en werden EKquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:27 schreef Szura het volgende:
Vrouwenhockeyploeg die de CT won zal wel genomineerd worden
Oh, je hebt de post gewijzigd
Dick Jaspersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef borisz het volgende:
Bij de heren zou ik het verder niet weten.
Ja een tweede plek op het WK kan Dex Elmont nog een nominatie opleveren. Maar Bob gaat winnen, kan niet anders lijkt me.
Zilver.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:55 schreef Szura het volgende:
Bas Verwijlen staat in de finale van het WK schermen op de degen
Dat is niet helemaal goed gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Szura het volgende:
Epke en Yuri kunnen nog een wereldtitel pakken
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:29 schreef Szura het volgende:
Oja, dat ook nog eens
Misschien dat de honkbalploeg nog flink kan gaan stunten op het WK.
een sarcastisch verrassend lijkt me?quote:
Johquote:Op zondag 27 november 2011 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
een sarcastisch verrassend lijkt me?
Aanvulling:quote:Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef franklop het volgende:
Overzicht (in bold mijn winnaars)
Sportvrouw:
- Ranomi Kromowidjojo
- Marianne Vos
- Ireen Wüst
Sportman
- Bas Verweijlen
- Bob de Jong
- Epke Zonderland
Sportploeg
- Shorttrackdames
- 4x100 meter estafettedames zwemmen
- Honkbalploeg
Coach van het jaar
- Roel Verweijlen
- Jacco Verhaeren
- Brian Farley
Valt weinig op af te dwingen dan, voor zover ik weet ook dit jaar weer geen wedstrijd verloren.quote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
Zou Esther Vergeer hem weer voor de miljoenste keer winnen?
zal ongetwijfeld het terugkomen van een hersenvliesontsteking meewegen, maar zoals ik al zei heeft Inge Dekker toch individueel al een betere prestatie behaald door goud te winnenquote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef borisz het volgende:
Nominatie van Ranomi snap ik niet helemaal.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld het terugkomen van een hersenvliesontsteking meewegen, maar zoals ik al zei heeft Inge Dekker toch individueel al een betere prestatie behaald door goud te winnen
Op de site van NOC*NSF kun je de juryrapporten lezen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld het terugkomen van een hersenvliesontsteking meewegen, maar zoals ik al zei heeft Inge Dekker toch individueel al een betere prestatie behaald door goud te winnen
quote:In juli 2011 is Ranomi Kromowidjojo (21) een van de zwemsters van het Nederlandse estafetteteam dat in Shanghai de wereldtitel prolongeert. Individueel pakt ze het zilver op de 50m vrij en het brons op de 100m vrij. Op de wereldkampioenschappen kortebaan eindigt ze eind 2010 driemaal op de hoogste trede van het ereschavot. Goud op de 50 vrij, de 100 vrij en natuurlijk ook weer de 4x100 m estafette.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef franklop het volgende:
ah natuurlijk prestaties vanaf 1 dec 2010 worden meegeteld, dat maakt de keuze boven Dekker wel logischer
Geen voetballers dis.quote:Op zondag 27 november 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
In de jury zitten
De vakjury die bepaald heeft wie de genomineerden zijn, bestaat uit de volgende personen:
• Pieter van den Hoogenband, winnaar Fanny Blankers-Koen award
• Leontien Zijlaard-van Moorsel, winnaar Fanny Blankers-Koen award
• Charles van Commenée, chef de mission Olympische Spelen Beijing 2008
• Henk Gemser, chef de mission Olympische Spelen Vancouver 2010
• Thea Limbach, chef de mission Paralympische Spelen Beijing 2008
• Joop Alberda, coach
• John Volkers, sportjournalist
• Ewoud van Winsen, sportjournalist
• Jeroen Bijl, manager Topsport NOC*NSF (voorzitter vakjury)
Waarom zou je Van Marwijk nominerenquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen voetballers dis.
Vandaar dat van Marwijk niet is genomineerd en één of andere schermcoach wel.
Die 'één of andere schermcoach' heeft zilver gewonnen op het WK, precies de prestatie waarvoor Van Marwijk vorig jaar de award kreeg.quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen voetballers dis.
Vandaar dat van Marwijk niet is genomineerd en één of andere schermcoach wel.
Feyenoord Europees Kampioen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ach slechter dan ooit met Edwin Jongejans die europees kampioen werd met het vanaf één meter duiken en de damesturnsters die brons wonnen en Feyenoord versloegen die europees kampioen werden zal het niet snel worden.
Hoewel ze me elk jaar weer verbazen.
Was Stehen Rooks nog vergeten die het werd boven van Basten in 88.
Voor het eerst i8n de historie Neerland nummer één op de wereldranglijst.quote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou je Van Marwijk nomineren
Voor het schijtvoetbal dat Oranje al tijden speelt?
De laatste wedstrijd werden ze overklast door Duitsland en niet alleen omdat die mannen er niet bij waren. Waarom durf je Van der Sar daar trouwens tussen te zettenquote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst i8n de historie Neerland nummer één op de wereldranglijst.
De laatste wedstrijd verloren ze omdat Sneijder, van der Sar, Robben en van Persie niet mededen.
Verklaar jij eens dan waarom er geen voetbaldeskundige in de jury zat.
De grootste sport in Nederland en de wereld.
Als je ziet met wat voor budget zij het moeten doen (vaak niet eens een budget) en wat voor tijd en energie zij erin moeten steken, vind ik het niet meer dan terecht dat zowel vader als zoon is genomineerd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd verloren ze omdat Sneijder, van der Sar, Robben en van Persie niet mededen.
Verklaar jij eens dan waarom er geen voetbaldeskundige in de jury zat.
Zijn zoon wordt een keer tweede op een groot toernooi als schermer en wordt gelijk genomineerd voor coach van het jaar.
één weekje in een ranglijst die niet zoveel voorsteld. Een maand later verloren ze kansloos van de nummer drie.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sar is al een paar jaar gestopt, waarom noem je die? En Sneijder deed gewoon mee.quote:De laatste wedstrijd verloren ze omdat Sneijder, van der Sar, Robben en van Persie niet mededen.
Geen sport in die zovaak in de prijzen is gevallen als voetbal.quote:Verklaar jij eens dan waarom er geen voetbaldeskundige in de jury zat.
Precies.. En er is dit jaar maar 1 coach en 1 ploeg die die prijs verdient vanwege een echt unieke prestatie: De honkbalploeg en de coach daarvan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef sportfreak het volgende:
Geen sport in die zovaak in de prijzen is gevallen als voetbal.
Ik bedoelde van der Vaart en natuurlijk net van der Sar.quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Szura het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd werden ze overklast door Duitsland en niet alleen omdat die mannen er niet bij waren. Waarom durf je Van der Sar daar trouwens tussen te zetten![]()
Het middenveld dat Van Marwijk nastreeft stond er gewoon zoals normaal maar werd compleet overlopen. Ook met de toppers erbij hadden we verloren. Daarnaast gokt Van Marwijk veel te veel op de grillen van Sneijder, die zich daardoor veel te belangrijk voelt en anderen voor de voeten loopt.
Fair enough maar dan blijft de rest van m'n post nog altijd staan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van der Vaart en natuurlijk net van der Sar.
Net als van basten niet in 88 en Feyenoord in 2002quote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Als het NL-voetbalelftal volgend jaar ook een echte eerste prijs wint mogen zij dan weer winnen.
Wat heeft de coach Verwijlen gepresteerd voor deze zilvere medaile ?quote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou je Van Marwijk nomineren
Voor het schijtvoetbal dat Oranje al tijden speelt?
Brons WK 2005quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft de coach Verwijlen gepresteerd voor deze zilvere medaile ?
En er na.
Toevallig een schermer die talent heeft.
Wat een onzin! Al eens gezien met wat voor budget en middelen zij het moeten doen. Ik geef het je te doen, Het is pure passie voor de sport die ze zover brengt.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En er na.
Ik kan dit wel beamen. Zou ook mijn voorspelling zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Sportvrouw:
- Ireen Wüst
Sportman
- Bob de Jong
Sportploeg
- Nederlandse honkbalploeg
Coach van het jaar
- Brian Farley
gehandicapte sporter
- Esther Vergeer
De Young Talent Award
- Sharon van Rouwendaal
Wüst ruil ik in voor de zwemster, verder mee eens.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Sportvrouw:
- Ireen Wüst
Sportman
- Bob de Jong
Sportploeg
- Nederlandse honkbalploeg
Coach van het jaar
- Brian Farley
gehandicapte sporter
- Esther Vergeer
De Young Talent Award
- Sharon van Rouwendaal
Wat heeft Van Marwijk gepresteerd in 2011?quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En er na.
Inge de Bruin moest om 6 uur 's ochtends zwemmen omdat er dan nog geen bejaarden in het zwembad lagen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin! Al eens gezien met wat voor budget en middelen zij het moeten doen. Ik geef het je te doen, Het is pure passie voor de sport die ze zover brengt.
Hoeveel duels van de coach Verwijlen zijn er verloren buiten die ene piek ?quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft Van Marwijk gepresteerd in 2011?
Schijt aan die kansloze kwalificatieduels, de enige lastige wedstrijd werd beschamend verloren.
Volledig eens.quote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Szura het volgende:
Nee, van invloed zijn de prestaties van afgelopen jaar en helemaal niks geeft aanleiding om Bert te nomineren.
Dat dus. Hoewel er voetbalidioten genoeg te vinden zijn die in staat zijn om ook nog een rondvaarttocht voor Van Marwijk en Oranje te organiseren vanwege een verloren oefenwedstrijd tegen Duitsland.quote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Szura het volgende:
Nee, van invloed zijn de prestaties van afgelopen jaar en helemaal niks geeft aanleiding om Bert te nomineren.
Eén piek? EK was ie ook al goed. Daarnaast is het een beetje een kromme vergelijking aangezien een schermer veel vaker in actie komt in WB-wedstrijden.quote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel duels van de coach Verwijlen zijn er verloren buiten die ene piek ?
Omdat de honkbalploeg een unieke, eerste keer, prestatie heeft geleverd en die zwemmeresjes al vaker die prestatie getoond hebben?quote:Op maandag 28 november 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar vanwaar eigenlijk de keuze voor de honkbalploeg ipv de estafetteploeg?
zwemmeresjesquote:Op maandag 28 november 2011 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de honkbalploeg een unieke, eerste keer, prestatie heeft geleverd en die zwemmeresjes al vaker die prestatie getoond hebben?
De allerbeste niet MLB spelers wel en vooral was het uniek om als eerste Europese land het officiële WK te winnen tegen de 25-voudige kampioen Cuba.quote:Op maandag 28 november 2011 01:01 schreef rubbereend het volgende:
Stonden bij het WK honkbal de allerbesten van de wereld aan de start? Dat weet ik eerlijk gezegd niet.
maar desondanks leveren ze wel een exceptioneel goede prestatie af, terwijl de zwemdames toch al enkele jaren de 4x100 domineren (ook mooi resultaat natuurlijk)quote:Op maandag 28 november 2011 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zwemmeresjeswat een dédain klinkt daaruit. Een team wat in een wereldsport al jaren aan de top staat. En elke keer wint tussen de beste van de wereld.
Stonden bij het WK honkbal de allerbesten van de wereld aan de start? Dat weet ik eerlijk gezegd niet.
wat toch bij Vos blijft hangen is die eeuwige tweede plaats van dr bij het WK op de weg...quote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef DeeBee het volgende:
Schaatsen wordt as ever ernstig overschat hier.
Wüst is een heldin hoor, maar wat een sport in de marge blijft het toch met 3 concurrenten van niveau.
Wat Vos laat zien is ongekend, wereldtitels in 2 van de 3 disciplines met fietsen en zilver op de weg. Meer dan 40 (!) zeges op de weg waaronder een grote ronde...En ook al is het vrouwen-wielrennen, dat is nog wel even 10x competitiever dan vrouwenschaatsen...
Dus als je succesen herhaald word je niet genomineerd ?quote:Op maandag 28 november 2011 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de honkbalploeg een unieke, eerste keer, prestatie heeft geleverd en die zwemmeresjes al vaker die prestatie getoond hebben?
Ik ben eigenlijk juist van mening dat de top in het schaatsen de laatste tien jaar breder is geworden.quote:Op maandag 28 november 2011 09:55 schreef DeeBee het volgende:
Dat is een beetje zeggen van 'ja alleen titels tellen!' Dan kan je de korfballers ook wel telkens nomineren want ze 'pakken de titel', zonder dat je kijkt naar de concurrentie in de sport...
Vos heeft 1 wereldtitel op de weg en 5x 2e... Tuurlijk zat ik ook weer schelden voor de TV, maar dat 2e plaatsen 'ondermaats' zijn voor Vos op wereldkampioenschappen zegt toch wel wat over hoe bizar goed ze presteert en hoe ze ons verwend heeft qua titels en overwinningen.
Ik stoor mij er meer aan de laatste tijd dat er van die schaats-hosanna altijd maar is, terwijl er in niet-Olympische jaren amper concurrentie is. Wüst en Kramer zijn unieke talenten, maar ik wil Kramer 10 goede anderen zien verslaan, Hedrick's, Davissen, Bokko's, concurrentie...Zelfde geldt voor Wüst: er zijn 3 echte concurrentes of zo, intense devaluatie van wereldtitels op die manier...
Maar als je dan weer afgelopen weekend sommige uitslagen ziet dan lijken het bekans weer op Belgische veldrij achtige uitslagen. Bij de dames op de 1000 2,3,3,5,7. Er zijn misschien wel meer buitenlandse toppers dan ooit en het Nederlandse niveau is heel hoog, dan alsnog is het aantal echte concurrenter gering.quote:Op maandag 28 november 2011 10:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk juist van mening dat de top in het schaatsen de laatste tien jaar breder is geworden.
Van het stoppen van Koss tot en met 2003 ging het op de allroundkampioenschappen en lange afstanden altijd tussen de Nederlanders. Maar toen kregen we Hedrick en Davis. Fabris bezorgde zijn land Italië voor het eerst olympische schaatsmedailles. Bökko en Skobrev zetten Noorwegen en Rusland weer terug op de schaatskaart en wie had in grofweg 1998 of 2002 voorspeld dat een Koreaan goud zou winnen op de 10 km?
Natuurlijk is het in tussenjaren altijd even minder. Maar het is nu niet meer een vanzelfsprekendheid dat de wereldtitel allround naar een Nederlander gaat.
Bij de dames is de concurrentie iets minder toegenomen. Vroeger ging het op allroundtoernooien en lange afstanden altijd tussen Duitsland en Nederland, maar we hebben dus Sablikova en de Canadese vrouwen daarbij.
Dat ben ik met je eens. Ik denk dat dit een beetje inherent is aan tussenjaren. Naarmate Sotsji dichterbij komt zal de concurrentie ook wel weer toenemen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar als je dan weer afgelopen weekend sommige uitslagen ziet dan lijken het bekans weer op Belgische veldrij achtige uitslagen. Bij de dames op de 1000 2,3,3,5,7. Er zijn misschien wel meer buitenlandse toppers dan ooit en het Nederlandse niveau is heel hoog, dan alsnog is het aantal echte concurrenter gering.
Het is natuurlijk niet alleen een mathematische of rationele verkiezing. De emoties wegen altijd zwaar door.quote:Op maandag 28 november 2011 10:44 schreef franklop het volgende:
Wordt sowieso wel heel krom gekeken in Nederland. Tuitert won vorig jaar, terwijl hij net zoveel goud haalde als Kramer, terwijl die dan nog EK en WK allround werd. Voor Tuitert was het uberhaupt zijn enige winst van het jaar. Blijft bij Kramer dan toch hangen dat ie een andere gouden heeft verprutst.
Hierop aanvullend: natuurlijk is Kramer wel een klasse apart. Maar bij absentie van Sven is het nog geen gegeven dat een Nederlander wereldkampioen allround wordt. En dat is de winst van het schaatsen t.o.v. de periode 1995-2003.quote:Op maandag 28 november 2011 10:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik denk dat dit een beetje inherent is aan tussenjaren. Naarmate Sotsji dichterbij komt zal de concurrentie ook wel weer toenemen.
In 1984 wonnen we 0 Olympische medaillesquote:Op maandag 28 november 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hierop aanvullend: natuurlijk is Kramer wel een klasse apart. Maar bij absentie van Sven is het nog geen gegeven dat een Nederlander wereldkampioen allround wordt. En dat is de winst van het schaatsen t.o.v. de periode 1995-2003.
Longo staat toch ook al weer een jaar of 35 aan de top.quote:Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef DeeBee het volgende:
Als Sven niet geblesseerd raakt pakt niemand anders een titel...
En die concurrentie ebt nu juist weer weg bij het schaatsten naar het aanziet, met uitzondering van de Koreanen af en toe...
Maar op zich doen ze het wel goed in 'onze' sport, dus de nominaties zijn wel terecht misschien. Ik blijf er echter bij dat schaatsen heel marginaal is, het zegt eigenlijk genoeg dat veredelde shorttrackers de boel af en toe al op een hoop rijden (Davis, Lee). Ook het feit dat sommigen zoals Pechstein 15 jaar aan de top kunnen staan spreekt niet echt voor het argument dat er een 'brede top' of goed niveau is...
Anyway, ik vind dat Vos de titel verdient, ik vond de voorkeur van diegene die hun lijstjes postten opvallend veel richting het schaatsen gekleurd.
quote:The shortlist (in alphabetical order) is: Mark Cavendish (cycling), Darren Clarke (golf), Alastair Cook (cricket), Luke Donald (golf), Mo Farah (athletics), Dai Greene (athletics), Amir Khan (boxing), Rory McIlroy (golf), Andy Murray (tennis), Andrew Strauss (cricket).
In Engeland hebben ze verkiezing voor sportsperson van het jaar.quote:
Dan heb je onder een steen geleefd. Die Noord-Ier is al jarenlang de held van zeer velen. Hielp, nadat zijn jonge vrouw aan kanker was overleden, Europa aan de overwinning van de Ryder Cup en werd dit jaar voor de 2e keer kampioen van The Open.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef DeeBee het volgende:
Darren Clarke is de 'onbekendste' golfer,
Dat er ooit een paard wonquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze verkiezing voor sportsperson van het jaar.
Weet je wat de meest "vreemde was" ?
...voor mij. Dat had je erachter mogen lezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je onder een steen geleefd. Die Noord-Ier is al jarenlang de held van zeer velen. Hielp, nadat zijn jonge vrouw aan kanker was overleden, Europa aan de overwinning van de Ryder Cup en werd dit jaar voor de 2e keer kampioen van The Open.
oh, oké.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
...voor mij. Dat had je erachter mogen lezen.
Nee, klopt niet.Onder golfliefhebbers en zeker in Groot Brittannië is Darren Clarke minstens zo bekend of nog wel bekender dan Donald of McIllroy.quote:Donald en McIllroy zijn daarnaast nog wel iets bekender (vanwege hun ranking o.a.), dus 'onbekendste' klopt best...
Klopt zeker ja. Draait ook al een stukje langer mee en vooral die scenes uit de Ryder Cup zijn groot in G-B.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef golfer het volgende:
[..]
oh, oké.
[..]
Nee, klopt niet.Onder golfliefhebbers en zeker in Groot Brittannië is Darren Clarke minstens zo bekend of nog wel bekender dan Donald of McIllroy.
Hij won voor de eerste keer The Open.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je onder een steen geleefd. Die Noord-Ier is al jarenlang de held van zeer velen. Hielp, nadat zijn jonge vrouw aan kanker was overleden, Europa aan de overwinning van de Ryder Cup en werd dit jaar voor de 2e keer kampioen van The Open.
Ja in de jaren 70quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Bij ons ook in '94.
[ afbeelding ]
Is toch ook wel bekend?quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef David Letterman het volgende:
Kon beter keepen dan lullen...
Dat wel...maar je blijft hopen op verbetering...quote:
QFT...quote:Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
de prijs is dik verdiend uiteraard, fantastische sportman
Was mijn tikfout die ik blijkbaar niet snel genoeg verbeterd hebquote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom maak je er verdient van?
Wiequote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef TheArt het volgende:
Er zal ook wel een prijs uitgereikt worden door Houkes, als ondernemer van het jaar.
Ruben Houkes, oud-wereldkampioen judo (en brons op de Spelen) en dit jaar verkozen als Sportmarketeer van het jaar. Ik zei natuurlijk ondernemer, moet marketeer zijn natuurlijk.quote:
Doe ik niet...zo stond het er...quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom maak je er verdient van?
O ok. Zat al zijn naam te googlen die Ambrosius gaf, maar kon er geen ondernemer in ontdekkenquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ruben Houkes, oud-wereldkampioen judo (en brons op de Spelen) en dit jaar verkozen als Sportmarketeer van het jaar. Ik zei natuurlijk ondernemer, moet marketeer zijn natuurlijk.
Opvallende keuze. Een keer niet Esther Vergeer.quote:
wel vaker gebeurd hoor laatste jarenquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Opvallende keuze. Een keer niet Esther Vergeer.
Mja, wat had Vergeer nog meer moeten doen? Ze won alle wedstrijden, enkel en dubbelspel.quote:
2002 Esther Vergeer tennisquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
wel vaker gebeurd hoor laatste jaren
en veertig zeges, plus twee wereldtitelsquote:
Je bent anders geïnteresseerd...?quote:Op maandag 12 december 2011 20:54 schreef StephanL het volgende:
Zou ze al een (boeren)vriend hebben?
Leuke speciale effecten ook, prima.quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
Leuke complicaties, geen oubollige muziek enzo.
Ja hoor, hou wel van dikke benenquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Je bent anders geïnteresseerd...?
ik snap het niet idd.. zal ze toch maar eens gaan stalkenquote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef TheArt het volgende:
Ranomi met haar broer hier, Sharon met haar broer en zus hier, wat is dat met die single zwemsters.
ja hier ookquote:
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef golfer het volgende:
ik had Vos verwacht, maar met Ranomi kan ik goed leven. Gelukkig geen Wüst.
Waar zitten de zwemmers? Hoiiiiiiiiiiiiquote:
Is ook zo lekker makkelijk in een live uitzending voor een bomvolle zaal.quote:
Had ze die prijs maar niet moeten winnenquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook zo lekker makkelijk in een live uitzending voor een bomvolle zaal.
Jawel, hij vindt het kut. Had nog eens een leuke aanvaring met Lance eroverquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Mart weet niet eens wat dat is.
Dan zal hij dit vast wel leuk vindenquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jawel, hij vindt het kut. Had nog eens een leuke aanvaring met Lance erover
Het is wel de avond van de speeches jaquote:
Verdomd ja, nu je het zegt. Wat zal hij blij zijn met zijn trending topicquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jawel, hij vindt het kut. Had nog eens een leuke aanvaring met Lance erover
Duidelijk een coachquote:
Dat worden ze ook gewoon.quote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef David Letterman het volgende:
Zou het btw raar vinden als de honkballers geen sportploeg van het jaar worden...
haha hij kwam ook nog :dquote:
Ja, motoriek zit ook wel goed bij hem uiteraard.quote:
Doen ze elk jaar.quote:
Ik heb het een jaar of 3 gedaan, floret en degen erg leuk vooral als we in het park demo's gavenquote:Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Schermen lijkt me wel tof om een keer te doen.
Dit jaar dus niet. Zal wel sportploeg als laatste zijn dit keer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef franklop het volgende:
eindigen ze niet met de sportman van het jaar dit jaar?
Nou ja, het schermen en schaatsen wat ze doen lijkt natuurlijk ook nergens op, maar dat ziet er nog net wat minder belachelijk slecht uit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
turnen is nog wel het 'moeilijkste' van de 3
ja want met talent eindigen is beetje raar natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit jaar dus niet. Zal wel sportploeg als laatste zijn dit keer.
Kan me ook herinneren dat Dione ging schaatsen met Kramer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Doen ze elk jaar.
Of hebben ze vaker gedaan, moet ik zeggen.
Nee bah, net een aap, vooral dat haar in zijn keelquote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef TheArt het volgende:
En ook hier weer ongeschoren
Hij ziet er toch niet uit zo.
Idd zegquote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef TheArt het volgende:
Verwijlen heeft natuurlijk niet een al te lelijke vriendin in atlete Esther Akihary.
Bob vindt zelden iets leuk, dus dat is hij wel gewend.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef franklop het volgende:
hmm zal bob niet leuk vinden, weer verrassend ook..
Ja, dat vindt Bob ook al zelf 25 jaar, maar hij zal hem nooit winnen.quote:
Ik zwom wat rond die dagquote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Bob Beaman...uhm..ik was thuis toen ie dat sprong in Mexico.
Johnny is wel het meest memorabele moment wat mij betreft.quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/dossier/209(...)moment-van-het-jaar/
naja het is in principe wel 1 van de grootste nederlandse momenten van het jaar hoor..quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dit, Johnny heeft toch wel duidelijk gemaakt dat hij hier niet heel de tijd aan herinnerd wil worden?
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Dit is zo een rotnummer dat in je kop blijft zitten
Neemt niet weg dat het wel een erg opvallend sportmoment was, dus hij hoort er gewoon in.quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dit, Johnny heeft toch wel duidelijk gemaakt dat hij hier niet heel de tijd aan herinnerd wil worden?
Dit was wel vrij triestig idd.quote:
Sportgala is dan ook niet heel de tijd.quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Hij heeft denk ik in 99% van de interviews na dat moment over niks anders gepraat.quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sportgala is dan ook niet heel de tijd.
alle 3 alquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef StephanL het volgende:
O ja van Rouwendaal, die is al goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |