Nou nou.. .quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het uitmoorden van hele steden en vrouwen verkrachten. Kindermoord enz...dat is prima...
Maar een grapje over een verkoudheid kan niet?
De eeuwige dooddoener om de vervelende feitjes weg te wuiven.quote:
Opvallend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Er gaan stemmen op om Mein Kampf met een dergelijk etiket op de markt te brengen.
Wow. Dan heeft die dat boek in fucking rap tempo geschreven in de bunkers van Berlijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
EG, je moet Mein Kampf ook in de context van een gedesillusioneerde Hitler zien, die net de oorlog had verloren met Duitsland.
Hitler was geen krijgsgevangene toen hij Mein Kampf schreef.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
EG, je moet Mein Kampf ook in de context van een gedesillusioneerde Hitler zien, als krijgsgevangene, die net de oorlog had verloren.
De eerste wereldoorlog, ik ging er vanuit dat je dat wist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wow. Dan heeft die dat boek in fucking rap tempo geschreven in de bunkers van Berlijn.
In 1924 zat hij gevangen in de gevangenis van Landsberg am Lech.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler was geen krijgsgevangene toen hij Mein Kampf schreef.
Ja, maar hij is opgepakt omdat hij een staatsgreep wilde plegen. Dat maakt hem geen krijgsgevangene.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In 1924 zat hij gevangen in de gevangenis van Landsberg am Lech.
Ik voel me heel stom nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eerste wereldoorlog, ik ging er vanuit dat je dat wist.
Ah, goede toevoeging. Inderdaad was hij gevangene en geen krijgsgevangene.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar hij is opgepakt omdat hij een staatsgreep wilde plegen. Dat maakt hem geen krijgsgevangene.
Yup.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, goede toevoeging. Inderdaad was hij gevangene en geen krijgsgevangene.
De Bierhal-Putsch in Munchen, toch?
Oh, ik dacht dat je gewoon een grapje maakte. Vond em ergens ook nog wel grappig ook.quote:
Babybijbel. Met Nijntjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kweenie, misschien lees je een kinderbijbel, of één of andere gekuiste versie.
Nou ja zeg. Je lijkt wel GL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
Elk bekend boek heeft wel wat morbide passages.
Nijntje van Dick Bruna was ook racistisch
quote:
Fietsenmaker.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
Elk bekend boek heeft wel wat morbide passages.
Nijntje van Dick Bruna was ook racistisch
Neeeeeeeeeeeeeee!quote:
Hallo hoe was Youp?quote:
Jawel, die gore rode bloem, niet alle bloemen zijn rood. Discriminatie van de andere bloemen.quote:
Kijk , dit welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deden we vroeger toch beter dat rascisme-concept.
[ afbeelding ]
Kwestie van context.quote:
Erg geslaagd.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, die gore rode bloem, niet alle bloemen zijn rood. Discriminatie van de andere bloemen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwestie van context.
Ik las dit boek altijd met mijn witte papa, witte mama en witte zusje, terwijl we stenen gooiden naar onze donkere schoonmaakster.
Heb je hem gegeven achter de schermen ?quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarom? Die blanken zien er namelijk ook belachelijk uit.
Klopt. Bruintje mocht alleen op komen draven als er fysieke klusjes moesten worden gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Witte nijntje staat ook rechts, bevoordeelde positie.
Nederland is ziekquote:Als één man overeind te komen voor een man die het blijkbaar als een prestatie ziet om in dit land überhaupt een prijs te kunnen winnen, dat heeft iets vernietigend tragisch
Nah, heb hem naar jou doorverwezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je hem gegeven achter de schermen ?
Oki en Doki waren 2 olijke matrozen die allerlei avonturen beleefden. Onder andere bij negers die ze op wilden eten, want negers zijn kannibalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarom? Die blanken zien er namelijk ook belachelijk uit.
Nee nee, het is knap dat een marokkaan iets wint.quote:
Precies, wit nijntje speelt met de bal terwijl hij wijst dat het onkruid gewied moet worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Bruintje mocht alleen op komen draven als er fysieke klusjes moesten worden gedaan.
Okquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, heb hem naar jou doorverwezen.
Klopt. Veel psychopaten zijn ook slim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef De_Nuance het volgende:
Psychopaten zijn hoogstwaarschijnlijk best wel oververtegenwoordigd in de top van het bedrijfsleven, maar daar wordt nog onderzoek aan gedaan.
Daar ageert de schrijver juist tegen, klapkakker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, het is knap dat een marokkaan iets wint.
Klappuhhh!!
Ja, dat was ook een gewoon idee destijds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oki en Doki waren 2 olijke matrozen die allerlei avonturen beleefden. Onder andere bij negers die ze op wilden eten, want negers zijn kannibalen.
Al gelezen.quote:
Dat ookquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, wit nijntje speelt met de bal terwijl hij wijst dat het onkruid gewied moet worden.
Ik verwoord het sentiment van de gemiddelde Nederlander toch ook, klapjosti.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ageert de schrijver juist tegen, klapkakker.
De gemiddelde NL'er juicht niet als een micro iets wint.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwoord het sentiment van de gemiddelde Nederlander toch ook, klapjosti.
Jawel. De gemiddelde Nederlander stemt PvdA.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De gemiddelde NL'er juicht niet als een micro iets wint.
Moet ik jou soms een pak op de broek geven, bijdehand stuk vreten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwoord het sentiment van de gemiddelde Nederlander toch ook, klapjosti.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. De gemiddelde Nederlander stemt PvdA.
Henk en Ingrid zijn uitzonderingen.
Ja anders is het niet duidelijk genoeg. Beter was geweest dat Duo Penotti nijntjes graag spelen bij rode bloemen met een gekleurde bal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat hier ook op de website staat:
http://waarom-niet.blogspot.com/2009/01/hallo-dick.html
Nijntje speelt met een bruin vriendje.
Niet zomaar een vriendje, maar een bruin vriendje.
Iemand moet het zeggen.
En hij heeft nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ageert de schrijver juist tegen, klapkakker.
Je zou mijn broer kunnen zijn, dus bek houwe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik jou soms een pak op de broek geven, bijdehand stuk vreten?
Je kunt ook het hele jaar ze goed opvoeden. Scheelt je die 130 euro en die jaarlijkse momentopname van voldoening.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef remlof het volgende:
Zo, ¤130 lichter, maar mijn feline huisgenootjes zijn in puike gezondheid.
Onzin. Het probleem is dat roeptoeters als Wilders ontkennen dat moslims net zoals jij en ik zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En hij heeft nog gelijk ook.
Beetje juichen als hij over "Marokkaan" begint terwijl we met zijn allen krampachtig proberen ze als Nederlanders te zien.
We zijn weer terug bij af. Maar de euforie van de juichers belet ze dat in te zien. Komt wel.
Mjah, ach. Zie het als een soort verzekering. En die wormenkuur kan ook geen kwaad. 130 euro per jaar voor twee katten vind ik nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt ook het hele jaar ze goed opvoeden. Scheelt je die 130 euro en die jaarlijkse momentopname van voldoening.
Zijn ze ook niet, ik ben geen moslim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. Het probleem is dat roeptoeters als Wilders ontkennen dat moslims net zoals jij en ik zijn.
Je hebt ook een kattenverzekering.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ach. Zie het als een soort verzekering. En die wormenkuur kan ook geen kwaad. 130 euro per jaar voor twee katten vind ik nog wel meevallen.
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet, ik ben geen moslim.
Nee, 1x per jaar met ze naar de dierenarts gaan zie ik als een verzekeringquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt ook een kattenverzekering.
Jaja, vrije markt, mensen!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaar
Dat zeg ik: het kwartje valt nog wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. Het probleem is dat roeptoeters als Wilders ontkennen dat moslims net zoals jij en ik zijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet, ik ben geen moslim.
Ga daar maar wel van uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow er zullen ongetwijfeld moslims zijn die meer op mij lijken dan Vs
Kate Bush.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Ik kan niet kiezen wat te luisteren. Genesis, Phil of Peter.
Komt het niet een beetje je reet uit om telkens dezelde muziek te luisteren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Wat een faal, Nina is een meisje. Een penvriendin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat hier ook op de website staat:
http://waarom-niet.blogspot.com/2009/01/hallo-dick.html
Nijntje speelt met een bruin vriendje.
Niet zomaar een vriendje, maar een bruin vriendje.
Iemand moet het zeggen.
Anders maar in stijl: Roger Daltryquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Hm, I fail to see any resemblance.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaar
Ik heb het met je te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Nah. Zoveel albums, zoveel mixen, zoveel niet uitgegeven materiaal.
Een neger die nina heet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat een faal, Nina is een meisje. Een penvriendin.
quote:
Goed zo Gert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Leers noemt immigratie verrijking, Wilders reageert direct
NO WAY!quote:
Gerd.quote:
Moet Leers gewoon schijt aan hebben. We hebben inmiddels geleerd dat de PVV de boel toch niet laat klappen.quote:Geert Wilders twittert: 'Leers bezigt CDA-onzinteksten over immigratie. Beetje dom. Maar PVV rekent hard af op nakomen afspraken en resultaten.'
Om maar in het nijntje segment te blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Leers noemt immigratie verrijking, Wilders reageert direct
Vreemde vogel ben je toch ook.quote:
Gertruida.quote:
Aww jammer. Phil is ook niet zo stoer tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:13 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik heb het geluisterd Disana
Vond het te soft. Zelfs ik.
Robert Plant is wat beter m.i.
The Doorsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef betyar het volgende:
Om maar even over goed muziek te beginnen.
Hey pas op hèquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar van jaren tachtig muziek houden. Wat een lambal ben je dan eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
Geef mij een flinke portie Hip Hop en rock.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar van jaren tachtig muziek houden. Wat een lambal ben je dan eigenlijk.
The Mama's And The Papa'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ah hier draait nu California dreaming, dat is al beter.
quote:
Speel die shit allang niet meer man.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb als jullie WA-delegate gestemd voor:
Legalizing Prostitution
A resolution to reduce barriers to free trade and commerce.
Geen dank
Jazeker, relaxte muziek die bij het weer past. Deze kroeg is het einde, goede afsluiter van een uur college.quote:
Rustig maar, luister ook rock, techno en electro.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:22 schreef eriksd het volgende:
God Koos, wat een kansloze muziek luister jij.
Nou daar noem je me toch een paar goede genre'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig maar, luister ook rock, techno en electro.
Beetje Lowlands-stijl zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Yuck Fou he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Speel die shit allang niet meer man.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Nou daar noem je me toch een paar goede genre'sNee, van Emile Roemer worden we lekker vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Wat ben je toch ook een stuk chagrijn hè kameraad Koos?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Mij kansloos noemen om vervolgens zelf Easy Lover aan te slingeren.
Nigger please.
Het is weer bijna zo ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
Maar als je bier op hebt ben je wel te pruimen
Die is 1,5. Ik ben een klootzak, maar niet zo'n grote.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef remlof het volgende:
Dan ga je toch bier drinken met je nichtje?
Maak pannenkoeken van bierbeslag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is 1,5. Ik ben een klootzak, maar niet zo'n grote.
Gewoon een trechter erin en opschenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is 1,5. Ik ben een klootzak, maar niet zo'n grote.
Het is maar goed dat jij geen vader bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon een trechter erin en opschenken.
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen vader bent.
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Naamsverbasteringen zijn tof.
Dr. Kwartjeshoer.
Het is dan ook een lachwekkende partij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:42 schreef Disana het volgende:
Ik wist niet dat posten in het PVV-topic zoveel humor veroorzaakt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die had ik dan net weer niet van je verwacht.
Geef mij maar gewoon fijne electronica.
Beatles, Pink Floyd misschien? Ook deels elektronisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb elektronische muziek nooit een ruk aan gevonden.
Kraftwerk, DAF....niets mis mee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb elektronische muziek nooit een ruk aan gevonden.
Aardige clip wel. Grappig: de agent druipt van de regen en de man in pak is kurkdroog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Soundtrack op het leven van Reya.
Nu zal ie dat nooit meer doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje snijdt zich met een rolmaat, na herhaaldelijke waarschuwingen. Wat een knurft.
quote:‘A View To A Kill' bevat ook verreweg de slechtste acteerprestaties van eender welke Bondfilm. Roger Moore begint er pijnlijk oud uit te zien, lijkt buiten adem telkens wanneer hij een paar meter moet lopen zonder dat z'n stuntman het kan overnemen en slaakt tijdens actiescènes regelmatig een tamelijk lachwekkend "Ooooow"-geluidje. ‘A View To A Kill' werd z'n zevende en laatste Bond - het was er minstens één, en eigenlijk twee, te veel.
Dan is er nog Tanya Roberts als Stacey Sutton, Bondgirl van dienst. Roberts acteert zoals veertienjarige meisjes in een schooltoneel dat wel eens doen: ze laat haar stem omhoog gaan aan het einde van elke zin en maakt er een punt van om elke emotie die ze dient te voelen expliciet ook nog eens op haar gezicht te tonen. Bezorgdheid of verbazing: frons! Angst: grote ogen en wijde mond! Het publiek moet vooral kunnen verstaan wat je zegt en duidelijk aan je mimiek kunnen aflezen wat je voelt. Haar vertolking is dan ook verregaand irritant.
De voornaamste cast wordt afgerond door Christopher Walken, voordat die zelfbewuste... pauzes... begon te leggen... in z'n... zinnen, en die het er ietsje beter van afbrengt, hoewel het eigenlijk geen naam mag hebben.
Zolang het maar geen Timothy Dalton Bond film is, wat is die vent een slechte Bond zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
Ik vond elke Bondfilm met Sean Connery beter.
What the fuck is dit nou weer? Heeft er totaal niets mee te maken!quote:
Cohen gaat weg, Cohen gaat weg, Cohen gaat weg, Cohen gaat weg, en oh wat zijn we blij.quote:
Lachen om idealen? Leek me duidelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
What the fuck is dit nou weer? Heeft er totaal niets mee te maken!
Niet echt....wie er ook komt, het gaat ze altijd meer zetels opleveren als zonder Cohen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen gaat weg, Cohen gaat weg, Cohen gaat weg, Cohen gaat weg, en oh wat zijn we blij.
Misschien kopen ze Roemer wel van de SP. Net zoals voetbalclubs dat doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:06 schreef Nautilus. het volgende:
Ten derde: er is geen reden om nu Cohen te vervangen, want Lodewijk Asscher wil geen partijleider worden. Uit tactische overwegingen, neem ik aan. Ze wachten totdat de populariteit van Rutte afneemt, en dan presenteren ze hem. Dat duurt nog wel een jaar of vier.
The Living Daylightsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:05 schreef Nautilus. het volgende:
Timothy Dalton is veruit de meest geloofwaardige Bond, dat is een, en ten tweede, Voorschrift: je bent een idioot. Cohen gaat pas weg als hij ergens rector magnificus kan worden, of zoiets, of lid van de RvS, of zoiets.
Ik vind Sean Connery nog steeds de echte Bond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:05 schreef Nautilus. het volgende:
Timothy Dalton is veruit de meest geloofwaardige Bond
Timothy Dalton de meest geloofwaardige Bond?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:05 schreef Nautilus. het volgende:
Timothy Dalton is veruit de meest geloofwaardige Bond, dat is een, en ten tweede, Voorschrift: je bent een idioot. Cohen gaat pas weg als hij ergens rector magnificus kan worden, of zoiets, of lid van de RvS, of zoiets.
U daarentegen niet madame, u heeft bonuspunten verdient.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Sean Connery nog steeds de echte Bond.
Thank you muchlyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U daarentegen niet madame, u heeft bonuspunten verdient.
Dagdaaaaag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:11 schreef von_Preussen het volgende:
Dag klapjosti's en fatsoenlijke users.
Het is ook van de zotte, kut NS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:16 schreef Reya het volgende:
Nederland timmert aan zijn imago:
http://www.foxnews.com/wo(...)-bags-for-bathrooms/
Weinig gadgets, veel bloed, en hij kiest uiteindelijk voor 't minst knappe meisje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Timothy Dalton de meest geloofwaardige Bond?
U diskwalificeert uzelf mijnheer.
Die stopt dan ook normaal gesproken om de 5 minuten als het al niet minder is, de Nederlandse sprinter wordt echter ingezet op trajecten waar er wel meer dan 5 minuten tussen zitten. Hier in de Oost buiten de geliefde Randstad is een kwartier, half uur of langer met een Sprinter niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef Reya het volgende:
Het is vooral publicitair heel onhandig; een metro die door een calamiteit stil komt te staan, heeft bijvoorbeeld ook geen sanitaire voorzieningen.
Jij bent dan ook geen opa of oma met een blaas die in de jaren '80 al over datum was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
Ik zit bijna elke dag 2x een half uur in een Sprinter en heb er nog nooit in moeten pissen.
Gezien je PvdA voorkeur is urine ook je bloed. Je plast natuurlijk geen bloed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
Ik zit bijna elke dag 2x een half uur in een Sprinter en heb er nog nooit in moeten pissen.
Schreeuwen op een dam. Rijden op een paal. Schieten in de super.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
Roken bij een paal? Plassen bij een zak?
Ik begin een patroon te zien.
It all makes sense now!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schreeuwen op een dam. Rijden op een paal. Schieten in de super.
Zo betrokken heb ik je nog nooit gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen opa of oma met een blaas die in de jaren '80 al over datum was.
Denk aan de oudjes, of kinderen.
Och, eigenbelang, ik word ook ouder ooit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo betrokken heb ik je nog nooit gezien
De frequentie waarin hij stopt is toch niet relevant? Het gaat erom wat er gebeurt als zo'n ding noodgedwongen stilstaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die stopt dan ook normaal gesproken om de 5 minuten als het al niet minder is, de Nederlandse sprinter wordt echter ingezet op trajecten waar er wel meer dan 5 minuten tussen zitten. Hier in de Oost buiten de geliefde Randstad is een kwartier, half uur of langer met een Sprinter niet zo vreemd.
Mij lijkt het relevanter om er van uit te gaan dat grosso modo die dingen gewoon rijden en dat de voorzieningen daar dus ook op afgesteld zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De frequentie waarin hij stopt is toch niet relevant? Het gaat erom wat er gebeurt als zo'n ding noodgedwongen stilstaat.
Nee dat komt door de bom die jij eerder plaatste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
Casual chicks, ik ben er nog steeds niet over uit of ik die leuk moet vinden of niet. Affijn, mij vinden ze toch niet leuk, dus zo gezien is het ook maar puur theoretisch.
Wat kijken de mensen in de trein mij trouwens raar aan, alleen maar omdat ik wat technische documentatie over de Glock 17 (pistool) en Diemaco C7 (geweer) aan het doornemen ben.
quote:ROME - Premier Silvio Berlusconi van Italië heeft opnieuw de verontwaardiging van de oppositie en de Rooms-Katholieke Kerk over zich afgeroepen met een omstreden uitlating. Hij stelde voor de naam van zijn partij Volk van de Vrijheid (PDL) te wijzigen, omdat die de kiezers niet meer aanspreekt. Een beter alternatief lijkt hem Forza Gnocca (Hup K*t), wat lijkt op Forza Italia (Hup Italië), de partijnaam waarmee hij ooit succesvol de Italiaanse politiek in stapte.
Dat was geen bom maar een koffer met Job Cohen erin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat komt door de bom die jij eerder plaatste.
Educated guess: khaki Dockers, streepjesoverhemd, jagersjasje, en bootschoenen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
Casual chicks, ik ben er nog steeds niet over uit of ik die leuk moet vinden of niet. Affijn, mij vinden ze toch niet leuk, dus zo gezien is het ook maar puur theoretisch.
Wat kijken de mensen in de trein mij trouwens raar aan, alleen maar omdat ik wat technische documentatie over de Glock 17 (pistool) en Diemaco C7 (geweer) aan het doornemen ben.
Hehe, emancipatie op haar volste glorie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was geen bom maar een koffer met Job Cohen erin.
Haha, wat we'll grappig was dat de vrouwelijke agente door een andere agent werd afgesnauwd met de opmerking 'jij let op de fietsen van de collega's, begrepen?'
Maar die plaszakken zijn dus uitsluitend bedoeld voor noodsituaties.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij lijkt het relevanter om er van uit te gaan dat grosso modo die dingen gewoon rijden en dat de voorzieningen daar dus ook op afgesteld zijn.
Wie, ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Educated guess: khaki Dockers, streepjesoverhemd, jagersjasje, en bootschoenen.
Dat verandert nog niks aan de situatie dat ze gewoon WC's moeten hebben in die dingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar die plaszakken zijn dus uitsluitend bedoeld voor noodsituaties.
Ik wist wel dat Rock_de_Braziliaan ooit nog eens aan de andere kant van de bar zou eindigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
Zo de lokale horecatycoon heeft me voorzien van ruim voldoende drank![]()
![]()
Je woonde toch weer bij pa & ma? (of loop ik weer achter)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
O God, ik hoor net dat ik buren uit Blaricum krijg.
Had je liever buren uit de Achterhoek gehad dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
O God, ik hoor net dat ik buren uit Blaricum krijg.
Yegh blergh bah pff grrr arghh blerghh blargh bughh.quote:
Welnee, maar de beschrijving van die mensen zint me niet, incluis importbruid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je liever buren uit de Achterhoek gehad dan?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET BUITENLANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, maar de beschrijving van die mensen zint me niet, incluis importbruid.
Die borrel heb ik al opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooow, klaar met werken, waarvan ik het laatste beetje even thuis heb gedaan. Tijd voor een stevige borrel.
DE VERPOOLSIFISERING!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET BUITENLANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rock blijft een heldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Rock_de_Braziliaan ooit nog eens aan de andere kant van de bar zou eindigen.
Mja, ik heb een paar klanten die vinden dat vrijdagmiddag wel een goed moment is voor een deadline.quote:
Ik vind het wel mooi, hoor, maar dan moet je wel een wat donkerder khaki pantalon met bandplooi dragen, en geen spijkerbroekmodel. En dan een iets te krap linnen jasje er boven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:45 schreef eriksd het volgende:
Amerikanen hebben doorgaans een vreemde voorliefde voor een blazer met lichtblauw overhemd en dan zo'n khaki broek. Ziet er niet uit.
Klinkt als een uitbater pur sang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, ik heb een paar klanten die vinden dat vrijdagmiddag wel een goed moment is voor een deadline.
Mijn deadline werd gisteravond besproken en dat duurde tot 23.30, vandaag geen zin meer om veel te doen dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, ik heb een paar klanten die vinden dat vrijdagmiddag wel een goed moment is voor een deadline.
Doner.quote:
De lokale (lees 10 meter verderop) toko is dicht. De heren zijn met vakantie.quote:
Dan rijd je iets verder, een goede Doner is wel een afstand waard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De lokale (lees 10 meter verderop) toko is dicht. De heren zijn met vakantie.
Zo'n slaapzak?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie, ik?
lange zwarte herenmantel.
Ach, in ieder geval lamzuipen in hun champagne op de housewarming.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
Ga ik nu over het veroostersing van VS beginnen of houd ik mijn mond?
Ik kom juist vanmiddag uit R'dam waar de beste staat. De uitvinders van de kapsalon waar nog altijd het lokale krantenbericht trots op de muur hangt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan rijd je iets verder, een goede Doner is wel een afstand waard.
Ik rij ook altijd minstens een kwartier naar m'n favo donertent.
Heb je je al ingelezen over the coffee party?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
Ga ik nu over het veroostersing van VS beginnen of houd ik mijn mond?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom juist vanmiddag uit R'dam waar de beste staat. De uitvinders van de kapsalon waar nog altijd het lokale krantenbericht trots op de muur hangt.
Is dat hetzelfde als de Tea Party?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je je al ingelezen over the coffee party?
Het is een linkse tea party, zegmaar die hippies die wallstreet 'bezetten'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de Tea Party?
Ach die klapjosti's, we'll wat over gehoord maar niet in verdiept. Ze doen maar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een linkse tea party, zegmaar die hippies die wallstreet 'bezetten'.
Abschiessen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een linkse tea party, zegmaar die hippies die wallstreet 'bezetten'.
Of met een snobse ondertoon "Off with their heads!" schreeuwen, quite nice I'd say.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Abknallen vind ik toch mooier klinken
In deze situatie vind ik Duits toch geschikter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of met een snobse ondertoon "Off with their heads!" schreeuwen, quite nice I'd say.
Ook goed, Oberfeltwebel Djoeks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
In deze situatie vind ik Duits toch geschikter.
Haha, dat doet me eraan denken dat we in aangeschoten buien we'll eens de exercitie van een vuurpeleton geoefend hebben. 'Anlegen, Feuer'quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, Oberfeltwebel Djoeks.
http://tv.globalresearch.(...)s-drinking-champagnequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of met een snobse ondertoon "Off with their heads!" schreeuwen, quite nice I'd say.
Ik heb zojuist nieuwe idolen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://tv.globalresearch.(...)s-drinking-champagne
Ik sta opeens een stuk minder onwelwillend tegenover die protestactie. Los van het feit dat die hebzuchtcultuur al aangaf dat sommige mensen met een defect ethisch kompas rondlopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef betyar het volgende:
De VVD lach is ook vertegenwoordigt:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef eriksd het volgende:
Ik snap het nut ook niet zo. Je jaagt juist mensen naar het tegenkamp.
Eerder een gebrek aan opvoeding. Of sociale voelsprietjes, ik weet het niet.quote:
Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen natuurlijk, het is ook hun recht om zo te gaan staan. Helaas wekt dit soort gedrag altijd agressie op bij mensen die er niet tegen kunnen. Zal me niks verbazen als hier wat ellende van komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik sta opeens een stuk minder onwelwillend tegenover die protestactie. Los van het feit dat die hebzuchtcultuur al aangaf dat sommige mensen met een defect ethisch kompas rondlopen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik sta opeens een stuk minder onwelwillend tegenover die protestactie. Los van het feit dat die hebzuchtcultuur al aangaf dat sommige mensen met een defect ethisch kompas rondlopen
Nouja, als mensen protesterend voor mijn huis langsliepen of mijn club terwijl ik daar een feest had dan zou ik ook gaan lachen. Dat doe ik al als ik op een simpel terras zit in de stad terwijl er weer zo'n antifa parade voorbij komt, dus waarom niet op Wallstreet?quote:Who occupies 55 Wall Street? The sprawling, historic Manhattan building is home to the Ciprion Club Residences, a private club as well as residence to Wall Street's élite.
Oh, ik niet. Enerzijds omdat ik me niet prettig zou voelen bij het bewust woedend maken van mensen, anderzijds omdat het koren op de molen van het andere kamp is en PR technisch dus funest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Nouja, als mensen protesterend voor mijn huis langsliepen of mijn club terwijl ik daar een feest had dan zou ik ook gaan lachen. Dat doe ik al als ik op een simpel terras zit in de stad terwijl er weer zo'n antifa parade voorbij komt, dus waarom niet op Wallstreet?
Zo'n echte humorloze die met een groep mee lacht ook al snapt ie de grap niet. Een Ron Brandsteder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan opvoeding. Of sociale voelsprietjes, ik weet het niet.
Het is volgens mij ook zo'n figuur die kijkt of andere mensen lachen. If not, dan stopt 'ie ook snel.
Oh, ik zoek altijd graag de confrontatie op, wellicht is dat het verschil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Enerzijds omdat ik me niet prettig zou voelen bij het bewust woedend maken van mensen, anderzijds omdat het koren op de molen van het andere kamp is en PR technisch dus funest.
En dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, ik zoek altijd graag de confrontatie op, wellicht is dat het verschil.
Als zij bonje kunnen maken met hun idiote optocht dan zou ik er ook tegenin gaan door bonje te maken door exact te doen waar zij een hekel aan hebben recht in hun gezicht. Zeker vanaf een soort verhoogd balkon terwijl je een feest hebt, de mensen uitlachen op de stoep en champagne meenemen vanuit huis is gewoon te zielig.
Dan zijn ze pissig, en ik blij.quote:
Heb 't ook wel gedaan door te proosten naar sloppenwijken aan de oevers van de Nijl vanaf een cruiseschip.quote:
Tot er eentje het echt niet pikt in die massa.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zijn ze pissig, en ik blij.
Zie het als een chagrijnige PvdA'er uitlachen omdat ze op 17 zetels staan.
Oh, een beetje politiek stangen is altijd leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zijn ze pissig, en ik blij.
Zie het als een chagrijnige PvdA'er uitlachen omdat ze op 17 zetels staan.
Dat vat het wel goed samen.quote:Onverwachtse steun voor de betogers van de Occupy Wall Street-beweging in de Verenigde Staten. De president van de regionale Amerikaanse centrale bank Federal Reserve in Dallas, Richard Fisher, zei donderdag (lokale tijd) dat hij ,,enige sympathie voelt'' voor de protesten.
,,Het zal je wellicht verbazen'', liet hij weten aan een groep zakenlui in Fort Worth in Texas: ,,Maar er zijn veel mensen zonder werk, velen al lange tijd. We hebben een zeer scheve inkomensverdeling. Veel mensen zijn gefrustreerd en dat kan ik begrijpen.''
Je groter voelen dan je bent. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb 't ook wel gedaan door te proosten naar sloppenwijken aan de oevers van de Nijl vanaf een cruiseschip.
Niets leukers dan chagrijnige mensen te beantwoorden met olie op het vuur.
En dan, er staat 100 man politie om ze heen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Tot er eentje het echt niet pikt in die massa.
Dat zeg ik, relnichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb 't ook wel gedaan door te proosten naar sloppenwijken aan de oevers van de Nijl vanaf een cruiseschip.
Niets leukers dan chagrijnige mensen te beantwoorden met olie op het vuur.
En dat is natuurlijk nog een risico wat er ook bij komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Tot er eentje het echt niet pikt in die massa.
Heeft er niks mee uit te staan, die mensen maken ook gebaren naar jou toe, actie-reactie etc.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je groter voelen dan je bent. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.
Haha. Die wachten wel een rustig momentje af hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dan, er staat 100 man politie om ze heen.
Dat weet je niet, het is gewoon een club en een apartementencomplex.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, een beetje politiek stangen is altijd leuk.
Hier hebben we het over hardcore graaiers die met staatssteun hun broekje omhoog moesten houden en vervolgens geen enkele neiging toonden een toontje lager te zingen.
[..]
Er hoeft maar een gek tussen te lopen he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dan, er staat 100 man politie om ze heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |