In Engeland hebben ze verkiezing voor sportsperson van het jaar.quote:
Dan heb je onder een steen geleefd. Die Noord-Ier is al jarenlang de held van zeer velen. Hielp, nadat zijn jonge vrouw aan kanker was overleden, Europa aan de overwinning van de Ryder Cup en werd dit jaar voor de 2e keer kampioen van The Open.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef DeeBee het volgende:
Darren Clarke is de 'onbekendste' golfer,
Dat er ooit een paard wonquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze verkiezing voor sportsperson van het jaar.
Weet je wat de meest "vreemde was" ?
...voor mij. Dat had je erachter mogen lezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je onder een steen geleefd. Die Noord-Ier is al jarenlang de held van zeer velen. Hielp, nadat zijn jonge vrouw aan kanker was overleden, Europa aan de overwinning van de Ryder Cup en werd dit jaar voor de 2e keer kampioen van The Open.
oh, oké.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
...voor mij. Dat had je erachter mogen lezen.
Nee, klopt niet.Onder golfliefhebbers en zeker in Groot Brittannië is Darren Clarke minstens zo bekend of nog wel bekender dan Donald of McIllroy.quote:Donald en McIllroy zijn daarnaast nog wel iets bekender (vanwege hun ranking o.a.), dus 'onbekendste' klopt best...
Klopt zeker ja. Draait ook al een stukje langer mee en vooral die scenes uit de Ryder Cup zijn groot in G-B.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef golfer het volgende:
[..]
oh, oké.
[..]
Nee, klopt niet.Onder golfliefhebbers en zeker in Groot Brittannië is Darren Clarke minstens zo bekend of nog wel bekender dan Donald of McIllroy.
Hij won voor de eerste keer The Open.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je onder een steen geleefd. Die Noord-Ier is al jarenlang de held van zeer velen. Hielp, nadat zijn jonge vrouw aan kanker was overleden, Europa aan de overwinning van de Ryder Cup en werd dit jaar voor de 2e keer kampioen van The Open.
Ja in de jaren 70quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Bij ons ook in '94.
[ afbeelding ]
Is toch ook wel bekend?quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef David Letterman het volgende:
Kon beter keepen dan lullen...
Dat wel...maar je blijft hopen op verbetering...quote:
QFT...quote:Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
de prijs is dik verdiend uiteraard, fantastische sportman
Was mijn tikfout die ik blijkbaar niet snel genoeg verbeterd hebquote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom maak je er verdient van?
Wiequote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef TheArt het volgende:
Er zal ook wel een prijs uitgereikt worden door Houkes, als ondernemer van het jaar.
Ruben Houkes, oud-wereldkampioen judo (en brons op de Spelen) en dit jaar verkozen als Sportmarketeer van het jaar. Ik zei natuurlijk ondernemer, moet marketeer zijn natuurlijk.quote:
Doe ik niet...zo stond het er...quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom maak je er verdient van?
O ok. Zat al zijn naam te googlen die Ambrosius gaf, maar kon er geen ondernemer in ontdekkenquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ruben Houkes, oud-wereldkampioen judo (en brons op de Spelen) en dit jaar verkozen als Sportmarketeer van het jaar. Ik zei natuurlijk ondernemer, moet marketeer zijn natuurlijk.
Opvallende keuze. Een keer niet Esther Vergeer.quote:
wel vaker gebeurd hoor laatste jarenquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Opvallende keuze. Een keer niet Esther Vergeer.
Mja, wat had Vergeer nog meer moeten doen? Ze won alle wedstrijden, enkel en dubbelspel.quote:
2002 Esther Vergeer tennisquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
wel vaker gebeurd hoor laatste jaren
en veertig zeges, plus twee wereldtitelsquote:
Je bent anders geïnteresseerd...?quote:Op maandag 12 december 2011 20:54 schreef StephanL het volgende:
Zou ze al een (boeren)vriend hebben?
Leuke speciale effecten ook, prima.quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
Leuke complicaties, geen oubollige muziek enzo.
Ja hoor, hou wel van dikke benenquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Je bent anders geïnteresseerd...?
ik snap het niet idd.. zal ze toch maar eens gaan stalkenquote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef TheArt het volgende:
Ranomi met haar broer hier, Sharon met haar broer en zus hier, wat is dat met die single zwemsters.
ja hier ookquote:
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef golfer het volgende:
ik had Vos verwacht, maar met Ranomi kan ik goed leven. Gelukkig geen Wüst.
Waar zitten de zwemmers? Hoiiiiiiiiiiiiquote:
Is ook zo lekker makkelijk in een live uitzending voor een bomvolle zaal.quote:
Had ze die prijs maar niet moeten winnenquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook zo lekker makkelijk in een live uitzending voor een bomvolle zaal.
Jawel, hij vindt het kut. Had nog eens een leuke aanvaring met Lance eroverquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Mart weet niet eens wat dat is.
Dan zal hij dit vast wel leuk vindenquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jawel, hij vindt het kut. Had nog eens een leuke aanvaring met Lance erover
Het is wel de avond van de speeches jaquote:
Verdomd ja, nu je het zegt. Wat zal hij blij zijn met zijn trending topicquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jawel, hij vindt het kut. Had nog eens een leuke aanvaring met Lance erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |