had ikook met ide code gekocht, de rest was gewoon normale rpijs)
 had ikook met ide code gekocht, de rest was gewoon normale rpijs)

quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:23 schreef Poppejans het volgende:
ooh wat een leuk setje zo bij elkaar TM!

Mag ik dibsen v als ik zwanger raak van een meisje? uiltjes
Of bewaar je alles zelf nog

(januari) en we doen alles straks in 1x weg als we (ik en mijn twee zusjes) 'uitgekinderd' zijn (gezin van zusje 1 is nu compleet, die van zusje 2 is in januari/februari compleet en hopelijk komt er bij ons ook ooit nog een klein purkje bij
 (januari) en we doen alles straks in 1x weg als we (ik en mijn twee zusjes) 'uitgekinderd' zijn (gezin van zusje 1 is nu compleet, die van zusje 2 is in januari/februari compleet en hopelijk komt er bij ons ook ooit nog een klein purkje bij   ).
).   .
 .

zo de jongensversie was eind oktober begin november!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Fannetje het volgende:
beschikbaarheid: 5-9 december... zo, dat duurt nog ff zeg.... hopelijk valt er eerder geen sneeuw dan

In de winkel hebben ze wel meer, ook donkerblauw en groen heb ik gezien.. (en oranje geloof ik)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Maar die hebben volgens mij voornamelijk wit en roze of een combi van die twee. Heb al wat ondergoed van Hema, maar dat ik zoek dus nu andere kleuren.

dat heb ik een keer gedaan ja, alleen maar alles van Claesen's gekocht.quote:

Ik had twee setjes meegebracht maat 92 en 98 omdat hij er niet bij was ik en twijfelde tussen die maten, vorige keer heb ik er ook al op midgepakt dus nu allebei mee. Na heel veel moeite en wat omkoperij heeft hij het gepast. Mannen
  Ik had twee setjes meegebracht maat 92 en 98 omdat hij er niet bij was ik en twijfelde tussen die maten, vorige keer heb ik er ook al op midgepakt dus nu allebei mee. Na heel veel moeite en wat omkoperij heeft hij het gepast. Mannen   Vandaag even die andere weer terugbrengen.
 Vandaag even die andere weer terugbrengen. 

(beetje onduidelijk zo, maar meneer staat niet echt stil ofzo)
 (beetje onduidelijk zo, maar meneer staat niet echt stil ofzo) 

uhuh beide!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Leuk KD! Die rechter lijkt op het appelpakje wat ik heb!
Is hij van de H&M?

2008 pakkiesquote:

Goh Sonnetje, staat ie niet stil ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en Floris in Lindex. Die kleur staat m nog ook! Broekje is ook zo leuk(beetje onduidelijk zo, maar meneer staat niet echt stil ofzo)
[ afbeelding ]
 herkenbaar gheghe! Staat je goed Floris!
  herkenbaar gheghe! Staat je goed Floris!   

ej sikke lej. emilea.bequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
KD, waar heb jij dat ooievaarspakje gehaald dat Lex aanhad na z'n geboorte?

22 eur ipv 44
 22 eur ipv 44 

FOTO!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb 4 pakjes klaarliggen die meegaan naar het ziekenhuis. Waarvan 1 'eerste' pakje zal zijn.
Ik heb een Noppies setje met muts en slofjes als 'eerste pakje'
Een Hema set met muts en slofjes,
Een Fries "Us moai jonkje" truitje met een broekje
en een Noppies jumpsuitje.
Moet genoeg zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |