Dit dus...quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Henk Grol en Edith Bosch verwacht ik niet. Grol faalt altijd op beslissende momenten en er zal vast wel weer een spleetoog beter zijn dan Bosch.
De dressuurequippe lijkt me helemaal onwaarschijnlijk. Duitsland en misschien zelfs Groot-Brittanie hebben een beter team. Individueel zie ik echter Adelinde Cornellissen wel als een topfavoriet.
Verrassingen kunnen er altijd zijn ja. Wie had in 2008 gerekend op Van der Weijden en de Waterpolo dames?quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Lobke en Lisa hebben uiteraard ook goede kans en wellicht is er ook nog ergens weer een verrassende gouden medaille te vinden
De grootste concurrent van Bosch is Lucie Decosse en ze verloor er op het afgelopen WK maar nipt in de finale van, terwijl Decosse voor eigen publiek streed en duidelijk de scheidsrechters mee had. Dat zal in Londen anders zijn. En hoezo faalt Grol op het beslissende moment? Zo vaak heeft hij nog niet gefaald.quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Henk Grol en Edith Bosch verwacht ik niet. Grol faalt altijd op beslissende momenten en er zal vast wel weer een spleetoog beter zijn dan Bosch.
De dressuurequippe lijkt me helemaal onwaarschijnlijk. Duitsland en misschien zelfs Groot-Brittanie hebben een beter team. Individueel zie ik echter Adelinde Cornellissen wel als een topfavoriet.
Maar dat wil ik maar net aangeven. We hebben een aantal hele duidelijke topfavorieten, maar daarachter ook een hele rits sporters en teams die met een uitzonderlijk goede dag (of dagen) zomaar goud kunnen halen. Daarom is 7x goud of hoger zo gek niet hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verrassingen kunnen er altijd zijn ja. Wie had in 2008 gerekend op Van der Weijden en de Waterpolo dames?
Waarom zou Verwijlen geen goud kunnen winnen bijvoorbeeld? Hij was dit jaar toch ook al zeer dicht bij de wereldtitel.
Niet, laatste peiling van Infostrada stond vandaag in de Daily Telegraph en daar stonden we echt op 9x goud.quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens de laatste peiling op 6 trouwens
zie mijn ninja edit, vond een verkeerde brochurequote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet, laatste peiling van Infostrada stond vandaag in de Daily Telegraph en daar stonden we echt op 9x goud.
Ja die miste ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef Alrac4 het volgende:
Waarom hebben ze dit jaar eigenlijk afscheid genomen van de geweldige tune bij het uitreiken van de awards? Er staat me iets van bij dat dit uit Jurassic Park komt, maar ik ben niet bekend genoeg met de muziek hiervan om een linkje te vinden. Heeft iemand hier wel genoeg kennis van om even een linkje met de geweldige muziek, die vandaag dus niet te horen was, te posten?
Waren grappen die 10 jaar geleden nog aardig waren, maar om dat iedere keer te herhalenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Ericr het volgende:
Raymann was waardeloos, smaken verschillen. Alleen al die geforceerde grappen over 'zwarten', alsof Nederland net bevrijd is van de slavernij.
En niet te vergeten de hilarische grap over Twitter en Mart Smeetsquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Ericr het volgende:
Raymann was waardeloos, smaken verschillen. Alleen al die geforceerde grappen over 'zwarten', alsof Nederland net bevrijd is van de slavernij.
Dit vat de man wel samen ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Ericr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |