Idd zegquote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef TheArt het volgende:
Verwijlen heeft natuurlijk niet een al te lelijke vriendin in atlete Esther Akihary.
Bob vindt zelden iets leuk, dus dat is hij wel gewend.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef franklop het volgende:
hmm zal bob niet leuk vinden, weer verrassend ook..
Ja, dat vindt Bob ook al zelf 25 jaar, maar hij zal hem nooit winnen.quote:
Ik zwom wat rond die dagquote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Bob Beaman...uhm..ik was thuis toen ie dat sprong in Mexico.
Johnny is wel het meest memorabele moment wat mij betreft.quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/dossier/209(...)moment-van-het-jaar/
naja het is in principe wel 1 van de grootste nederlandse momenten van het jaar hoor..quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dit, Johnny heeft toch wel duidelijk gemaakt dat hij hier niet heel de tijd aan herinnerd wil worden?
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Dit is zo een rotnummer dat in je kop blijft zitten
Neemt niet weg dat het wel een erg opvallend sportmoment was, dus hij hoort er gewoon in.quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dit, Johnny heeft toch wel duidelijk gemaakt dat hij hier niet heel de tijd aan herinnerd wil worden?
Dit was wel vrij triestig idd.quote:
Sportgala is dan ook niet heel de tijd.quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Hij heeft denk ik in 99% van de interviews na dat moment over niks anders gepraat.quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sportgala is dan ook niet heel de tijd.
alle 3 alquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef StephanL het volgende:
O ja van Rouwendaal, die is al goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |