Ik voorzie weer nieuwe rellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef happyme28 het volgende:
De kinderkleertjes topic reeks is erg populair het laatste jaar, misschien iets van een Fashionista Award, welke OUD-er kleed zijn kind het leukst, liefst, creatiefst, modieus etc. of juist in de categorie De kinderen: welk kind ziet er altijd het leukst, liefst, creatiefs, modieus etc. uit?
Handige Harry staat toch in creatief en gaat toch over de meest creatieve OUDer en niet over de kinderen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Welke mis jij dan, KD? Ik kan me niet echt bedenken wat er mist, terwijl ik wel het idee heb dat er misschien een aantal anders moeten/kunnen
In categorie 'de kinderen' heb ik overiens niet zo veel met de handige harry-award, ik kan me nooit bedenken welk kindje daarvoor in aanmerking komt, zoveel knutsels e.d. Van de kinders posten we niet, toch? Of mis ik daar iets?
Creatiefste type bedoel ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef Chan het volgende:
[..]
Handige Harry staat toch in creatief en gaat toch over de meest creatieve OUDer en niet over de kinderen?
+1 Dat vind ik ook wel een leuk idee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef happyme28 het volgende:
De kinderkleertjes topic reeks is erg populair het laatste jaar, misschien iets van een Fashionista Award, welke OUD-er kleed zijn kind het leukst, liefst, creatiefst, modieus etc. of juist in de categorie De kinderen: welk kind ziet er altijd het leukst, liefst, creatiefs, modieus etc. uit?
Moet je wel foto's posten, anders komt het nog steeds niet goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef Chan het volgende:
[..]
Oh die! *gauw koekjes gaat bakken met Timo*
Mogen we al nominerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
De jij-had-je-benen-bij-elkaar-moeten-houden award. Lijkt mij een prima begin voor een rel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
De jij-had-je-benen-bij-elkaar-moeten-houden award. Lijkt mij een prima begin voor een rel.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
ja, ik weet er 1, wel meerdere malen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Oeh rellen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |