quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:16 schreef pessie het volgende:
Nieuw topic![]()
Orea, als een man het mee vind vallen is er ruimte voor meer, toch?
Klinkt als floris zn kastquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:23 schreef Orea het volgende:
[..]jij kent duidelijk mijn man niet.. eigenlijk betekent het dat het nóg veel erger is geweest
maar het is echt genoeg.. ik geloof dat ik haar hem nu 2 keer per dag iets nieuws aan kan trekken en dan 3 weken niet hoef te wassen
![]()
Nu maar hopen dat ze eens een jaartje in dezelfde maat blijft! Ze is al hard genoeg gegaan
Ik vind tot nu toe A@pies nog steeds het fijnstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef Vlindur het volgende:
Aapies dus.![]()
Morgen even voetjes meten. Qua schoenmaat heeft hij nu 21.
In de mijne ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef bodpa09 het volgende:
Nog steeds geen Lindex in mijn brievenbus.
Ja paar dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef Keshet het volgende:
Orea, doe je nog dingen in 80 (/86) weg?![]()
Vlindur, zou het broekje dat je zoekt nog in winkels kunnen hangen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:40 schreef Keshet het volgende:
Spewey, heb je nog foto's van het blommekesbroekje? Ik heb er zo'n heimwei naar.![]()
![]()
serieus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Spewey het volgende:
Son, ik ga je even pm'n want volgens track & trace is hij afgeleverd?
hoe dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb net deze besteld voor Lotte
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091720%2059013%2074%205415%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dankzij de kortingscode's voor maar ¤14,87 inclusief verzenden
Die is leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Rixtje het volgende:
Ik heb net deze besteld voor Lotte
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091720%2059013%2074%205415%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dankzij de kortingscode's voor maar ¤14,87 inclusief verzenden
ja, dat ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef Rixtje het volgende:
Ach en als het net zo wordt als de zomer dan kunnen ze de zomerkleding in de winter aanElk nadeel heeft zijn voordeel!
Ik denk het niet Keshet.. Hij is van 2 jaar terug en 'hoorde' net als dat rode broekje bij dat appeltruitje. De andere 2 zijn er ook niet meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef Keshet het volgende:
Orea, doe je nog dingen in 80 (/86) weg?![]()
Vlindur, zou het broekje dat je zoekt nog in winkels kunnen hangen?
ik vind ze groot vallen, Evie zit in 92 inmiddels; en die gmkjurkjes zijn nog best ruim...alleen niet heel lang. En Evie heeft nogal lange benen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef becky27 het volgende:
ff vraagje, GMK vielen die jurkjes nou groot of klein. Noortje zit stevig in 80 en gaat stukje bij beetje over naar 86 maar 86/92 lijkt me zo groot.
Dank je meimel!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wil wel even voor je een grote tas op zn kop gaan gooien Vlindur, maar weet niet of ik dat broekje bewaard heb...en of het maat 56 was.
heul nieuwsgierig: hoe lang bewaar je al die spullekes? Ik breng t al heel snel weg... maar ms is er een goede reden om te bewaren? hier voor fok? do tell!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wil wel even voor je een grote tas op zn kop gaan gooien Vlindur, maar weet niet of ik dat broekje bewaard heb...en of het maat 56 was.
Heb hm helaas al weggedaan denk ik....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je meimel!
Ben ook wel geïnteresseerd in de rest van die inhoud!
Past Evie nog het skipak van de H&M maat 86?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vind ze groot vallen, Evie zit in 92 inmiddels; en die gmkjurkjes zijn nog best ruim...alleen niet heel lang. En Evie heeft nogal lange benen..
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Cooki het volgende:
ok volgende keer wacht ik 4 seconden langer en dan heb ik t antwoord al automagisch
Leuke dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heb hm helaas al weggedaan denk ik....
Qua kleine maatjes heb ik niet veel meer. Ben er nu wel achterkomen dat ik echt alles eens een keer naar een kinderkledingbeurs of iets dergelijks moet brengen.
Zoek je nog iets specifieks?
Die had ik geloof ik sowieso niet in de kleinste maatjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Leuke dingen![]()
Geen polo's, wiebertuien en bloesjes!
Ohhh die 50 is dat op 1 artikel of op je hele bestelling? Of alleen op niet sale dingen??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Rixtje het volgende:
50 % korting = 8920
¤5,- korting = 1304
geen idee; nog niet gepast.. zal ik van het weekend eens proberen.. ben bang dat ie wel te kort gaat zijn..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Past Evie nog het skipak van de H&M maat 86?
Ik twijfel of ik toch niet alvast een 92 of zelfs 98 (kan hij hm volgend jaar ook aan) zal kopen voor de zekerheid (in de winter krijg je die dingen nergens meer).
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:23 schreef Poppejans het volgende:
ooh wat een leuk setje zo bij elkaar TM!![]()
![]()
![]()
Mag ik dibsen v als ik zwanger raak van een meisje? uiltjes![]()
Of bewaar je alles zelf nog
zo de jongensversie was eind oktober begin november!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Fannetje het volgende:
beschikbaarheid: 5-9 december... zo, dat duurt nog ff zeg.... hopelijk valt er eerder geen sneeuw dan
In de winkel hebben ze wel meer, ook donkerblauw en groen heb ik gezien.. (en oranje geloof ik)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Maar die hebben volgens mij voornamelijk wit en roze of een combi van die twee. Heb al wat ondergoed van Hema, maar dat ik zoek dus nu andere kleuren.
dat heb ik een keer gedaan ja, alleen maar alles van Claesen's gekocht.quote:
uhuh beide!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Leuk KD! Die rechter lijkt op het appelpakje wat ik heb!
Is hij van de H&M?
2008 pakkiesquote:
Goh Sonnetje, staat ie niet stil ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en Floris in Lindex. Die kleur staat m nog ook! Broekje is ook zo leuk(beetje onduidelijk zo, maar meneer staat niet echt stil ofzo)
[ afbeelding ]
ej sikke lej. emilea.bequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
KD, waar heb jij dat ooievaarspakje gehaald dat Lex aanhad na z'n geboorte?
FOTO!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb 4 pakjes klaarliggen die meegaan naar het ziekenhuis. Waarvan 1 'eerste' pakje zal zijn.
Ik heb een Noppies setje met muts en slofjes als 'eerste pakje'
Een Hema set met muts en slofjes,
Een Fries "Us moai jonkje" truitje met een broekje
en een Noppies jumpsuitje.
Moet genoeg zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |