en werden EKquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:27 schreef Szura het volgende:
Vrouwenhockeyploeg die de CT won zal wel genomineerd worden
Oh, je hebt de post gewijzigd
Dick Jaspersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:32 schreef borisz het volgende:
Bij de heren zou ik het verder niet weten.
Ja een tweede plek op het WK kan Dex Elmont nog een nominatie opleveren. Maar Bob gaat winnen, kan niet anders lijkt me.
Zilver.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:55 schreef Szura het volgende:
Bas Verwijlen staat in de finale van het WK schermen op de degen
Dat is niet helemaal goed gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Szura het volgende:
Epke en Yuri kunnen nog een wereldtitel pakken
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:29 schreef Szura het volgende:
Oja, dat ook nog eens
Misschien dat de honkbalploeg nog flink kan gaan stunten op het WK.
een sarcastisch verrassend lijkt me?quote:
Johquote:Op zondag 27 november 2011 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
een sarcastisch verrassend lijkt me?
Aanvulling:quote:Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef franklop het volgende:
Overzicht (in bold mijn winnaars)
Sportvrouw:
- Ranomi Kromowidjojo
- Marianne Vos
- Ireen Wüst
Sportman
- Bas Verweijlen
- Bob de Jong
- Epke Zonderland
Sportploeg
- Shorttrackdames
- 4x100 meter estafettedames zwemmen
- Honkbalploeg
Coach van het jaar
- Roel Verweijlen
- Jacco Verhaeren
- Brian Farley
Valt weinig op af te dwingen dan, voor zover ik weet ook dit jaar weer geen wedstrijd verloren.quote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
Zou Esther Vergeer hem weer voor de miljoenste keer winnen?
zal ongetwijfeld het terugkomen van een hersenvliesontsteking meewegen, maar zoals ik al zei heeft Inge Dekker toch individueel al een betere prestatie behaald door goud te winnenquote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef borisz het volgende:
Nominatie van Ranomi snap ik niet helemaal.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld het terugkomen van een hersenvliesontsteking meewegen, maar zoals ik al zei heeft Inge Dekker toch individueel al een betere prestatie behaald door goud te winnen
Op de site van NOC*NSF kun je de juryrapporten lezen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld het terugkomen van een hersenvliesontsteking meewegen, maar zoals ik al zei heeft Inge Dekker toch individueel al een betere prestatie behaald door goud te winnen
quote:In juli 2011 is Ranomi Kromowidjojo (21) een van de zwemsters van het Nederlandse estafetteteam dat in Shanghai de wereldtitel prolongeert. Individueel pakt ze het zilver op de 50m vrij en het brons op de 100m vrij. Op de wereldkampioenschappen kortebaan eindigt ze eind 2010 driemaal op de hoogste trede van het ereschavot. Goud op de 50 vrij, de 100 vrij en natuurlijk ook weer de 4x100 m estafette.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef franklop het volgende:
ah natuurlijk prestaties vanaf 1 dec 2010 worden meegeteld, dat maakt de keuze boven Dekker wel logischer
Geen voetballers dis.quote:Op zondag 27 november 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
In de jury zitten
De vakjury die bepaald heeft wie de genomineerden zijn, bestaat uit de volgende personen:
• Pieter van den Hoogenband, winnaar Fanny Blankers-Koen award
• Leontien Zijlaard-van Moorsel, winnaar Fanny Blankers-Koen award
• Charles van Commenée, chef de mission Olympische Spelen Beijing 2008
• Henk Gemser, chef de mission Olympische Spelen Vancouver 2010
• Thea Limbach, chef de mission Paralympische Spelen Beijing 2008
• Joop Alberda, coach
• John Volkers, sportjournalist
• Ewoud van Winsen, sportjournalist
• Jeroen Bijl, manager Topsport NOC*NSF (voorzitter vakjury)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |