quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief vond ze - surprise, surprise - gay.
deze posts stonden in een andere volgorde, maar andersquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:47 schreef Poppejans het volgende:
Meimel, ik had dat H&M skipak weer afgezegd omdat ik nu die van elCooki overkoop![]()
Claudia, Spewey is door Ranja een groot-afnemer van dierenshirtsquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben voor Ivan op zoek naar shirts met dieren erop. Hij wil niks anders meer aan.
Kleertjes.com en het grijze vestje is van de zeeman. Niet helemaal mijn smaak maar wel warm.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Goede tip, eens neuzen bij WE. Die maten beginnen ook wel te passen intussen. Ik vind die muts echt heel leuk
Die van je grote ook, mignonne
Goede buit, F_R, waar ben je geweest?
92quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz nu twijfel ik nog steeds over dat skipak. Wel of niet doen en zoja maat 92 of 98....
Maar als ik het niet doe en hij gaat toch uit die 86 groeien heb ik natuurlijk enorm spijt...
Ik zie nu je vraag pas.........mooi weer, wandelen etc;)quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz nu twijfel ik nog steeds over dat skipak. Wel of niet doen en zoja maat 92 of 98....
Maar als ik het niet doe en hij gaat toch uit die 86 groeien heb ik natuurlijk enorm spijt...
Ik heb destijds op Marktplaats gezocht op leeuw, tijger, olifant, aap, hond, pinguin, en wat ik nog meer aan dieren kon bedenken. H&M heeft vaak wel dierendingen, Primark, Lipfish (natuurlijk), Smafolk, Duns, Urban Elk, Ej sikke lej.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ben voor Ivan op zoek naar shirts met dieren erop. Hij wil niks anders meer aan.
Even aanvullen :quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb destijds op Marktplaats gezocht op leeuw, tijger, olifant, aap, hond, pinguin, en wat ik nog meer aan dieren kon bedenken. H&M heeft vaak wel dierendingen, Primark, Lipfish (natuurlijk), Smafolk, Duns, Urban Elk, Ej sikke lej.
Ja, sowieso flash sale. Ik ga even kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef becky27 het volgende:
skipakjes voor de helft van de prijs bij DPAM (tot 12 maanden volgens mij)
[ afbeelding ]
Ik vind 'm ook heel leuk Twinkly!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Twinkly het volgende:
Wanneer gaat iemand deze nou eens kopen voor haar dochter, ik vind 'm zo leuk!
[ afbeelding ]
Ik ook! Echt een gaaf ding!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook heel leuk Twinkly!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef pessie het volgende:
Zou breien moeilijk zijn? Lijkt me wel wat een zelfgemaakt kabeltrui voor Nathan
omdat jij later kleinkindjes krijgt die een kabeltrui willen van omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die heb ik dus voor elin gekocht en teruggebracht, de pasvorm was zo raarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Wolf!Lekker warm!
Ik heb net bij Zeeman een okergeel basic vestje op de kop getikt. Leuk!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat jij later kleinkindjes krijgt die een kabeltrui willen van oma
een isabeauggelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
haha hopen dat isabeautje een isabeauggel heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |