellen!!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
en als aanvulling bijv
de fokMilf
de stoerste moeder
Het mooiste/leukste kind (omdat iedereen wel een voorkeur heeft naast zijn eigen kind)
De jijbenthierookaltijdAward
- een award om even bij stil te staan
(een aanvulling op zwangerschap met een sterretje)
welke 3 users neem je mee naar een eiland award.
(om de verbanden in de kliekjes uit te zoeken)
de vraagbaakaward (wie vrag je om raad of hulp?)
de zeuraward (wie vraagt de stomste mafste en raarste vragen)
Nou, dan nomineer je toch stiekem dat kind waarvan je denkt...hmmm eigenlijk is die best wel mislukt, maar dat kan ik natuurlijk niet hardop zeggen/typenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Het mooiste/leukste kind hoeft voor mij niet eigenlijk. Daar krijg ik zo'n peagentgevoel van! Waarschijnlijk ben ik te D66 voor dat soort dingen. Alle kinderen zijn leuk, schattig, mooi en weet ik wat. Maar goed, als iedereen daar voor is sla ik die wel gewoon over met stemmen
*foto's zoeken gaat van buurjongens*
Haha dus als een kind straks genomineerd is gaan de moeders helemaal denken waarom. Is ie nou mislukt of gewoon echt leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, dan nomineer je toch stiekem dat kind waarvan je denkt...hmmm eigenlijk is die best wel mislukt, maar dat kan ik natuurlijk niet hardop zeggen/typen
Precies. Tenzij de moeder een bord voor dr kop heeft en denkt...zie je we dat hij de knapste van heel Fok! isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:51 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha dus als een kind straks genomineerd is gaan de moeders helemaal denken waarom. Is ie nou mislukt of gewoon echt leuk
Ja, soms duurt dat alleen wat langerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, de meesten moeten toch gewoon even uitdeuken en ontkreuken?
+1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, soms duurt dat alleen wat langer
eerlijk is eerlijk, ik vind mijn kindjes bloedmooimaar als ik babyfotos terug kijk dan denk ik....damn, toch niet zo mooi als ik dacht, liefde maakt echt blind
![]()
o ik was eigenlijk voor elin aan t lobbyénquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja, dat mag, en het is ook een schattig jongetje. Maar dat samen met het feit dat KD het oppert vind ik al minder tevallig
Dat is natuurlijk altijd leuk, maar het is natuurlijk niet leuk als er dadelijk misschien kindjes helemaal niet genoemd worden. En dat gaat gebeuren natuuriljk. Terwijl die kinderen niet minder leuk, mooi, schattig, geweldig, etc. zijn, toch? Ook al heb ik ook zo mijn favo's, ik denk dat ik die categorie niet in ga vullenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dus niet eenverkiezing, maar het is toch leuk om te horen dat iemand juist jouw kleintje leuk vindt
Je hebt ook mensen, zoals ikzelf, die geen fotos van haar kinderen op fok! zet. Dus tja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd leuk, maar het is natuurlijk niet leuk als er dadelijk misschien kindjes helemaal niet genoemd worden. En dat gaat gebeuren natuuriljk. Terwijl die kinderen niet minder leuk, mooi, schattig, geweldig, etc. zijn, toch? Ook al heb ik ook zo mijn favo's, ik denk dat ik die categorie niet in ga vullen
Ik heb geen kleintjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o ik was eigenlijk voor elin aan t lobbyén
maar ik bedoel, iedereen heeft wel andere favo's
ik heb de afgelopen jaren er ook bijgezet dat ik fan ben van anna van memmel bijv. eskimomeisje
en anderen weer van amelie en euh al die poppige dreumesjochiesvan die bollies.
dus niet eenverkiezing, maar het is toch leuk om te horen dat iemand juist jouw kleintje leuk vindt
Ach, maar zo is het ook met kindernamen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb geen kleintje![]()
Nou weet je, tuurlijk is het leuk dat iemand je kind leuk/mooi/knap vind. Maar eigenlijk is het ook erg onbelangrijk. Ik vind mijn kinderen de mooiste leukste meest geweldige kinderen die er zijn. Ongeacht wat een ander er van vind.
Ik vind het vervelend om vast te laten leggen dat kindje A de állerleukste is, want ze zijn allemaal gewoon leuk. Of minder leuk.
Ik vind het niet leuk omdat het een oordeel is over iemands persoon, in plaats van iemands eigenschappen? kan het niet helemaal uitleggen.
Maar zeg ik, als iedereen voor is dan sla ik m wel gewoon over met stemmen.
Maar dat is toch heel iets anders en staat hier los van?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, maar zo is het ook met kindernamen.
Laatst waren er 2 kindjes op dezelfde dag geboren.
En het ging zo van..
A. gefeliciteerd met B, wat een mooie naam
C. jij ook gefeliciteerd met D.
D. had dus niet zo'n leuke naam, wat dus ook direct duidelijk wordt in zo'n post. En het waren meerdere mensen die zo gereageerd hadden.
Wel als het in een-en-dezelfde post staat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel iets anders en staat hier los van?
Het is netjes dat er gewoon normaal gefeliciteerd wordt, smaken verschillen en je hóeft niets te zzeggen over een naam als je die niet mooi vindt, en evengoed mág je het natuurlijk wel gewoon zeggen als je een naam wel mooi vindt.
Ik vind dat wel iets heel anders dan 1 kindje nomineren voor een award als het allerleukste kind van heel fok.
En politiek-correct of niet, ik ben ook niet zo'n heel erge fan van die award, al was het maar omdat ik vind dat het er niet toe zou moeten doen of een ander jouw kind ook mooi vindt. ík vind ze mooi en das t belangrijkst.
okay.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel als het in een-en-dezelfde post staat.
Zeg dan gewoon, beide gefeliciteerd.
Geeft toch niet dat we daar anders over denken. Ik had alleen zoiets van. Hmmm best raar om dat in een en dezelfde post te zetten. Ik wil de best de betreffende posts opzoeken en naar je pmmen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay.
nja ben ik niet echt met je eens eigk. Ik vind dat er best gewoon ruimte kan zijn voor je eigen mening, je kunt best zeggen dat je een naam mooi vindt en dat verplicht je niet om een andere naam dan ook mooi te noemen of om dan niets te mogen zeggen van die mooie naam.
Alleen een hele award te gaan hangen aan zoiets wat buiten het kind zelf staat vind ik too much.
Oh verkapte je hebt een dikke nek post !!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:03 schreef k_i_m het volgende:
Alleen als je parelketting te strak zit.
Welneequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geeft toch niet dat we daar anders over denken. Ik had alleen zoiets van. Hmmm best raar om dat in een en dezelfde post te zetten. Ik wil de best de betreffende posts opzoeken en naar je pmmen.
Over die award ben ik het gewoon met je eens.
Ja HEY! dát had ik nog niet bedacht!! en door jou denk ik dat nu wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh verkapte je hebt een dikke nek post !!!
Ik zou het niet pikken buuf
Ik heb geen nek of hals, mijn hoofd loopt direct over in mijn schouders. Ja, ziet er heel raar uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja HEY! dát had ik nog niet bedacht!! en door jou denk ik dat nu wel.![]()
-1 Amaranta
*notities maakt*
Weet niet. Volgens ziet dat er wel kek uit bij mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoe kom jij weg met een broekrok?
Deze vind ik heel erg leuk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
en als aanvulling bijv
welke 3 users neem je mee naar een eiland award.
(om de verbanden in de kliekjes uit te zoeken)
Dan zien we je ware aard naar boven komen als je keuzes moet maken. Wie ga jij zomaar laten vallen huh?quote:
Dat heeft pas relpotentiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
De fok-zou-zoveel-leuker-zijn-zonder-jou award?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
deze, en de jij had je benen bij elkaar moeten houden award gaan vast naar mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
das te veel eer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
deze, en de jij had je benen bij elkaar moeten houden award gaan vast naar mij
zo beter?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:05 schreef Meimeltje het volgende:
Maar dan worden de mama's met zoontjes achtergesteld
dat zag ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
-edit-
Maakt ik bijna mijn ondertitel waar!
neuj da klopt... ik ga ff naar TL (terrorlucas)quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef Prachtig_kep_Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar er stond niet 1-op-1 wie ik ben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
alle kinderen zijn handig op hun eigen manier
ik mis nog de fok MILF (de tette van fief)..en ehm nog wat allround..ik zal ze binnenkort eens opperen
Niets mis met je tieten..quote:
Eerst pic!quote:
OMG, zo erg?quote:
Je verwart nu je kont met je tieten...quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Ssserpente het volgende:
De tieten an sich niet. Maar dat háár!
Als de wraps er in blijven moeten we ook een mooiste kinderwagen award (of meeste kinderwagens awardquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:30 schreef _evenstar_ het volgende:
IddIk zeg ga ervoor !
En de wrap mag er van mij bij , Maar in het kader van zoveelste BV discussie zoals pas weer.. Waarom dat wel en niet een voor allergiekindjes/ouders , rapleyers, kunstvoeding etc. ?
ja we nomineren allemaal wickiequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Als de wraps er in blijven moeten we ook een mooiste kinderwagen award (of meeste kinderwagens award) (ik weet wel wie de mooiste kinderwagen award wint!
)
En bv-award mag er in blijven van mij, ik wil iemand nomineren!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ipv vergulde tepelschijf iets van situaties met een sterretje
zoals wicks met BV de kindjes met allergie.. of bar met Roy etc.. maar hoe samen te vatten in een award?
??quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:37 schreef DJMO het volgende:
tepelschijf zou kunnen vallen onder ouder met 't meeste doorzettingsvermogen?
Die dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Of is het oude beter? Is ook prima dan gooien we die de lucht in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |