Duidelijk een coachquote:
Dat worden ze ook gewoon.quote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef David Letterman het volgende:
Zou het btw raar vinden als de honkballers geen sportploeg van het jaar worden...
haha hij kwam ook nog :dquote:
Ja, motoriek zit ook wel goed bij hem uiteraard.quote:
Doen ze elk jaar.quote:
Ik heb het een jaar of 3 gedaan, floret en degen erg leuk vooral als we in het park demo's gavenquote:Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Schermen lijkt me wel tof om een keer te doen.
Dit jaar dus niet. Zal wel sportploeg als laatste zijn dit keer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef franklop het volgende:
eindigen ze niet met de sportman van het jaar dit jaar?
Nou ja, het schermen en schaatsen wat ze doen lijkt natuurlijk ook nergens op, maar dat ziet er nog net wat minder belachelijk slecht uit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
turnen is nog wel het 'moeilijkste' van de 3
ja want met talent eindigen is beetje raar natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit jaar dus niet. Zal wel sportploeg als laatste zijn dit keer.
Kan me ook herinneren dat Dione ging schaatsen met Kramer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Doen ze elk jaar.
Of hebben ze vaker gedaan, moet ik zeggen.
Nee bah, net een aap, vooral dat haar in zijn keelquote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef TheArt het volgende:
En ook hier weer ongeschoren
Hij ziet er toch niet uit zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |