Waarom zou je Van Marwijk nominerenquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen voetballers dis.
Vandaar dat van Marwijk niet is genomineerd en één of andere schermcoach wel.
Die 'één of andere schermcoach' heeft zilver gewonnen op het WK, precies de prestatie waarvoor Van Marwijk vorig jaar de award kreeg.quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen voetballers dis.
Vandaar dat van Marwijk niet is genomineerd en één of andere schermcoach wel.
Feyenoord Europees Kampioen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ach slechter dan ooit met Edwin Jongejans die europees kampioen werd met het vanaf één meter duiken en de damesturnsters die brons wonnen en Feyenoord versloegen die europees kampioen werden zal het niet snel worden.
Hoewel ze me elk jaar weer verbazen.
Was Stehen Rooks nog vergeten die het werd boven van Basten in 88.
Voor het eerst i8n de historie Neerland nummer één op de wereldranglijst.quote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou je Van Marwijk nomineren
Voor het schijtvoetbal dat Oranje al tijden speelt?
De laatste wedstrijd werden ze overklast door Duitsland en niet alleen omdat die mannen er niet bij waren. Waarom durf je Van der Sar daar trouwens tussen te zettenquote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst i8n de historie Neerland nummer één op de wereldranglijst.
De laatste wedstrijd verloren ze omdat Sneijder, van der Sar, Robben en van Persie niet mededen.
Verklaar jij eens dan waarom er geen voetbaldeskundige in de jury zat.
De grootste sport in Nederland en de wereld.
Als je ziet met wat voor budget zij het moeten doen (vaak niet eens een budget) en wat voor tijd en energie zij erin moeten steken, vind ik het niet meer dan terecht dat zowel vader als zoon is genomineerd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd verloren ze omdat Sneijder, van der Sar, Robben en van Persie niet mededen.
Verklaar jij eens dan waarom er geen voetbaldeskundige in de jury zat.
Zijn zoon wordt een keer tweede op een groot toernooi als schermer en wordt gelijk genomineerd voor coach van het jaar.
één weekje in een ranglijst die niet zoveel voorsteld. Een maand later verloren ze kansloos van de nummer drie.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sar is al een paar jaar gestopt, waarom noem je die? En Sneijder deed gewoon mee.quote:De laatste wedstrijd verloren ze omdat Sneijder, van der Sar, Robben en van Persie niet mededen.
Geen sport in die zovaak in de prijzen is gevallen als voetbal.quote:Verklaar jij eens dan waarom er geen voetbaldeskundige in de jury zat.
Precies.. En er is dit jaar maar 1 coach en 1 ploeg die die prijs verdient vanwege een echt unieke prestatie: De honkbalploeg en de coach daarvan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef sportfreak het volgende:
Geen sport in die zovaak in de prijzen is gevallen als voetbal.
Ik bedoelde van der Vaart en natuurlijk net van der Sar.quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Szura het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd werden ze overklast door Duitsland en niet alleen omdat die mannen er niet bij waren. Waarom durf je Van der Sar daar trouwens tussen te zetten![]()
Het middenveld dat Van Marwijk nastreeft stond er gewoon zoals normaal maar werd compleet overlopen. Ook met de toppers erbij hadden we verloren. Daarnaast gokt Van Marwijk veel te veel op de grillen van Sneijder, die zich daardoor veel te belangrijk voelt en anderen voor de voeten loopt.
Fair enough maar dan blijft de rest van m'n post nog altijd staan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van der Vaart en natuurlijk net van der Sar.
Net als van basten niet in 88 en Feyenoord in 2002quote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
Als het NL-voetbalelftal volgend jaar ook een echte eerste prijs wint mogen zij dan weer winnen.
Wat heeft de coach Verwijlen gepresteerd voor deze zilvere medaile ?quote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou je Van Marwijk nomineren
Voor het schijtvoetbal dat Oranje al tijden speelt?
Brons WK 2005quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft de coach Verwijlen gepresteerd voor deze zilvere medaile ?
En er na.
Toevallig een schermer die talent heeft.
Wat een onzin! Al eens gezien met wat voor budget en middelen zij het moeten doen. Ik geef het je te doen, Het is pure passie voor de sport die ze zover brengt.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En er na.
Ik kan dit wel beamen. Zou ook mijn voorspelling zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Sportvrouw:
- Ireen Wüst
Sportman
- Bob de Jong
Sportploeg
- Nederlandse honkbalploeg
Coach van het jaar
- Brian Farley
gehandicapte sporter
- Esther Vergeer
De Young Talent Award
- Sharon van Rouwendaal
Wüst ruil ik in voor de zwemster, verder mee eens.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Sportvrouw:
- Ireen Wüst
Sportman
- Bob de Jong
Sportploeg
- Nederlandse honkbalploeg
Coach van het jaar
- Brian Farley
gehandicapte sporter
- Esther Vergeer
De Young Talent Award
- Sharon van Rouwendaal
Wat heeft Van Marwijk gepresteerd in 2011?quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En er na.
Inge de Bruin moest om 6 uur 's ochtends zwemmen omdat er dan nog geen bejaarden in het zwembad lagen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin! Al eens gezien met wat voor budget en middelen zij het moeten doen. Ik geef het je te doen, Het is pure passie voor de sport die ze zover brengt.
Hoeveel duels van de coach Verwijlen zijn er verloren buiten die ene piek ?quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft Van Marwijk gepresteerd in 2011?
Schijt aan die kansloze kwalificatieduels, de enige lastige wedstrijd werd beschamend verloren.
Volledig eens.quote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Szura het volgende:
Nee, van invloed zijn de prestaties van afgelopen jaar en helemaal niks geeft aanleiding om Bert te nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |